امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

[-]
کلمات کلیدی
پیاده سازی تاچ در یونیتی

پیاده سازی تاچ در یونیتی
#1
سلام.

حتما شما هم یکی از همون توسعه دهندگانی هستید که با انجین یونیتی دارید برای اندروید یا ای او اس بازی میسازید.
و یکی از دغدغه های شما پیاده سازی تاچ هستش.درست میگم؟

خب قراره تو این مطلب مشکل شما برطرف شه!
یه مطلبی برای شما آماده کردم که میتونه مشکل شما ربرطرف کنه.

امشب قراره من یه پکیجی معرفی کنم که خیلی هم عالی هستش.

Control Freak 2

فیلم های اموزشی این پکیج توسط آقای امیر حسین رجب زاده تدارک دیده شده اما حجم زیادی دارن.

توصیه میکنم متنی که مینویسمو بخونین.:

پکیج رو دانلود کنین.
اون رو. وارد کنین(از منوی Assets گزینه Package و Custom Package)
بعد از وارد کردن یه پنجره میاد که گزینه اول رو کلیک کنید یعنی همون Install.
بعد میبینید که یه منوی جدید به منو های بالای یونیتی اضافه شده با عنوان Control Freak 2.
گزینه CF2 Script Converter رو بزنید و کد هایی که میخواهید کانورت بشن به کلاس خودش رو انتخاب کنید و گزینه Convert رو بزنید...



بقیشو فردا ظهر مینویسم ولی اگه با جزئیات دقیق میخواین همون فیلم خوبه.
این رو هم برای کسایی مینویسم که اینترنت ADSL ندارن و دایال آپی هستن
کاربرا Zz...
فک کنم نیان دیگه.
جوابامون داده نمیشه.
اینجا خلوت میشه.
کسی دیگه بازی سازی یاد نمیگیره.
هر روز میام میبینم اینجا خالیه.
قبلنا خوب بود.
ولی همه رفتن.
بابا بیایید.
بیایید.
برگردید.
لطفا...
پاسخ
#2
ببخشید دارم دیر مینوییم چون ظهر نتونستم و مدرسه بودم.
شب هم اصلا حواسم نبود بعد از ظهری هستم


خب حالا اسکریپت هایی که کانورت کردیم تغییر یافتند و قسمت هایی که نیاز بود به کلاس خودش تبدیل شدن‌.

حالا CF2 Assistant رو بزنید و یه بار بازی رو اجرا کنید و ببندید‌.تو یونیتی ها!!
بعد از منوی Game Object بر روی Control Freak برید و Input rig with panel رو بزنید.
رو Transfer axes کلیک کنید و Overrite all رو بزنید.
حالا اگه نگا کنبد یه چیزی مثل Canvas توی بازی درست میشه.
در واقع این پکیج از سیتم یو ای یونیتی استفاده میکنه.
حالا یه Event system هم ایجاد کنید که یونیتی ارور نگیره موقع اجرای بازی‌.

بقیشو باید تصویری بگم چون اینجوری نمیشه.
معذرت ولی باید برم کلاس زبان و برکردم عکس هم بگیرم از کار هایی که لاید انجام بدین بعدش.

فعلا
کاربرا Zz...
فک کنم نیان دیگه.
جوابامون داده نمیشه.
اینجا خلوت میشه.
کسی دیگه بازی سازی یاد نمیگیره.
هر روز میام میبینم اینجا خالیه.
قبلنا خوب بود.
ولی همه رفتن.
بابا بیایید.
بیایید.
برگردید.
لطفا...
پاسخ
#3
ببخشید اصلا اینجا رو یادم رفته بود.

خب توی همون پنجره CF2 assistant اگه نگا کنید توی لیست دکمه هایی که شناسایی شدن،کنار هر ایتم یه تیک هست که رنگ زرد داره.

کنار اون تیک هم یه دکمه هستش که اونو بزنید یه لیست باز میشه.

این لیست برای ساخت کنترل ها هستش که دکمه و جوی استیک و ترک پد جزو اوناس.

کارایی دکمه رو که میدونین. teeth
جوی استیک همون شوک روی دسته هست که برا راه رفتن هستش.
ترک پد هم برای دید موس ساخته شده.

روی هرکدوم از اونا بسته به نیازتون کلیک کنین کو میبینین که دوباره یه لیست میاد.

پشیمون شدم اقا این چند تارو پاک کنین من پی دی اف میزارم.
قول هم نمیدم الان بزارم.
الان مطمئنم دارید میگید : اومد یه اموزش بزارها.
چقد لفتش میده
کاربرا Zz...
فک کنم نیان دیگه.
جوابامون داده نمیشه.
اینجا خلوت میشه.
کسی دیگه بازی سازی یاد نمیگیره.
هر روز میام میبینم اینجا خالیه.
قبلنا خوب بود.
ولی همه رفتن.
بابا بیایید.
بیایید.
برگردید.
لطفا...
پاسخ




کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان