امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

[-]
کلمات کلیدی
چطور میشه باندری برای پلیر ساخت

چطور میشه باندری برای پلیر ساخت
#1
Question 
سلام دوستان
میخواستم که یک محدوده حرکتی برای پلیر درست کنم که نسبت به اندازه صفحه تغییر کنه
یه چیزهایی نوشتم اما هرکار میکنم خطا میده که مربوط هست به استفاده از وکتور2 در
mathf.clamp

http://s9.picofile.com/file/8272053550/task.jpg
http://s9.picofile.com/file/8272054550/task1.jpg

using UnityEngine;
using System.Collections;

public class touch : MonoBehaviour {
public float speed = 4F;
float width;
public float boundaries;
void start (){
width = Camera.main.orthographicSize * Camera.main.aspect;
}
void Update() {
if (Input.touchCount > 0 && Input.GetTouch(0).phase == TouchPhase.Moved) {
// Get movement of the finger since last frame
Vector2 touchDeltaPosition = Input.GetTouch(0).deltaPosition;
boundaries = touchDeltaPosition.x;
// Move object across XY plane
if (Mathf.Clamp(boundaries, -width + (transform.localScale.x / 2), width - (transform.localScale.x / 2))){
transform.Translate(touchDeltaPosition.x * speed * Time.deltaTime, 0 , 0);
}


}
}
}
پاسخ




کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان