درود مهمان گرامی! ثبت نام

آموزش مدل سازی با 3ds Max آموزش مدل سازی در Maya آموزش گرافیک کامپیوتری با OpenGL
آموزش ساخت بازی با C#‎ آموزش ساخت بازی حدس تصویر آموزش گنجینه برنامه نویسی اندروید
آموزش پروژه محور یونیتی Unity آموزش یونیتی Unity – ساخت منو آموزش ساخت بازی در ویژوال بیسیک
مجموعه آموزش های ساخت بازی ●  آموزش های رایگان تبلیغات دیجیتال هوشمند

امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
درخواست کد دشمن
#1
Question 
سلام من یک کد لازم دارم .

دشمن تا پلیر اصلی دید به ان نگاه کند و بعد دو یا سه ثانیه به پلیر تیر اندازی کنه و از پلیر دمج بشه .

خیلی ممنون میشم اگه کمک کنید .
... در حال ساخت بازي و آموزش ...

wink (:>
... Are making the game and train ...


.:straight_PrOGrAmmeR_|::.


پاسخ
#2
فرض کن یک ابجکت پلیر داری به اسم player.
اگه میخوای دشمن به پلیر نیگا کنه.
این واسه نمای بالا هست :
کد php:
image_angle point_direction(xymouse_xmouse_y); 
به جای mouse_x و mouse_y بذار player.x و player.y
-
کد رو هم بذار توی step از دشمن یا ابجکتی که می خوای مثلا به player نیگا کنه.
اینم یه ایده دیگه واسه اسپریات های از پهلو که مثلا دو فریم داره یکی نیگا به چپ و یکی نیگا به راست به شرطی که image_speed هم صفر کنی .
کد php:
if obj_player.x<//Just change the object, so it fits you player object
image_index=[the number for the left sprite]
else
image_index=[the other number
سوالی بود در بپرسwink
https://cafebazaar.ir/app/ir.s.s.hek.nokh/?l=fa
https://telegram.me/gameoverblog
بیشتر از آنچه برای موفق بودن تلاش می کنی برای با ارزش بودن تلاش کن.آلبرت انیشتین.




پاسخ
#3
(23/7/1394، 03:46 صبح)sajjad3011 نوشته است: فرض کن یک ابجکت پلیر داری به اسم player.
اگه میخوای دشمن به پلیر نیگا کنه.
این واسه نمای بالا هست :
کد php:
image_angle point_direction(xymouse_xmouse_y); 
به جای mouse_x و mouse_y بذار player.x و player.y
-
کد رو هم بذار توی step از دشمن یا ابجکتی که می خوای مثلا به player نیگا کنه.
اینم یه ایده دیگه واسه اسپریات های از پهلو که مثلا دو فریم داره یکی نیگا به چپ و یکی نیگا به راست به شرطی که image_speed هم صفر کنی .
کد php:
if obj_player.x<//Just change the object, so it fits you player object
image_index=[the number for the left sprite]
else
image_index=[the other number
سوالی بود در بپرسwink
سجاد جان من تازه تو کار بازی سازی آمدم زیاد نمی دونم تاز یونیتی اشنا شدم یکم قابل مفهوم تر میگی برامc;,gc;,gc;,g
... در حال ساخت بازي و آموزش ...

wink (:>
... Are making the game and train ...


.:straight_PrOGrAmmeR_|::.


پاسخ




کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان