درود مهمان گرامی! ثبت نام

کلمات کلیدی
نویسنده: mohammadali1375 - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 890
تعریف کلید در UDK
هیچ بازی برای کامپیوتر به خصوص وجود نداره که از کلید هایی برای کنترل بازی استفاده نکنه . توی این ویدیو با نحوه تعریف کلید در UDK آشنا میشید و میتونید نمای دوربین رو با استفاده از یک کلید روی کیبورد عوض کنید.

resim

دانلود ویدئوی آموزش با لینک مستقیم
نویسنده: batavm - پاسخ‌ها: 6 - بازدید‌ها: 1184
سوال در رابطه با تعریف متغیرهایی برای میزان پول و چوب
سلام.
می خواستم ببینم که چطور میشه متغیرهای مختلف برای بازی تعریف کرد.(مثلا متغیر پول و چوب که با جمع کردنشان بر تعدادشان اضافه شود و مشابه score باشند)
نویسنده: Black Flag - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 778
اموزش تعریف کلاس در یونیتی
به نام خدا

سلام . در این اموزش تعریف کردن کلاس در یونیتی رو یاد میگیرید . اول باید با مفهوم کلاس اشنا بشین .

کلاس : با استفاده از کلاس میشه با یه کد یه کد دیگه رو کنترل کرد . یعنی مثلا دو تا کد A و B داریم و توی کد A یه کلاس تعریف میکنیم و باهاش کد B رو کنترل میکنیم .

الان مثلا کد B توی یه ابجکت به اسم Cam هست . میخوایم به مفدار یه متغیر تو کد B به اسم MyVar پنج تا از طریق کد A اضافه کنیم .

داریم کد A رو مینویسیم .

[code]

var MyClass : B;

function Awake()
{
MyClass = GameObject.Find("Cam
نویسنده: obydan - پاسخ‌ها: 7 - بازدید‌ها: 1130
نحوه ی صحیح تعریف کردن Variable
سلام
من بعضی وقت ها که یک متغیر تو گیم میکر معرفی می کنم تو بازی شناسایی نمشه چیکار کنم؟
از هر راهی رفتم
set variable
از طریق code
کد:
KILL=0
چیکار کنم؟؟
نویسنده: arix - پاسخ‌ها: 17 - بازدید‌ها: 5624
تعریف متغیر سراسری ذر vb.net
بسم الله الرحمان الرحیم

دوستان یک سوالی برام پیش اومده . چطوری میشه تو vb.net یک متغیر سراسری تعریف کرد ؟ یعنی مثلا تو فرم 1 یک متغیری به نام Promakers تعریف کنیم و بتوانیم اون رو در متغیر تو هم استفاده کنیم ؟

خیلی ممنون
نویسنده: SinatoR - پاسخ‌ها: 7 - بازدید‌ها: 849
کمک درمورد هوش مصنوعی دشمن ( نحوه حرکت با اسپرایت تعریف شده )
سلام دوستان . من برای ابجکت دشمنم با استفاده از کد :

کد php:
mp_potential_step_object (x,y,0,obj
تعریف کردم که به سمت ما حرکت کنه . اما همونطور که می دونین با یک اسپرایت این کار رو انجام میده . من می خوام تو هر جهتی که حرکت کرده اسپرایت مخصوص به اون جهت رو اجرا کنه . امدم تو رویداد استپ برا هر حرکتی یک شرط گذاشتم و گفتم اگر مثلا به سمت راست رفت ، اسپرایت راستی یا اگه چپ رفت،اسپرایت چپی با این کد :
کد php:
if (hspeed 3)
sprite_index obj_right
image_speed 
0.4 

که ای
نویسنده: sajjad3011 - پاسخ‌ها: 2 - بازدید‌ها: 2223
تعریف متغیر global/public در unity جاوا و سیشارپ
جاوا اسکریپت
کد php:
//js
//define variables and function
#pragma strict

var myInt int 5;


function 
Start ()
{
    
myInt MultiplyByTwo(myInt);
    
Debug.Log (myInt);
}


function 
MultiplyByTwo (number int) : int
{
    var 
ret int;
    
ret number 2;
    return 
ret;

اینم کد سیشارپ:
[php]
//csharp
using UnityEngine;
using System.Collections;

public class VariablesAndFunctions : MonoBehaviour
{
int myInt = 5;


void Start ()
{
myInt = MultiplyB
نویسنده: sajjad3011 - پاسخ‌ها: 2 - بازدید‌ها: 888
پرش و جاذبه و تعریف کلید و متغیرها
میخوام کاراکترم بپره و با فلش ها کار کنه. چیکار کنم؟ متغیر هم بگید چطوری تعریف کنم؟ what
نویسنده: Microsoft2 - پاسخ‌ها: 4 - بازدید‌ها: 1007
سوال:تعریف گیم ایجکت
چگونه یک گیم ابجکت درون بازی را تعریف کنیم؟
نویسنده: mzr - پاسخ‌ها: 3 - بازدید‌ها: 536
سوال: تعریف ارایه در گیم میکر
چجوری ارایه رو توی گیم میکر تعریف میکنن؟؟
توی هلپش فقط نوع تغییر هر کدوم از عناصر رو گفته مثلا نوشته
کد php:
a[0] = 

یکی بگه چجوری باید تعریفش کنم؟