درود مهمان گرامی! ثبت نام

ساخت بازی

کلمات کلیدی
نویسنده: AliScan - پاسخ‌ها: 32 - بازدید‌ها: 9348
[یه کار جدید با UDK]
سلام

تو فروم P30 یه مسابقه کوچیک بر گذار کردن قرار شد همه یه محیط بسته رو بسازن و با یه انجین رندر بگیرن.

من یه محیط از بازی مافیا2 رو با مکس ساختم بعد اومدم تو UDK رندر و متریال و ... ردیف کردم شد گفتم بعد نیست بزارم اینجا تا نظر دوستان Promakersi هم بدونم.

شات اول:

resim

شات دوم:

resim

شات سوم:

[img]http://tootsiah.ir/wp-content/uploads/2015/02
نویسنده: imka - پاسخ‌ها: 72 - بازدید‌ها: 15382
نمونه کار ها در Adobe Photoshop
من این رو با فتوشاپ درست کردم. فقط می خوام بدونم به نظر شما این تصویر مثل یک مدل سه بعدی هست یا نه.

برای بزرگ شدن تصویر روی آن کلیک کنید:

resim
نویسنده: sameh - پاسخ‌ها: 7 - بازدید‌ها: 2761
"شب رویایی"/نمونه کار 3D MAX
سلام دوستان عزیز
طی چند روز که دارم یه مدل هایی رو با تری دی مکس میسازم.
البته این چیزی که ساختم بیشتر به شب"..." میخوره تا شب رویایی ولی اسمی در نظر نداشتم برای همین این اسم رو واسش گزاشتم.
دوستان ممنون می شم دانلود کنید و نظر (انتقادات و پیشنهادات) خودتون رو بگید.
مدت ساخت: 2 روز
تصویر + وایر:
حجم: 190 KB
http://s1.picofile.com/file/6dewedwe116/dwewe.rar.html
بعضی از ایرادات:
1- جای لیوان اشتباه.
2- نورانی بودن چراغ معلوم نیست.
3- یکمم شلوغ هست.
4- اینم خودتون بگید.
-------------
نویسنده: imka - پاسخ‌ها: 16 - بازدید‌ها: 2603
نمونه کار UDK
بیکار بودم یه محیط رو با UDK ساختم. عکساش رو گذاشتم ببینید خوبه یا نه ( نظر بدید! ).

برای بزرگ شدن تصاویر روی آنها کلیک کنید.
[align=center]
wireframe
resim

Lighting
resim

Lit
[url=http://s1.picofile.com/
نویسنده: AliScan - پاسخ‌ها: 12 - بازدید‌ها: 3180
O یه کار قدیمی O
سلام خدمت دوستان عزیزresim

یه کار رو خیلی وقت پیشا ساخته بودم گفتم بد نیست اینجا هم بزارمresimالبته قبلا اینو داخل امضام گذاشته بودم نمی دونم کسی اینو دید یا نه.

واسه لود شدن عکس یکم شکیبا باشیدresim

resim
نویسنده: mohammadrezaamini - پاسخ‌ها: 32 - بازدید‌ها: 4304
نمونه کار من
اینم دو تا نمونه کار 3d max منه که خیلی خوبه.
1- فراری
این ماشین رو من چند ماه پیش ساختم. از روی یه طرح دو بعدی که تو یه مجله دیده بودم. خیلی خوب نشده ولی دیگه همینم خوبه.
مدت زمان ساخت : 4 - 5 ساعت

2- فروشگاه
اینو دیروز تموم کردم. واقعا روش کار کردم. وقتی تموم شد چشم هام داشت در می یومد. هنوز جای کار کردن داشت ولی خوب کو حوصله؟!
شاید یه روزی بهترش کردم.
متریال حوصله نداشتم درست کنم واسه همین بیشتر شکل ها رنگی هستن.
به نظر خودم که خیلی خوب شده.cool
مدت زمان : 4 -5 روز

خوب. من
نویسنده: sameh - پاسخ‌ها: 31 - بازدید‌ها: 6225
مدل ماشین های NRG /نمونه کار مایا
سلام دوستان
اینم یه نمونه کار از من با وجود اینکه خیلی روش کار نکردم ولی به نظر خودم خوب شده.
بیشتر تمرکز من رو نور پردازی بود با وجود اینکه چیزی به اسم نورپردازی در مایا مفهوم خاصی نداره.
به غیر از مدل ماشین سومی(از چپ-اول) اونای دیگشون رو چند ماه پیش طراحی کرده بودم.
البته یه چیز دیگه بگم اونم اینکه من با خود مایا رندر نگرفتم و از یه نرم افزار دیگه استفاده کردم
خوب بفرماید دانلود کنید:
دانلود
لطفا پیش
نویسنده: sameh - پاسخ‌ها: 6 - بازدید‌ها: 1513
یه کار انتضاعیه جدید
سلام به تمام دوستان عزیز ;
بازم یه طرح جدید که همین روزا تکمیلش کردم.
اولش رنگ داشت ولی بعدش دیدم بی رنگ باشه بهتره:
نام: نمیدونم هر چی شما دوس دارید!
مدت طراحی: دو الی سه ساعت
resim
اینم تصویر جدید:
resim
لامپ اضافی خاموش نظر نشه فراموش teeth
نویسنده: mohamadpc - پاسخ‌ها: 7 - بازدید‌ها: 1806
یه نمونه کار از من

» سلام بچه ها امیدوارم حالتون خوب باشه ، من داشتم اینو درست میکردم گفتم بد نیست شما هم ببینید و یه نظری بدین.

البته:

» توجه توجه :

این عکسی که با تفنگ زوم کرده رو از دموی بازی بتلفیلد 3 عکس گرفتمش دیگه بقیه کاراش با خودم بوده ، در کل خوشحال میشیم یه نطر بدین ، راستی این resim یادتون نره البته اگه خوشتون اومده باشه .

» من تصاویر رو جدا جدا میذارم تا متوجه بشید. wink

» تصویر اول که از بازی گرفتمش :

[img]http://s2.picofile.com/fi
نویسنده: mohammadrezaamini - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 815
شروع کار با udk
سلام .
در این مطلب قصد داریم یک معرفی کاملتر از udk داشته باشیم .






udk یک تکنولوژی است . امکانات شما در udk اینچنین است :


1. . برنامه نویسی : برنامه نویسی در Udk دو حالت دارد . اول kismet : این قسمت قسمت مورد علاقه من است در علم برنامه نویسی visual programming یا برنامه نویسی ویژه نام دارد . این نوع برنامه نویسی بسیار مهیج است که با وصل کرد یک سری قطعه به هم تشکیل میشود . کار با آن بسیار راحت است و مثل بستن یک مدار است . کیسمت در واقع یک مکمل برنامه نویسی است . این قسمت م
نویسنده: AliShOcK - پاسخ‌ها: 6 - بازدید‌ها: 1837
سوال در مورد کار با udk !
خوب با 1 پرسش و پاسخ از بچه های فروم به این نتیجه رسیدم که چیز خاصی از ساخت بازی نمیدونم ohno
دوستان من با game maker کار کردم و به نظرم جالب نیمد .
میخوام با udk کار کنم و کلا فقط C رو بلدم (تا حدودی )
الان میخواستم ببینم پیش نیاز های بازی سازی با udk یا کلا بازی سازی چیه که برم سراغشون !!
چه نرم افزارایی رو و .... (لینک آموزش بزارید که ok e )
اگه کمک کنید ممنون میشم
فقط اگه میشه ساده بیان کنید که هنگ نکنم
Tnx all smiley
نویسنده: mohamadpc - پاسخ‌ها: 10 - بازدید‌ها: 3091
یک نمونه کار
» سلام به همه دوستان عزیز اینو خودم با ابزارهای SwishMax طراحی کردم با این ابزارها در SwishMax البته کسانی که با آن کار کرده اند "SwishMax" بهتر متوجه میشن. " همه ی این شکل ها ابتدا به صورت دایره و مربع بوده است"
ابزارها:

» 1

resim

» 2

resim

» تصویر نهایی:

resim

آخر از همه منتظر نظرات شما دوستان عزیز هستمwinksmiley
از دوستان محترم کسی نظری ند
نویسنده: dll1024 - پاسخ‌ها: 3 - بازدید‌ها: 1538
کار با صدا در گیم میکر
مقاله ای در مورد کار با صدا در گیم میکر نوشته ام، آدرس آن را در اینجا قرار می دهم تا استفاده نمایید.

عناوین:
اکشن های کار با صدا در گیم میکر
توابع اولیه کار با صدا
توابع جلوه های صوتی
توابع صداهای سه بعدی
توابع کار با سی دی های صوتی

http://gamedesign.lujem.ir/sound-in-game-maker/
نویسنده: dll1024 - پاسخ‌ها: 16 - بازدید‌ها: 3263
کار با فایل های INI در گیم میکر
مقاله ی دیگه ای نوشتم که کار با فایل های INI و کاربرد اون توی بازی رو آموزش میده.
مقالات آموزشی که تموم بشه مقالات کاربردی هم می ذارم که استفاده کنید.
اگه یه وقت موضوعات تکراری گذاشتم به بزرگی خودتون ببخشید.
اینم لینک مقاله:
کار با فایل های INI

[i]راستی، مدیران عزیز، اگه لینک گذاشتن مشکلی داره، بهم بگید تا خل
نویسنده: dll1024 - پاسخ‌ها: 4 - بازدید‌ها: 1226
کار با Registry در گیم میکر
مقاله جدید نیز آماده شد.
در این مقاله کار با رجیستری ویندوز در گیم میکر آموزش داده شده است که مزیت هایی نسبت به فایل های INI دارد.
لینک مقاله: لینک
منتظر مقاله بعدی (کار با فایل های متنی و باینری) باشید.
نویسنده: dll1024 - پاسخ‌ها: 1 - بازدید‌ها: 1116
آموزش کار با فایل های متنی و باینری در گیم میکر
مقالات سوم و چهارم کار با فایل در گیم میکر هم آماده شد.

[align=center]
کار با فایل های باینری

[url=http://www.makeagame.ir/gamemaker/%da%a9%d8%a7%d8%b1-%d8%a8%d8%a7-%d9%81%d8%a7%db%8c%d9%84-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%85%d8%aa%d9%86%db%8c-%d8%af%d8%b1-%da%af%db%8c%d9%85-%d9%85%db%8
نویسنده: dll1024 - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 1002
آموزش کار با Path در گیم میکر
در این مقاله تمامی توابع و متغیرها و اکشن ها و رویدادهای مربوط به مسیرها توضیح داده شده است.


پیشاپیش از تشکر شما سپاسگزاریم. اسپم ندید، نظر بدید.
نویسنده: mohamadpc - پاسخ‌ها: 10 - بازدید‌ها: 3409
افکت متن،یه نمونه کار از من در فتوشاپ
سلام امیدوارم از این طرح خوشتون بیاد "البته بازم افکت متن هست مثل همیشهsmiley" راستی سپاس و نظر یادتون نره
با تشکر از تمامی دوستان خوب پرومیکرزwink.

» مدت ساخت:
فک کنم یه 15 دقیقه ای شدwink.

» تصویر زیر:

resim

در کل امیدوارم خوشتون بیادsmiley.
نویسنده: aminblog76 - پاسخ‌ها: 16 - بازدید‌ها: 9514
آموزش کار با تایم لاین ها (تقریبا کامل)
سلام
بعد از درخواست دوستمون تصمیم گرفتم آموزش تایم لاین ها رو برای بچه های فروم بذارم بلکه یکم حال کننteeth (جسارت نباشهteeth)
خب خیلی حرف نمیزنم
آموزش تایم لاین ها رو بصورت آنلاین در قالب فایل پی دی اف براتون قرار دادم
آموزش رو بخونید اگر به دردتون خورد از تشکر دریغ نکنید اگر هم سوالی براتون پیش اومد همینجا بپرسید تا جواب بدمwink
فقط دوستان یه چیزی بگم چون ممکنه بعضیا قاطی کنن اونم اینه که بحث تایم لاین ها با آلارم ها اصلا هیچ ربطی به هم دیگه ندارن ، به هم شبیه هستن ولی هر کدوم کار مستقل خودشون رو انج
نویسنده: Pooya - پاسخ‌ها: 2 - بازدید‌ها: 945
کار با IDE ها
با سلام خدمت همه ی پرومیکرزی ها.
یک سوال داشتم . چون من خودم تابه حال با ویژوال کارنکردم می خواستم بدونم چطوری میشه از ide هایی که به ویژوال نیاز دارند استفاده کرد . مثلا موتور ها panda 3d و ... میشه روش کار با هاشون رو بهم بگید... ممنونم...teethwink
من منتظرما...