امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

[-]
کلمات کلیدی
مجموعه آموزش های game creator 001

مجموعه آموزش های game creator 001
#21
سلام.
ببخشید چند وقت بود که اموزش ها خوابید.
اما چون چند وقت هست نسخه ی جدید انجین اومده تصمیم گرفتم دوباره اموزش هارو ادامه بدم.در حال حاضر روی اموزش جدید کار میکنم
خب دوستان اموزش جدید!
در ها
برای اینکه بتونید به تنظیمات یک در دسترسی داشته باشید باید اول درو بسازید(اصلا فکر کنم برای دونستن همین نکته دارید اموزش رو میخونید!)
resim

name و id چیز مهمی نیستن.posion موقعیت در تو نقشه هست.در قسمت visual
بخش color که رنگ هست.qpacity هر چقدر کم تر بشه در محو تر میشه.قسمت glow هم که درخشندگی در هست.
قسمت door تنظیمات بازی و بسته شدن در هست.opening style میگه در به چه شکلی باز شه(حالت none میگه در اصلا باز نشه)
open میگه در باز باشه یا نه.مقدار باز بودنش هم تنظیم میکنه.auto close after میگه اگه در انقدر مدت گذشت و باز بود در رو ببند.
required key یه ایتم رو تنظیم میکنه و میگه تا پلیر اون ایتم رو نداشت در رو باز نکن.
required code میگه وقتی پلیر اومد در رو باز کنه یه پنجره باز کن تا کد رو وارد کنه.کد رو اون جلوش بنویسین.(با این پنجره بهتره با کیبورد کار کنین.موس باگ داره.البته فکر کنم باگش تو نسخه ی جدید رفع شده باشه)
پنجره ی بعدی باز هم مختصات در هست.
tile شکل در رو تنظیم میکنه.
triggers هم همون ایونت های خودمون هست.مثلا وقتی اومد درو باز کنه یه لولو(!)ظاهر کنه فلان جا.
دیدید.به همین سادگی!
صبر از که اموختی از اینترنت
ای دی من در تلگرام @game10000
پاسخ




کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان