کلمات کلیدی
نویسنده: AliScan - پاسخ‌ها: 6 - بازدید‌ها: 2350
ساخت یک بازی در سبک Ballance (یونیتی)
سلام
ساخت یک بازی به سبک بالانس در انجین یونیتی.اگه خواستین آنلاین اینو بازی کنید می تونید برید به ادرس زیر ولی قبلش باید Unity Web Player رو نصب داشته باشیدwink
لینک بازی بصورت آنلاین:
کد:
http://hamzehshabani.persiangig.com/Ballance/BallanceTest.html

دوستان دقت کنید که باید بعد از ساخت فایل اسکریپت اون رو بکشید و روی توپ رها کنید.
نویسنده:حمزه شعبانی
ناشر:persian-designers

لینک دانلود با حجم 434 کیلو بایت:
کاربرانی که داخل پرشین عضو هستن:
[code]http://www.persian-designers
نویسنده: pedram - پاسخ‌ها: 3 - بازدید‌ها: 2874
چگونه یک بازی شمشیری بسازیم
سلام میشه یکی به من بگه چه جوری میشه یه بازی شمشیری ساخت

2- سوال دیگری داشتم که وقتی اسپریتم با جسمی برخورد می کند یک شرط بزارم که بازدن دکمه ی مثلاً enter کاری را که من می خواهم انجام دهد

3- آیا کسی می تونه به من بگه نسخه pro editon چیه و واسم آپلود کنه و منم دانلود کنم( البته نه در فوردیشر و، راپیدشر از این سایت های بدرد نخور)
نویسنده: imka - پاسخ‌ها: 20 - بازدید‌ها: 4293
9 راه برای خفن شدن یک بازی مستقل
{آینده‌ی بازیهای مستقل به شدت روشن است. در این مقاله دیوید مارش، بازی‌ساز کهنه‌کار، نه روش برای موفقیت در ساخت باز‌ی‌های با منابع کمتر را معرفی می‌کند.}

من یک بازی‌ساز هستم. نام من در اعتبارنامه credits بسیاری از بازی‌های pc، کنسول و موبایل آمده است. پس از شش سال کار در بازی‌سازی صنعتی، تصمیم گرفتم شرکت‌های بازی‌سازی را ترک کنم تا شانس خودم را در روش‌های دیگر ساخت بازی محک بزنم. از آن زمان، نمی‌توانم شوق خودم را از حضور در این جامعه‌ی در حال رشد (بازی‌سازان مستقل) پنهان کنم.{مثل یه فیلم هندی!
نویسنده: mohammadrezaamini - پاسخ‌ها: 13 - بازدید‌ها: 3001
آموزش ساخت یک بازی جدید
سلام این یه آموزش بازی سازیه که
قصد دارد بگوید که برای ساخت یک بازی زیبا حتمآ لازم نیست که یک برنامه نویس یا یک متخصص باشید.
ادر این جا ما می خواهیم یک بازی بسازیم که در آن شخصیت مورد نظر به جلو برود به عقب حرکت کند با فشار دادن بالا
پرش کند و وقتی به شی ء مورد نظر بر خورد کرد بمیرد و از همه مهم تر این که مرحله رد کند و به مرحله بعدی برسد
لینک دانلود:http://up.iranblog.com/images/30ib4549qjse21u9669k.pdf
منبع : کتابناک
نویسنده: mohsen.mobasser - پاسخ‌ها: 2 - بازدید‌ها: 926
یک مشکل اساسی در game maker ( برخورد و برگشت توپ )
سلام دوستان من فعلا برای یک کار مقدماتی در حال ساختن بازی توپ و راکت هستم ، موقع برخورد توپ با دیوارها چه عملی انجام بدهم تا برگشت توپ طبیعی تر صورت بگیرد همچنین در هنگام برخورد با سایر موانع نیز می خواهم این روند طبیعی باشد.
الان یک سری کار انجام دادم ولی بعضی وقتها حرکت توپ بین دو تا دیوار ادامه پیدا میکند و اصلا توپ منحرف نمیشه
با تشکر هر کی میتونه به ما کمک برسونه
cry cry
نویسنده: imka - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 760
فرآیند ساخت یک مرحله در آنریل 3
resim

راهنمای مصور فرآیند ساخت یک مرحله در آنریل 3

نویسنده: الکس گالوزین
مترجم: میلاد نژاد
تعداد صفحه: 22
حجم: 10 مگابایت
منبع: PGDEV

توضیح: در این کتاب کوتاه نویسنده فرآیند کلی ساخت یک مرحله را در آنریل انجین 3 را بررسی به شما آموزش می دهد.این کتاب به شما برنامه ریزی و پروسه ساخت یک مرحله را به شما یاد خواهد داد.

این کتاب رایگان است.

[url=http://www.gamefro
نویسنده: aminblog76 - پاسخ‌ها: 9 - بازدید‌ها: 2407
چطوری یک کلید برای ریست و خروج از بازی داشته باشیم؟
سلام چطوری باید بگیم مثلا اگر r رو زد بازی ریست بشه و اگر esc رو زد از بازی خارج بشه؟ راستی یونیتی فیزیک تخریب بدون برنامه نویسی هم داره؟مثال های فیزیک خودش چی؟ میخوام یه اسلحه دست بازیکن بدم و بگم مثلا اگر به جایی تیر زد یه تکه از اونجا بیفته؟
نویسنده: mohammadali1375 - پاسخ‌ها: 10 - بازدید‌ها: 1462
اجراشدن اسپرات فقط یک بار
سلام
چیکار کنم وقتی یک دکمه رو زدم اسپرایت مورد نظر فقط یک دور اجرا بشه و تکرا نشه
نویسنده: imansham - پاسخ‌ها: 1 - بازدید‌ها: 769
نمایش یا عدم نمایش یک جسم
سلام. من یک مکعب توی محیط بازیم دارم. و یک اول شخص که توش حرکت میکنه .
میخوام برنامه ای بنویسم برای این که وقتی اول شخص (یعنی خود بازیکن). به فاصله مثلا 20 متری از اون مکعب میرسه.
مکعب غیب بشه و اگر فاصلشه بیشتر از 20 متر بود از مکعب ، مکعب سرجاش باشه یعنی غیب نشه.

2 روزه خودمو کشتم هر کار میکنم نمیدونم چی بنویسم که کار کنه . اگه ممکنه یک راهنماییم بکنید . ممنون
نویسنده: Milad_Hyper - پاسخ‌ها: 6 - بازدید‌ها: 1841
یک سورس مفید در ساخت بازی ها
سلام دوستان
امشب تو تاپیک پرسش و پاسخ در مورد گیم میکر ، یه سوالی کردم در مورد اینکه آیا میشه یه کاری کرد که وقتی یه دکمه رو می زنی ، مثلا چراغ قوه بازیکن روشن بشه و وقتی دوباره همون دکمه رو می زنی خاموش بشه ؟؟
یکی از دوستان هم یه سورس گذاشت که متاسفانه بدرد من نخورد یعنی واسه هر کدوم از کارها (خاموش و روشن کردن چراغ) یه دکمه متفاوت گذاشته بود . و این باعث شد که من خودم دست به کار بشم و این سورس رو درست کنم . حالا من اون رو اینجا برای دانلود می زارم تا اگه شما هم تو این مورد مشکلی دارین ، با ای