درود مهمان گرامی! ثبت نام

آموزش ساخت بازی با C# آموزش پروژه محور یونیتی Unity آموزش ساخت بازی حدس تصویر
آموزش مدل سازی در Maya آموزش یونیتی Unity- ساخت منو آموزش گنجینه برنامه نویسی اندروید
آموزش مدل سازی با 3Ds Max آموزش متحرک سازی با Unity آموزش گرافیک کامپیوتری با OpenGL
آموزش متحرک سازی در 3Ds Max مجموعه آموزش های ساخت بازی آموزش ساخت بازی در ویژوال بیسیک
● آموزش های رایگان ● تبلیغات دیجیتال هوشمند ● استخدام در فرادرس

امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
تست مرحله
#1
برای آماده کردن مرحله برای تست در لانچر بر روی منوی فایل کلیک کرده و گزینه ی Export to Engine را انتخاب کنید.

resim

همچنین از منوی AI بر روی Generate all AI کلیک کنید. (چنانچه در مرحله خود از هوش مصنوعی بهره ای نبرده اید این گزینه الزامی نمیباشد)

resim

از منوی فایل بر روی Generate Surface Texture کلیک کنید و در پنجره باز شده تنظیمات مورد نظر خود را اعمال کنید. (هرچه سایز بالاتر باشد کیفیت تکسچری که بر روی Terrain کشیده اید بهتر خواهد بود) اما برای تست همان 4096x4096 کافیست.

resim

سپس لانچر را اجرا کرده و مرحله را بارگذاری کنید.
resim
پاسخ
 سپاس شده توسط تور110 ، Majid ، aminblog76 ، h.b


موضوعات مرتبط با این موضوع...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  ساخت یک مرحله جدید Maximum-Dev 0 1,286 5/5/1392، 09:50 عصر
آخرین ارسال: Maximum-Dev



کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
آموزش ساخت بازی با C# آموزش پروژه محور یونیتی Unity آموزش ساخت بازی حدس تصویر
آموزش مدل سازی در Maya آموزش یونیتی Unity- ساخت منو آموزش گنجینه برنامه نویسی اندروید
آموزش مدل سازی با 3Ds Max آموزش متحرک سازی با Unity آموزش گرافیک کامپیوتری با OpenGL
آموزش متحرک سازی در 3Ds Max مجموعه آموزش های ساخت بازی آموزش ساخت بازی در ویژوال بیسیک
● آموزش های رایگان ● تبلیغات دیجیتال هوشمند ● استخدام در فرادرس