کلمات کلیدی
نویسنده: mohammadrezaamini - پاسخ‌ها: 4 - بازدید‌ها: 987
بازی رایانه ای ، ابزار قدرت نرم
گسترش و پیشرفت صنعت و تکنولوژی ارتباطات میان انسانها را در دو جنبه توسعه داد:

اول از نظر حمل و نقل، شامل جاده، اتومبیل، راه‌آهن و نظایر اینها که موجب افزایش ارتباط فیزیکی بین افراد بشر شد.

دوم از نظر توسعه وسایل و ابزارهای پیام رسانی مانند چاپ، تلفن، سینما، تلگراف که موجب نزدیک غیرمادی وگسترش تعامل پیامی میان انسانها گشت.

در کنار توسعه ارتباطات، انقلاب صنعتی موجب ظهور پدیده‌های دیگری نیز شد مانند شهرنشینی، افزایش جمعیت و متراکم شدن آن، پیچیده شدن حیات سیاسی، اقتصادی و اجتماعی جوامع و
نویسنده: imka - پاسخ‌ها: 16 - بازدید‌ها: 5014
ابزار بازی سازی UDK
معایب UDK :

- برنامه نویسی اسکریپت آن بصورت آفلاین compile می شود یا به عبارت دیگر با کوچکترین تغییری باید بازی بسته شده و دوباره آغاز گردد. در برنامه نویسی پروژه های بزرگ و مخصوصا برنامه نویسی هایی که در آنها State ها اهمیت ویژه ای دارند نظیر هوش مصنوعی چنین نقصی، نوشتن الگوریتم را غیر ممکن می سازد چرا که شما در حین یک وضعیت نامطلوب ( باگ ) مجبورید آنرا دیباگ کنید و با تغییر اسکریپت شرایط مرتفع شدن باگ را تست کنید، که این امکان بدلیل نیاز به compile برای اسکریپت
نویسنده: imka - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 785
ایجاد یک ستون توسط ابزار Loft
در این ویدیوی آموزش شما با استفاده از ابزار Loft ، یک ستون را ایجاد می کنید.

resim

حجم: 2.73 مگابایت

دانلود آموزش
کد:
http://www.mediafire.com/?ahlze196kmrxm6a

استفاده از این مطلب با ذکر نام سایت ، بلامانع است.
نویسنده: mmd2009 - پاسخ‌ها: 6 - بازدید‌ها: 1151
کامپوننت یا ابزار در game maker
با سلام

دوستان میگم من نرم افزار game maker ی که نصب کردم کامپوننت یا ابزار زیادی نداره منظورم از کامپوننت یا ابزار همون دستوری هستند کخ معادل کدد عمل میکنن مثل ایجاد یک sprite که یک دایره تو پر زرد هستش و از این قبیل ابزار ها ، ولی بعضی از نرم افزارهای دیگه رو دیدم خیلی ابزار دارن ، من کجا میتونم اونارو به دست بیارم ممنون میشم راهنمایی کنید

با تشکر
نویسنده: gamesworld - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 1175
ده ابزار قدرتمند برای ثبت ایده ها
ده ابزار قدرتمند برای ثبت ایده ها

آیا شما روش یا استراتژیی برای ثبت ایده ها در موقع اتفاق افتادن آنها دارید؟ اگر جواب منفی است پس باید داشته باشید! ایده ها فکرهای زودگذری هستند که بدون هیچ گونه اطلاع قبلی از ذهن ناخودآگاه شما می جوشند و سپس به همان سرعت ناپدید می شوند و شاید هیچ گاه دیگر به خاطرتان نیاید.

چارلز کیو (Charles Cave) که متخصص خلاقیت است می گوید: "ایده ها در اطراف شما هستند و آنها می توانند خیلی سریع ظاهر یا ناپدید شوند. باید نسبت به دنیای اطرافتان دریافت پذیر باشید. زمان هایی
نویسنده: orache - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 1034
اموزش + ابزار انتیتی میکر (برای علاقه مندان fpsc )
سلام امروز اموزش و خود ابزار انتیتی میکر رو میخام بذارم
انتیتی میکر برای جان بخشی به اشیا برای موتور fps creator هست یعنی شما میتونین یه مدل در مکس یا مایا و پوزر و... رو با فرمت x سیو کنین و وارد این کنین
امکانات >
میتونین به مدل خودتونوبه کاراکتر . ابجکت . ایتم . و... رو بدین و تکسچر و صدا و هرچی مربوط به بازی میشه رو با این ابزار به مدل خودتون بدین کار با این ابزار هم خیلی خیلی راحت میباشد و با نگاه کردن این 5 فیلم به راحتی میتونین مدل خودتونو وارد fpsc کنین
راستی اموزش ها انگلیسی هستن و
نویسنده: Maximum-Dev - پاسخ‌ها: 1 - بازدید‌ها: 655
ابزار رابط Sandbox
پنجره ویرایشگر اصلی

به طور پیش فرض, پنجره اصلی دارای زیر پنجره هایی است که به شما اجازه میدهد تا به بخش اعظم ویرایش دسترسی داشته باشید.

resim

نوار Main Menu در سمت بالا برای Save, Load ویرایش Terrain و دسترسی سریع به خیلی امکانات دیگر کاربرد دارد.

[img]http://freesdk.crydev.net/download/attachments/131097/MenuBarWindow.jpg?version=1&m
نویسنده: Maximum-Dev - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 539
تعامل با پنجره ها و ابزار ها
The View Menu


اگر پنجره ای را بستید و دوباره قصد دسترسی به آنرا داشتید کافیست بر روی گزینه View کلیک کرده و در قسمت Open View Pane پنجره مورد نظر را انتخاب کنید.

resim

یا اگر RollupBar را بسته اید, به همین سادگی میتوانید آنرا برگردانید

[img]http://freesdk.crydev.net/download/attachments/131098/image025.png?version=1&modificationDate=13131588
نویسنده: sajjad3011 - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 634
ساخت استخوان یا bone با ابزار armature در بلندر
resim
امشب انشاءا... روش ساخت چند تیکه استخون رو یادتون میدم که شبیه شکل بالا باشه تا الگو بگیرید و چیزای دیگه هم خودتون خیلی راحت ایجاد کنید.
ابتدا به حالت object mode برید .
سپس از منوی Add ->Armature و سپس single Bone رو بزنید.
بعدش برید توی Edit mode و روی ته اولین استخون راست کلیک کنید تا انتخاب بشه و E رو بزنید(Extrude) تا یه استخون دیگه ایجاد بشه و ماوس رو بکشید جای دیگه کلیک کنید(یا Enter بزنید) و دوباره E بزنید تا یه استخون
نویسنده: sahand100 - پاسخ‌ها: 4 - بازدید‌ها: 2085
دانلود تمامی ابزار Android SDK

دانلود platform-tools برای کاربران ویندوز نسخه ۱۹ - 1.1 MB
http://go.puresoftware.org/android-platf...ls-windows
دانلود platform-tools برای کاربران مک نسخه ی ۱۹ - 1.1 MB
http://go.puresoftware.org/android-platform-tools-mac
دانلود platform-tools برای کاربران لینوکس نسخه ی ۱۹ - 1.1 MB
http://go.puresoftware.org/android-platform-tools-linux
دانلود build-tools برای کاربران ویندوز نسخه ی ۱۹ - 19.7 MB
http://go.puresoftware.org/android-build-tools-windows
دانلود build-tools برای کاربران