امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

[-]
کلمات کلیدی
های بازی در زاویه سوال دوبعدی

سوال - زاویه در بازی های دوبعدی
#1
Question 
در بازی های دوبعدی ، احتیاج میشه که بعضا برای دشمن یا پلیر زاویه تعریف کنی .

توی گیم میکر برای ابجکت ها   direction تعریف میکردیم . مثل  :


Direction = 45 ;



یا مثلا شرط میذاشتیم :



if direction = 45
 }


یک عملی رو انجام بده.

{

حالا توی یونیتی چطوری باید یه همچین کدی مثل کد بالا تعریف کنی ؟
از اونجایی که کارمون با اسپرایت هاست ، میخوام مثلا بگم اگر در فلان جهت حرکت کرد ، اسپرایتش تغییر کنه . مثلا اگر در جهت مایل حرکت کرد ، اسپرایت مخصوص به مایل اجرا بشه .
دانلود بازی افسانه سیاه چال تاریک

http://promakers.ir/showthread.php?tid=12644

پاسخ
#2
سوال خوبیه.
خب من با سیشارپشو میگم.
در ضمن فقط محور زد نیستا.
کد در قالب تکست
بیش‌ترین تعداد کاربرانی که به طور همزمان در انجمن حضور داشته‌اند: 225 کاربر در تاریخ 15/9/1395 و ساعت 12:23 صبح بوده است

چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کی (چه زمانی) که من نبودم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!
پاسخ
#3
مرسی از کمکت . هر چند در عین سادگی کد ، یکم پیچیده شد ، مثلا محور های مختلف مثل x  و z ، که مثلا 45 درجه در اون ها متفاوت با هم هستن ، باعث میشه یونیتی یه جورایی قاطی کنه . باز هم سعی میکنم بتونم نحوه درستش اجرا کنم .
دانلود بازی افسانه سیاه چال تاریک

http://promakers.ir/showthread.php?tid=12644

پاسخ




کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان