کلمات کلیدی
نویسنده: imka - پاسخ‌ها: 20 - بازدید‌ها: 4310
9 راه برای خفن شدن یک بازی مستقل
{آینده‌ی بازیهای مستقل به شدت روشن است. در این مقاله دیوید مارش، بازی‌ساز کهنه‌کار، نه روش برای موفقیت در ساخت باز‌ی‌های با منابع کمتر را معرفی می‌کند.}

من یک بازی‌ساز هستم. نام من در اعتبارنامه credits بسیاری از بازی‌های pc، کنسول و موبایل آمده است. پس از شش سال کار در بازی‌سازی صنعتی، تصمیم گرفتم شرکت‌های بازی‌سازی را ترک کنم تا شانس خودم را در روش‌های دیگر ساخت بازی محک بزنم. از آن زمان، نمی‌توانم شوق خودم را از حضور در این جامعه‌ی در حال رشد (بازی‌سازان مستقل) پنهان کنم.{مثل یه فیلم هندی!
نویسنده: Majid - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 1241
نخستین گالری بازی های مستقل ایرانی افتتاح شد
سلام خدمت تمام کاربران گرامی

بالاخره بعد از تلاش های این مدت، موفق شدیم پورتال نخستین بازی های مستقل ایرانی را با حمایت و پشتیبانی http://www.ProMakers.ir افتتاح کنیم.

اهداف ایجاد نخستین گالری بازی های مستقل ایرانی:

[color=#FFA500][b]1- حمایت از بازیسازان جوان و مستقل ایرانی
2- گالری قوی و با کیفیت از بازی های مستقل ایرانی
3- نمایش بازی های مستقل ایرانی به عموم کاربران اینترنتی
4- ایجاد پشتوانه قوی برای بازیسازان مستقل ایرانی
5- طبقه بندی بازی
نویسنده: danialabdl - پاسخ‌ها: 4 - بازدید‌ها: 141
بازیسازی مستقل یا تکنفره؟
یه موضوع بدی که جا افتاده اینه که اغلب کسایی که میخوان بازی بسازن فکر میکنن باید صفر تا صد بازی رو خودشون بسازن و بدتر از این اونه که فکر میکنن میتونن این کارو بکنن. در حالی که به ندرت پیش میاد که یه نفر بتونه تمام یه بازی رو خودش بسازه. بازی سازی نیازمند طیفی از مهارت هاست که گاهی ارتباط زیادی با هم ندارن. برای نمونه کسی که ذهن خوبی برای طراحی داره، دلیلی نداره که مهارت هنریش هم بالا باشه و در عین حال برنامه نویسی و موسیقی و ... هم مسلط باشه. در تمام تاریخچه بازیسازی افراد کمی بودن که بتونن این