امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

[-]
کلمات کلیدی
درخواست کد csharp

درخواست کد csharp
#1
Exclamation 
سلام
من دنبال کدی هستم که بدم به گیم آبجکت اصلی بازیم و وقتی پلیر روی نقطه ای کلیک میکنه گیم آبجکت به اون نقطه بره.(حرکت در واحد x ها)
کسی میتونه کمکم کنه؟(موتورم یونیتیه نسخه 4)
[font=Impact]________________________________
به امید بازی ساز شدن . . . .
آیدی تلگرام : @javad_developer[/font]
پاسخ
#2
(1/8/1395، 01:07 صبح)J.YA نوشته است: سلام
من دنبال کدی هستم که بدم به گیم آبجکت اصلی بازیم و وقتی پلیر روی نقطه ای کلیک میکنه گیم آبجکت به اون نقطه بره.(حرکت در واحد x ها)
کسی میتونه کمکم کنه؟(موتورم یونیتیه نسخه 4)

یعنی کسی بلد نیست ؟sadsad
[font=Impact]________________________________
به امید بازی ساز شدن . . . .
آیدی تلگرام : @javad_developer[/font]
پاسخ
#3
من برنامه نویسی یونیتی انجام ندادم اما تو سی شارپ
موقعیت x موس رو میگیرم و برابر با موقعیت x ابجکت قرار میدم
اگر بخواهیم به صورت دنباله رو باشه کافیه در یک تایمر به مقدار x ابجکت تا رسیدن به مختصات مورد نظر مقداری اضافه کنیم
بنابراین الان شما باید تو گوگل دنبال این کلید ها باشید
how to get mouse cursor position in unity3d
how to change object position in unity3d
:)
پاسخ
#4
(1/8/1395، 08:31 عصر)sir maker نوشته است: من برنامه نویسی یونیتی انجام ندادم اما تو سی شارپ
موقعیت x موس رو میگیرم و برابر با موقعیت x ابجکت قرار میدم
اگر بخواهیم به صورت دنباله رو باشه کافیه در یک تایمر به مقدار x ابجکت تا رسیدن به مختصات مورد نظر مقداری اضافه کنیم
بنابراین الان شما باید تو گوگل دنبال این کلید ها باشید
how to get mouse cursor position in unity3d
how to change object position in unity3d

ممکنه کد رو بنویسید. ببخشید من سر از برنامه نویسی در نمیارم برای همین ازتون کمک میخام. ممکنه؟
[font=Impact]________________________________
به امید بازی ساز شدن . . . .
آیدی تلگرام : @javad_developer[/font]
پاسخ
#5
اگه تازگی شروع به بازی سازی کردی یه چیزی رو باید بدونی. معمولا یه راه حل آماده و کامل گیر نمیاری. باید بگردی و هر تیکشو از یه جا پیدا کنی.
برای جابجایی توی یونیتی باید متغیر transform.position آبجکت رو در متد آپدیت بروز کنی. یعنی یه مقدار جدید بهش بدی. این جوری آبجکت از محل اولیه می پره به محل جدید. حالا اگه بخوای این جابجایی روون بشه باید از تابع Lerp استفاده کنی.
کد حرکت نرم :
کد:
transform.position = Vector3.Lerp(transform.position,new Vector3(0,0,0),1*Time.deltaTime);
اون عدد 1 رو باید عوض کنی تا به مقدار روونی و سرعت دلخواه برسی. آبجکت فرضی از نقطه ای که هست به نقطه 0,0,0 میره.
بازی معمایی پازلر
پاسخ




کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان