درود مهمان گرامی! ثبت نام


امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
چطور میشه باندری برای پلیر ساخت
#1
Question 
سلام دوستان
میخواستم که یک محدوده حرکتی برای پلیر درست کنم که نسبت به اندازه صفحه تغییر کنه
یه چیزهایی نوشتم اما هرکار میکنم خطا میده که مربوط هست به استفاده از وکتور2 در
mathf.clamp

http://s9.picofile.com/file/8272053550/task.jpg
http://s9.picofile.com/file/8272054550/task1.jpg

using UnityEngine;
using System.Collections;

public class touch : MonoBehaviour {
public float speed = 4F;
float width;
public float boundaries;
void start (){
width = Camera.main.orthographicSize * Camera.main.aspect;
}
void Update() {
if (Input.touchCount > 0 && Input.GetTouch(0).phase == TouchPhase.Moved) {
// Get movement of the finger since last frame
Vector2 touchDeltaPosition = Input.GetTouch(0).deltaPosition;
boundaries = touchDeltaPosition.x;
// Move object across XY plane
if (Mathf.Clamp(boundaries, -width + (transform.localScale.x / 2), width - (transform.localScale.x / 2))){
transform.Translate(touchDeltaPosition.x * speed * Time.deltaTime, 0 , 0);
}


}
}
}
پاسخ


موضوعات مرتبط با این موضوع...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  نور در بازی بد میشه fahimi 4 273 11/4/1396، 10:36 صبح
آخرین ارسال: fahimi
  درخواست برای همکاری ساخت یک بازی 2D hunter4005 0 375 21/5/1395، 11:48 عصر
آخرین ارسال: hunter4005
  ساخت بازی با یونیتی برای اندروید masoodgiryaii 7 803 26/4/1395، 06:06 عصر
آخرین ارسال: sepehr1234
  دانلود یونیتی برای ساخت بازی اندروید mrstar 2 704 10/4/1395، 03:09 عصر
آخرین ارسال: jelveh
  حرکت پلیر imanzar 13 1,741 13/8/1394، 07:59 عصر
آخرین ارسال: sajjad3011



کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان