درود مهمان گرامی! ثبت نام

ساخت بازی

کلمات کلیدی
نویسنده: pedram - پاسخ‌ها: 3 - بازدید‌ها: 2415
چگونگی قرار دادن عکس جان و ساکر در ویو + سورس(گیم میکر)
دوستان باز هم سلام

این فایل زیب به شما آموزش می دهد که هنگامی که برای شخصیتی اتی جانی را تعریف می کنیم چگونه عکس جان همراه با جسم در صحنه حرکت کند

دانلود
نویسنده: pedram - پاسخ‌ها: 8 - بازدید‌ها: 3199
آموزش مقدماتی(جاذبه)و متوسط(انبار سازی)«گیم میکر»
سلام این دومین جزوه ای است که برای شما می نویسم
در این جزوه یک آموزش ابتدایی به نام جاذبه گذاشتم و
یک آموزش متوسط به نام ساخت انبار در بازی گذاشتم
یعنی هنگامی که شخصیت به جسمی برخود می کند آن جسم به انبار برود
دانلود
نویسنده: criminal leopard - پاسخ‌ها: 2 - بازدید‌ها: 1510
سوال در مورد alarm و timer و تکست متحرک در gamemaker
سلام.میخوام نحوه امتیاز دهی به صورت combo باشه.
یعنی وقتی که بازیکن امتیاز گرقت اگر تا قبل از 3 ثانیه دوبازه امتیاز گرفت بعلاوه امتیاز قبلی بشه.
مثال:
توپ به یه دیوار میخوره و 50 میده.و اگر دوباره قبل از 3 ثانیه دوباره توپ به دیوار خورد این سری 100 امتیاز بده و اگر دوباره قبل از 3 ثانیه دوباره امتیاز گرفت150 امتیاز و...
میخوام هر سری که توپ به دیوار خورد تایمر از اول شروع بشه.و وقتی تموم شد دوباره امتیاز به 50 برگرده.یعنی اگر بازیکن به همین ترتیب تا امتیاز 400 رفته بود و دیگه نتونست که قبل ا
نویسنده: smehraban - پاسخ‌ها: 2 - بازدید‌ها: 1433
تنیس ( 1 نفره و 2 نفره )
resim
بازی تنیس بازی است که هم 1 نفره و هم 2 نفره است . در بازی همانطور که می بینید یک توپ تنیس است و دو بازیکن و مانند بازی تنیس خط کشی شده است . حتما دانلود کنید .
دانلود
نویسنده: mohammadrezaamini - پاسخ‌ها: 1 - بازدید‌ها: 997
آموزش کامل و جامع 3D MAX
آموزش کامل و جامع 3DMAX برای GAME MAKER های عزیز.wink
http://upload.118shayan.com/download.php?id=8046

امتیاز یادتون نره;wink
نویسنده: mohammadrezaamini - پاسخ‌ها: 40 - بازدید‌ها: 6231
نظر و توضیح درباره بسته آموزش UDK
سلام. من تو این تایپیک قصد دارم کسایی که آموزش UDK رو از مجید جان دریافت کردند چطور بوده. آیا ارزشش را داشته، یا آموزش ها پیچیده و نا مفهوم یا پیش پا افتاده بوده است؟ (قصد من افشا کردن مطالب این بسته نیست!)
نویسنده: mohsen.mobasser - پاسخ‌ها: 2 - بازدید‌ها: 1005
یک مشکل اساسی در game maker ( برخورد و برگشت توپ )
سلام دوستان من فعلا برای یک کار مقدماتی در حال ساختن بازی توپ و راکت هستم ، موقع برخورد توپ با دیوارها چه عملی انجام بدهم تا برگشت توپ طبیعی تر صورت بگیرد همچنین در هنگام برخورد با سایر موانع نیز می خواهم این روند طبیعی باشد.
الان یک سری کار انجام دادم ولی بعضی وقتها حرکت توپ بین دو تا دیوار ادامه پیدا میکند و اصلا توپ منحرف نمیشه
با تشکر هر کی میتونه به ما کمک برسونه
cry cry
نویسنده: axle - پاسخ‌ها: 4 - بازدید‌ها: 1606
اکشن ها و لیب ها و کد ها در game maker
چند تا سوال داشتم
راستش این پست رو زدم تا خودم و امثال خودم که تازه پا به این ارصه گذاشته اند بیشتر رو غلطک بیفتند.teeth

1.میشه به من بگید که کدام اکشن ها را کی باید فعال کرد و از کجا فهمید که هر اکشن برای چه کاری است؟(این شامل کدهای اضافه که با پسوند lib وارد سیستم میشوند نیز هست)
2.بعضی اکشن ها کد می خوا هند مانند execute code در control.از کجا باید فهمید چه کدی باید زد؟

با تشکر.
لطفا به فکر ما مبتدیا هم باشید.راستی من تا آموزش game maker part 9 هم رفتم ولی زیاد از کد ها سر در نیاوردم.
نویسنده: imka - پاسخ‌ها: 4 - بازدید‌ها: 3108
اموزش ساخت لیوان و آب واقعی در مایا
این یه آموزش خیلی خوب هست که طرز ساخت یک لیوان و آب در مایا رو نشون میده.

حجم: 23.72
منبع: Ribo

لینک دانلود
نویسنده: bazebaz - پاسخ‌ها: 4 - بازدید‌ها: 1960
دو سورس مهم و کابردی برای گیم میکر
دو تا سورس براتون گذاشتم .
یکیش یه ترکمونه که هرچی بیشتر بکشیش سنگ مهکم تر پرتاب می شه .
دومی هم یه هوا پیما هست که جهت و سرعت پرتاب تیرش رو میشه مشخص کرد .(محدود هم هست )

دانلود سورس تیروکمان

دانلود سورس چرخش هوا پیما

گر نزنی رو سپاس یعنی هستی ناسپاسteeth
نویسنده: aminblog76 - پاسخ‌ها: 9 - بازدید‌ها: 2772
چطوری یک کلید برای ریست و خروج از بازی داشته باشیم؟
سلام چطوری باید بگیم مثلا اگر r رو زد بازی ریست بشه و اگر esc رو زد از بازی خارج بشه؟ راستی یونیتی فیزیک تخریب بدون برنامه نویسی هم داره؟مثال های فیزیک خودش چی؟ میخوام یه اسلحه دست بازیکن بدم و بگم مثلا اگر به جایی تیر زد یه تکه از اونجا بیفته؟
نویسنده: Majid1889 - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 692
ساجست های گیم میکر در کد نویسی و تبدیل آبجکت ها به کد
سلام
دوتا سوال دارم :
وقتی می خوایم مثلا یه اسکریپت به اسکریپت ها اضافه کنیم ، خود گیم میکر ساجست میده
اون ساجست ها کاربردی ان ؟
ضمنا میشه از رو آبجکت ها کد در اورد ؟
مثلا یه دکمه باشه که بزنیم و آبجکت ها کدشون بیاد جلو چشممون ؟
با تشکر از جنید
نویسنده: aminblog76 - پاسخ‌ها: 7 - بازدید‌ها: 2077
سوال درباره متریال و تکسچر ها
سلام. کسی میدونه چطوری میشه کاری کرد که مثلا وقتی مدل یه کشتی رو که بهش متریال دادی طوری از این نرم افزار خروجی بگیری که متریال هاش از بین نره و یونیتی هم اون پسوند رو ساپورت کنه؟what
نویسنده: imka - پاسخ‌ها: 7 - بازدید‌ها: 2150
بازی پرندگان عصبانی از نگاهی دیگر! + بررسی فیزیکی و ریاضی بازی
resim
آلین رت(Allain Rhett) دانشیار فیزیک در دانشگاه لوییزیانا جنوب شرقی است. او عاشق تدریس و صحبت کردن در مورد علم فیزیک است. گاهی اوقات، او قطعاتی را از هم جدا می کند ولی نمی تواند آنها را دوباره به حالت اول برگرداند! در شبکه توئیتر می توانید آلین رت را پیدا کنید.


…دیگر تجزیه و تحلیل علمی من از بازی پرندگان عصبانی داشت به پایان می رسید که متوجه شدم نسخه ای از این بازی
نویسنده: axle - پاسخ‌ها: 6 - بازدید‌ها: 1621
مقالات آموزشی و سورس و متریل و .....
داشتم توی یه سایت باحال میگشتم که چند تا مقاله ی بازی سزی دیدم:wink
100 مکان برای طراحی محیط های بازی:
100 place
ساخت یک مرحله ی کامل در udk
[url= http://www.gamefront.com/files/20520581/...et.rar]udk level learning[/url]
این هم کتاب Unity Game Development Essentials
[url=http://pgdev.persiangig.com/DL_STUFF/UnityGameDevelopmentEssentials%28pgdev.mihanblog.com%29.rar/download]unit
نویسنده: cocaine8 - پاسخ‌ها: 6 - بازدید‌ها: 1997
سوال در رابطه با عابر پیاده و health در گیم میکر
با سلام و عرض خسته نباشید خدمت اساتیدمحترم wink:
1-من دارم یه بازی شبیه بهgta2 میسازم واسه همین میخوام که واسش یه سری عابر پیاده بزارم که توی شهر راه برن و یا یه سری ماشین که توی شهر بچرخن وبا تغییر مسیرشون عکسشون عوض شه (مثلا" وقتی که ماشینه به راست حرکت میکنه عکسش هم عوض شه که طبیعی به نظر بیاد اما نمیدونم که چیکار باید بکنم
2- سوال بعدیم هم اینه که میخوام وقتی که health آبجکتم تموم شد عکسش عوض شه ( بمیره ) اما نمیدونم که چیکار باید بکنم.sad
راستی لطفا" اگه میخواهید سورس بذارین حتما" واسه
نویسنده: axle - پاسخ‌ها: 1 - بازدید‌ها: 887
کد ها و توابع
در این پست هرکی کد یا تابعی توی سورس یا جایی دیده ولی نمیدونه برای چیه اینجا بنویسش تا بروبچ جواب بدن wink
اول خودم teeth
////// چیه؟هرچی توش قرار میگیره سبز میشه!!!!!!what تو c++ که برای متنه!!!!!
نویسنده: Majid - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 2865
آموزش بازیسازی با UDK - قسمت پنجاه و یکم ( Unreal Script )
جزوه آموزشی شماره 51 : در این جزوه شما را به دنیای Unreal Script خواهیم برد و شروع به برنامه نویسی به زبان Unreal Script می کنیم . پس هرچه زودتر با ما همراه شوید !!! برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید :

دانلود
نویسنده: saman72 - پاسخ‌ها: 2 - بازدید‌ها: 1510
اسپرایت آتش و انفجار
سلام می خواستم براتون اسپرایت های معمولی رو بگذارم اما چونکه اونها خیلی زیادن اما اسپرایت های انفجار و آتش همیشه سخت گیر میان تصمیم گرفتم چند تا از اونها رو براتون بگذارم
.
.
اگه به دردتون خورد تشکر یادتون نره..........
teethteethteeth

http://www.4shared.com/photo/lTN7fsQw/im...ZAZNY.html

http://www.4shared.com/photo/cZcA24Xc/im...OFGI5.html

http://www.4shared.com/photo/G97bj3RN/im...VIVBQ.html

[url]http://www.4shared.com/photo/n_CDzVIR/MarioPa
نویسنده: Majid - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 1279
آموزش بازیسازی با UDK - قسمت پنجاه و دوم ( Unreal Script )
جزوه آموزشی شماره 52 : این جزوه ادامه دهنده جزوه های قبلی است و در این جزوه شروه به برنامه نویسی به زبان Unreal Script می کنیم . پس به هیچ وجه این جزوه را از دست ندهید !!! برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید :

دانلود