کلمات کلیدی
نویسنده: mohammadali1375 - پاسخ‌ها: 6 - بازدید‌ها: 1389
مشکل در ایمپورت شخصیت در UDK
دوباره سلام
یعنی مودیرم teeth
هی سوال میپرسم lol
من شخصیت رو وارد میکنم اما همش بین زمین با پاهای شخصیت فاصله داره
اینطوری :
resim
اگه کسی بلده لطفا کمک کنه
نویسنده: p30-port - پاسخ‌ها: 2 - بازدید‌ها: 885
ایمپورت مدل در یونیتی
سلام دوستان
من یه مدل ماشین از سایت thefree3dmodels دانلود کردم. با فرمت های lwo, max, mb, mtl, obj
تکسچرهاشو هم داخل فایل 7z گذاشته.
وقتی میخوام ایمپورتشون کنم یه مشکلی پیش میاد.
max رو ایمپورت میکنم میگه باید نرم افزار مکس نصب بشه. اما نمیخوام واسه یه ماشین همچین نرم افزار حجیمی رو بریزم.
وقتی هم obj رو میزنم تکسچرهاش نشون داده نمیشه.
چیکارش کنم؟؟؟
اگه امکان داره یه آموزش ویدئویی بذارین.
نویسنده: salar7 - پاسخ‌ها: 7 - بازدید‌ها: 2976
ایمپورت کردن فرمت x در 3Ds Max
سلام
من پلاگین خروجی گرفتن x رو دارم ولی آیا میشه برای ایمپورت کردن از پلاگینهای x استفاده کرد؟
اگه آره چه جوری؟
میشه لینک دانلود بدید؟
نویسنده: khazande - پاسخ‌ها: 1 - بازدید‌ها: 1030
یک مشکل در ایمپورت انیمست اسلحه
من یک اسلحه با انیمست رو تو udk ایمپورت کردم
هیچ مشکلی نداشت کامل اومد بالا
بعد رفتم تو مکس رو اون اسلحه ای که انیمیشن ساختم
انیمشنش رو پاک کردم و یک انیمیشن جدید درست کردم(روی همون اسلحه)
وقتی میخوام رو اون انیمست اولی ایمپورت کنم error میده(رو همون انیمست اولی اسلحه)
error هم اینه
coulde not find needed track(256) for this animset
کسی میدونه مشکل از کجاست
ممنون میشم کمک کنید
نویسنده: afooti - پاسخ‌ها: 2 - بازدید‌ها: 866
سوال در مورد ایمپورت کردن مدل...
سلام من پلاگین خروجی گرفتن مدل با فرمت x رو دارم.کسی هست که پلاگین ایمپورت کردن مدل با فرمت x رو داشته باشه؟اگه هر کی داره همینجا بذاره تا بقیه هم استفاده کنن
نویسنده: Black Flag - پاسخ‌ها: 7 - بازدید‌ها: 1756
ایمپورت فایل و ساخت اسکریپت در کرای انجین
سلام . اگه کسی میدونه چجوری باید مدل وارد کرای انجین کرد و اسکریپت ساخت لطفا بگه . ممنون .
نویسنده: sajjad3011 - پاسخ‌ها: 3 - بازدید‌ها: 1453
ایمپورت عکس به عنوان Plane
Blender نسخه ی 2.68
-----
ابتدا باید تنظیمات مخفی بلندر رو فعال کنیم تا گزینه ی images as plane به منوی import اضافه بشه.

برای اینکار:

از منوی File گزینه ی User Performance رو انتخاب کنید.
http://project3011.persiangig.com/blende...rmance.gif
resim
به سربرگ addons برید(بعضی وقتا توی این سربرگ چیزی دیده نمیشه که باید بلندر رو ببندید و دوباره باز کنید).
و توی کادر جستجو،کلمه ی plane رو تایپ کنید و سپس از سم
نویسنده: ALI3D69 - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 370
مشکل با ایمپورت اسپرایت
سلام
من یه سری کاراکتر تو مکس طراحی کردم بعد ازشون عکس گرفتم با کانال آلفا و اووردم تو فتوشاپ و به صورت اسپرایت شیت کنار هم چیدم بعد با پسوند png از قسمت سیو فور وب سیوش کردم و وقتی میارمش تو یونیتی و اسپرایتش می کنم و میارمش تو ویوپورت، کناره هاش یه خط سفید داره!
کسی می دونه چه جوری می شه درستش کرد؟
نویسنده: sajjad3011 - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 714
ایمپورت و اکسپورت پکیج ها در یونیتی
import کردن Package ها در یونیتی.: پکیج
پکیج یک فایل هست که شامل کل موارد Export شده از توی یه پروژه ی دیگه هست و توی پروژه های دیگه می تونیم ازش استفاده کنیم.
پسوند فایل های پکیج ، unityPackage. هست.
از منوی Assets می تونیم یک پکیج رو Export یا import کنیم.
resim
http://s5.picofile.com/file/8115704942/i..._unity.jpg
http://sajjad3011.persiangig.com/unity_t..._unity.jpg
مث
نویسنده: sajjad3011 - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 471
نکته ای در مورد ایمپورت مدل uv mapped
وقتی یک مدل رو unwrap می کنیم و مثلا از توی بلندر میبریم توی یونیتی، باید حتما تسکتچر هر بخش ساخته شده رو جدا جدا توی یونیتی ایمپورت کنیم و سپس set کنیم روی متریال جدیدی که حالا bumped هست(شامل تو texture یکی نرمال مپ و یکی دیفیوس)، یا diffuse یا ..
. .
پس دقت کنید که اگه یک تکستچر جدید میسازید که روی مدلتون توی بلندر دوباره ویرایش شده باشه باید حتی اون مدل قبلی رو از توی یونیتی حذف کنید و دوباره مدل ویرایش شده رو(دقت کنید علاوه بر تکستچر ها باید خود مدل رو هم) دوباره اسکپورت و سپس توی یونیتی