امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

[-]
کلمات کلیدی
یونیتی بازی مرحله به سی شارپ یه ای درد نمی خوره که

بازی یه مرحله ای به درد نمی خوره که.
#1
سلام.
همونطور که میدونید یا نمیدونید  بازی یه مرحله ای اونم تو یونیتی و با سیشارپ بدرد نمیخوره.
خب سوالم اینه که چجور تو سی شارپ بگم گه هروقت این جور شد برو مرحله یا سین بعدی؟
کاربرا Zz...
فک کنم نیان دیگه.
جوابامون داده نمیشه.
اینجا خلوت میشه.
کسی دیگه بازی سازی یاد نمیگیره.
هر روز میام میبینم اینجا خالیه.
قبلنا خوب بود.
ولی همه رفتن.
بابا بیایید.
بیایید.
برگردید.
لطفا...
پاسخ
#2
سلام . برای این جور موضوع ها هزار تا پاسخ توی انجمن هست ولی به هر حال با استفاده از تابع Application.Loadlevel و استفاده از اسم Scene ذخیره شده و بعد اضافه کردن سین توی Build Settings میشه مراحل جدید به بازی اضافه کرد . اگر هم میخواین امکانات پیشرفته تری مثل نشون دادن درصد لود شده لول توی بازی قرار بدین باید از AsyncOperation استفاده کنین .
[url=http://promakers.ir/showthread.php?tid=13846]اولین کاراکتر من در زیبراش[/url]
پاسخ
#3
Application.LoadLevel
از این تابع استفاده کردم
یعنی داشتم هی مینوشتم که به این برخوردم.
توی تابع OnTriggerEnter به کار بردمش ولی کار نکرد.
فک کنم موقعی که خروجی بگیری کار کنه اخه تو همون کلاس گشتم به تابع Quit رسیدم.
تو خود یونیتی کار نمیکرد ولی خروجی گرفتم کار کرد.
کاربرا Zz...
فک کنم نیان دیگه.
جوابامون داده نمیشه.
اینجا خلوت میشه.
کسی دیگه بازی سازی یاد نمیگیره.
هر روز میام میبینم اینجا خالیه.
قبلنا خوب بود.
ولی همه رفتن.
بابا بیایید.
بیایید.
برگردید.
لطفا...
پاسخ
#4
اها یه چیز دیگه.
برای ری استارت کردن بازی هم یه تابع میدید؟
توی کلاس Application نبود!
کاربرا Zz...
فک کنم نیان دیگه.
جوابامون داده نمیشه.
اینجا خلوت میشه.
کسی دیگه بازی سازی یاد نمیگیره.
هر روز میام میبینم اینجا خالیه.
قبلنا خوب بود.
ولی همه رفتن.
بابا بیایید.
بیایید.
برگردید.
لطفا...
پاسخ
#5
دقیقا چه چیزی رو میخوای ریستارت کنی ؟
[url=http://promakers.ir/showthread.php?tid=13846]اولین کاراکتر من در زیبراش[/url]
پاسخ
#6
گفتم دیگه بازی در ضمن تابعی برای رفتن به سین بعدی میدونید؟
اونجا که نوشته بود این تابع چیمیخواد یه چیز دیگه هم نوشته بود.
obsolote : use SceneManager.LoadScene
همین کدی که گفتم رو زدم ولی نشد.
این مونو دولوپ هم قاطی دارها.
کاربرا Zz...
فک کنم نیان دیگه.
جوابامون داده نمیشه.
اینجا خلوت میشه.
کسی دیگه بازی سازی یاد نمیگیره.
هر روز میام میبینم اینجا خالیه.
قبلنا خوب بود.
ولی همه رفتن.
بابا بیایید.
بیایید.
برگردید.
لطفا...
پاسخ
#7
خب دقیقا چی بازی ؟ تنظیمات ؟ همون مرحله ؟ سیو ها یا چیز دیگه ؟
در ضمن گفتم باید اسم مرحله رو بنویسی و توی Build Settings  اونو اضافه کنی . پیشنهاد میکنم برای این موضوع یه آموزش ببینی خیلی سادست .
[url=http://promakers.ir/showthread.php?tid=13846]اولین کاراکتر من در زیبراش[/url]
پاسخ
#8
خب عوض کردن سین رو فهمیدم فک کنم.حالا امتحان کردم و اگر دکمه سپاس درست بود سپاس میکنمت.
موضوع دومم من میخوام مرحله رو ری استارت کنم.
کاربرا Zz...
فک کنم نیان دیگه.
جوابامون داده نمیشه.
اینجا خلوت میشه.
کسی دیگه بازی سازی یاد نمیگیره.
هر روز میام میبینم اینجا خالیه.
قبلنا خوب بود.
ولی همه رفتن.
بابا بیایید.
بیایید.
برگردید.
لطفا...
پاسخ
#9
همون application.loadlevel رو استفاده کن ولی اسم همون صحنه ای که توش هستی رو بده تا دوباره لود بشه.
بازی معمایی پازلر
پاسخ
#10
نه یه راه ساده تر هست . از این کد استفاده کن .

کد:
Application.LoadLevel(Application.loadedLevel);
[url=http://promakers.ir/showthread.php?tid=13846]اولین کاراکتر من در زیبراش[/url]
پاسخ




کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان