درود مهمان گرامی! ثبت نام

آموزش مدل سازی با 3ds Max آموزش مدل سازی در Maya آموزش گرافیک کامپیوتری با OpenGL
آموزش ساخت بازی با C#‎ آموزش ساخت بازی حدس تصویر آموزش گنجینه برنامه نویسی اندروید
آموزش پروژه محور یونیتی Unity آموزش یونیتی Unity – ساخت منو آموزش ساخت بازی در ویژوال بیسیک
مجموعه آموزش های ساخت بازی ●  آموزش های رایگان تبلیغات دیجیتال هوشمند

امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
save
#1
سلام.
چجور میشه که مرحله رو سیو کرد یا همون ذخیره کرد؟
ُُُTNT گفته که:
روش پرسیدن سوال:
- به سوالتون عکس اضافه کنید.
- سعی کنید مثال بزنید.
مثلا نگید:
میخوام کاری کنم با فشار دادن دکمه آبجکتم یک آبجکت دیگه تولید کنه!
بجاش بگید:
میخوام کاری کنم وقتی بازیکن دکمه ی اسپیس رو زد کاراکترم تیر بزنه.
پاسخ
#2
یه سوال دیگه هم دارم اینه که مثلا چجور یه مقدار مثل سکه رو به ذخیره کرد؟
بعد با استفاده از رمز گذاری بشه ذخیره کرد؟

اون مرحله رو هم بگید.

خیلی ممنونم.
لطفا جواب ورین!(بدین به ترکی)
ُُُTNT گفته که:
روش پرسیدن سوال:
- به سوالتون عکس اضافه کنید.
- سعی کنید مثال بزنید.
مثلا نگید:
میخوام کاری کنم با فشار دادن دکمه آبجکتم یک آبجکت دیگه تولید کنه!
بجاش بگید:
میخوام کاری کنم وقتی بازیکن دکمه ی اسپیس رو زد کاراکترم تیر بزنه.
پاسخ
#3
برو player prefs  رو سرچ کن
صفر تا صد بازیسازی :

lpower.ir
پاسخ
#4
ببخشید دیگه یه تایپک دیگه نزدم همینجا گفتم.

من یه سیستم سوال جواب غیر تکراری درست کردم.
اینم کدش:
کد php:
public class GameLogic MonoBehaviour {

    public 
Text check1check2check3check4question;
    public 
string[] questions;
    public 
string[] answers;
    public 
int maxAnswerValve 20;

    
string thisQuestion;
    
string thisAnswer;

    
int wrongCheck1ValvewrongCheck2ValvewrongCheck3Valve;

    
int questionNumber;

    
void Start () {
    
        
//---------------------------Question Choosing

        
questionNumber Random.Range (1questions.Length);
        
thisQuestion questions.GetValue (questionNumber) as string;
        
thisAnswer answers.GetValue (questionNumber) as string;

        
Debug.Log (questionNumber);

        
//==============================================
        //----------------------------Set Wrong Valves

        
wrongCheck1Valve Random.Range (0maxAnswerValve);
        
wrongCheck2Valve Random.Range (0maxAnswerValve);
        
wrongCheck3Valve Random.Range (0maxAnswerValve);

        
//==============================================
        //--------------------------------Draw Question

        
question.text thisQuestion;

        
//==============================================
        //-----------------------------Draw Answers

        
int ca Random.Range (14);

        if (
ca == 1) {
        
            
check1.text thisAnswer.ToString ();
            
check2.text wrongCheck1Valve.ToString ();
            
check3.text wrongCheck2Valve.ToString ();
            
check4.text wrongCheck3Valve.ToString ();
        
        } else if (
ca == 2) {
        
            
check2.text thisAnswer.ToString ();
            
check1.text wrongCheck1Valve.ToString ();
            
check3.text wrongCheck2Valve.ToString ();
            
check4.text wrongCheck3Valve.ToString ();
        
        } else if (
ca == 3) {
        
            
check3.text thisAnswer.ToString ();
            
check2.text wrongCheck1Valve.ToString ();
            
check1.text wrongCheck2Valve.ToString ();
            
check4.text wrongCheck3Valve.ToString ();
        
        } else {
        
            
check4.text thisAnswer.ToString ();
            
check2.text wrongCheck1Valve.ToString ();
            
check3.text wrongCheck2Valve.ToString ();
            
check1.text wrongCheck3Valve.ToString ();
        
        }

    }
    

    
void Update () {

    }


میخواستم بگم بهینه تر از این کد نداریم؟
اومدم رو لپ تاپ آبجیم تست کنم یه سی ثانیه هنگ کرد.
ممنون moa
مرسی mwah
ُُُTNT گفته که:
روش پرسیدن سوال:
- به سوالتون عکس اضافه کنید.
- سعی کنید مثال بزنید.
مثلا نگید:
میخوام کاری کنم با فشار دادن دکمه آبجکتم یک آبجکت دیگه تولید کنه!
بجاش بگید:
میخوام کاری کنم وقتی بازیکن دکمه ی اسپیس رو زد کاراکترم تیر بزنه.
پاسخ




کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان