امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

[-]
کلمات کلیدی
های بازی در زاویه سوال دوبعدی

سوال - زاویه در بازی های دوبعدی
#1
Question 
در بازی های دوبعدی ، احتیاج میشه که بعضا برای دشمن یا پلیر زاویه تعریف کنی .

توی گیم میکر برای ابجکت ها   direction تعریف میکردیم . مثل  :


Direction = 45 ;



یا مثلا شرط میذاشتیم :



if direction = 45
 }


یک عملی رو انجام بده.

{

حالا توی یونیتی چطوری باید یه همچین کدی مثل کد بالا تعریف کنی ؟
از اونجایی که کارمون با اسپرایت هاست ، میخوام مثلا بگم اگر در فلان جهت حرکت کرد ، اسپرایتش تغییر کنه . مثلا اگر در جهت مایل حرکت کرد ، اسپرایت مخصوص به مایل اجرا بشه .
دانلود بازی افسانه سیاه چال تاریک

http://promakers.ir/showthread.php?tid=12644

پاسخ
#2
سوال خوبیه.
خب من با سیشارپشو میگم.
در ضمن فقط محور زد نیستا.
کد در قالب تکست
کاربرا Zz...
فک کنم نیان دیگه.
جوابامون داده نمیشه.
اینجا خلوت میشه.
کسی دیگه بازی سازی یاد نمیگیره.
هر روز میام میبینم اینجا خالیه.
قبلنا خوب بود.
ولی همه رفتن.
بابا بیایید.
بیایید.
برگردید.
لطفا...
پاسخ
#3
مرسی از کمکت . هر چند در عین سادگی کد ، یکم پیچیده شد ، مثلا محور های مختلف مثل x  و z ، که مثلا 45 درجه در اون ها متفاوت با هم هستن ، باعث میشه یونیتی یه جورایی قاطی کنه . باز هم سعی میکنم بتونم نحوه درستش اجرا کنم .
دانلود بازی افسانه سیاه چال تاریک

http://promakers.ir/showthread.php?tid=12644

پاسخ




کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان