کلمات کلیدی
نویسنده: Majid - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 2711
آموزش بازیسازی با UDK - قسمت پنجاه و یکم ( Unreal Script )
جزوه آموزشی شماره 51 : در این جزوه شما را به دنیای Unreal Script خواهیم برد و شروع به برنامه نویسی به زبان Unreal Script می کنیم . پس هرچه زودتر با ما همراه شوید !!! برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید :

دانلود
نویسنده: Majid - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 1147
آموزش بازیسازی با UDK - قسمت پنجاه و دوم ( Unreal Script )
جزوه آموزشی شماره 52 : این جزوه ادامه دهنده جزوه های قبلی است و در این جزوه شروه به برنامه نویسی به زبان Unreal Script می کنیم . پس به هیچ وجه این جزوه را از دست ندهید !!! برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید :

دانلود



نویسنده: Majid - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 1537
آموزش بازیسازی با UDK - قسمت پنجاه و سوم ( Unreal Script )
جزوه آموزشی شماره 53 : در این جزوه با توجه به مطالبی که در بسته آموزش جامع UDK وب سایت Pro Makers آموختیم ، متغیرها را به زبان Unreal Script تعریف می کنیم و کمی با آنها سر و کله می زنیم !!! برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید :

دانلود آموزش UDK - قسمت 53 ( Unreal Script )
نویسنده: Majid - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 1469
آموزش بازیسازی با UDK - قسمت پنجاه و چهارم ( Unreal Script )
جزوه آموزشی شماره 54 : در این جزوه با متغیرهای رشته ای در Unreal Script آشنا می شویم . همچنین برخی از تعاریف و توابع موجود در بسته آموزش جامع UDK وبسایت ProMakers را نیز در قالب برنامه نویسی به زبان Unreal Script به کار می بریم . برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید :

دانلود
نویسنده: Majid - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 1771
آموزش بازیسازی با UDK - قسمت پنجاه و پنجم ( Unreal Script )
جزوه آموزشی شماره 55 : در این جزوه آموزشی با مفاهیمی که در مورد تبدیل متغیرها به یکدیگر و حلقه های تکرار که در بسته آموزش جامع UDK به طور مفصل توضیح دادیم ، به صورت مختصر کار می کنیم . برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید :

دانلود آموزش UDK - جزوه شماره 55
نویسنده: mohamadpc - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 589
» سیستم animation در Unreal Engine 3

» سیستم animation در Unreal Engine 3

http://s2.picofile.com/file/7149896127/u...mation.jpg

» عنوان: سیستم animation در Unreal Engine 3
توضیحات : توضیحات در مورد سیستم animation موتور قدرتمند ue3
نام موتور: Unreal Engine3
سازنده: epic games
آدرس سایت: http://www.unrealtechnology.com
زبانهای پشتیبانی شده : LUA Script و ++C
API گرافیکی: directX 9.0 ,10 و OpenGl
سیستم عامل: Windows, Linux, MacOS
قیمت (لیسانس): ...
فرستاده شده توسط: arashdj71

» قابليتهاي سيستم Animation موت
نویسنده: mohammadali1375 - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 2250
unreal engine 4 ، احتمالاً در سال 2014
استودیوی Epic اعلام کرد نسل بعد موتور پایه ی Unreal Engine احتمالاً در سال 2014 منتشر خواهد شد.
resim
Sweeney موسس Epic به سایت IGN گفت آن ها 60 در صد از وقت خود را صرف کار و پژوهش بر روی نسل بعد موتور پایه شان موسوم به Unreal Engine 4 و کنسول های نسل بعد خواهند کرد. او گفت:

“این تکنولوژی احتمالاً در زمانی از سال 2014 عرضه می شود.”

“تمرکز کردن بر روی این پروژه ی بلند پروازانه باعث می شود تا بتوانیم کار های فو
نویسنده: mohammadali1375 - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 859
اجرای Unreal Engine 3 در Flash Player 11
اگر تا کنون آرزوی انجام یک بازی hardcore تحت وب را در ذهن می پروراندید ، استدیوی Epic Games در نظر دارد این آرزو را بر آورده کند . طبق اظهارات سران این استدیوی نسخه جدید Flash Player با کد شناسایی 11 می تواند موتور Unreal Engine 3 را کاملا در یک مرورگر نسل جدید و به صورت تحت وب اجرا کند .

resim
سران این استدیو طی یک همکاری با سران Adobe موتور بازی خود را به نحوی بهینه کرده اند که این نسخه از Flash Play
نویسنده: mohammadali1375 - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 662
آموزش معرفی و کاربردآنریل|Eat3D – Unreal Development Kit – An Introduct
resim
1.67Gb

آموزش معرفی و کاربردآنریل

در این آموزش از طریق (Unreal Development Kit (UDK هدایت شده است. . بسیاری از اصول اساسی در مورد UDK و de-mystify بسیاری از ویژگی های قدرتمند آن کمک می کند را توضیح میدهد.


Download Provider – Heroturko.com

In this demonstration Sjoerd “Hourences” De Jong guides you through the Unreal Development Kit (UDK). Instead of giving a simple technical overview, Sjo
نویسنده: mohammadali1375 - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 774
آموزش آنریل| Unreal Cascade Eat3D 2011
resim
Unreal Cascade *Eat3D 2011 | project files | .mp4 | 730Mb

آموزش انفجار در بازی سازی
In this demonstration the instructor starts off by going over the entire cascade interface and then through most of the common modules. Once the foundation is laid its on to creating several effects from scratch. Everything from creating an explosion, hit effects, water drips, laser beams, and trails are covered.

If you h