درود مهمان گرامی! ثبت نام
آموزش ساخت بازی در #C آموزش UDK آموزش مدل سازی در Maya
آموزش ساخت بازی در VB آموزش Unity - پروژه محور آموزش مدل سازی با 3Ds Max
آموزش برنامه نویسی اندروید آموزش Unity - ساخت منو آموزش متحرک سازی در 3Ds Max
آموزش ساخت بازی حدس تصویر آموزش Unity - متحرک سازی مجموعه آموزش های ساخت بازی
● آموزش های رایگان ● تبلیغات دیجیتال هوشمند ● استخدام در فرادرس

امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
استفاده از چند دشمن با ساختاری یکسان
#6
سلام
چرا تو سورس اسم متقیرها رو شبیه اسم ابجکت ها میذاری
بهتره همیشه اول اسم اسپرایت و ابجکت ها رو به این شکل بذاری . این خیلی مهمه که تو کدها مشخص بشه ابجکت هست یا اسپرایت یا متقیر
spr_enemy
obj_enemy
enemy
ببین الان راحت مشخصه که کدوم ابجکت هست و کدوم اسپرایت و همینطور متقیر
من سورسو کمی درست کردم ولی حوصله نکردم تمام اسمها و متقیر ها رو اصلاح کنم . بهرحال مشکل فکر کنم حل شده ولی خودت برو همه رو اصلاح کن و از نو بساز
اینم لینک
http://s8.picofile.com/file/8318852876/Tank_2.rar.html
چی بگم
----------------------------------------------
خدایا شکرت

پاسخ
 سپاس شده توسط mehdiyg


پیام‌های داخل این موضوع
RE: استفاده از چند دشمن با ساختاری یکسان - توسط ahmadreza59 - 19/11/1396، 09:47 صبح

موضوعات مرتبط با این موضوع...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
Question استفاده از id در گیم میکر mehdiyg 2 204 31/5/1397، 04:25 عصر
آخرین ارسال: TNT
  استفاده از متغیری خارج بازی full-city 5 232 25/4/1397، 03:07 عصر
آخرین ارسال: A.m
Question در نظر نگرفتن نزدیک ترین دشمن پشت دیوار (هوش مصنوعی) mehdiyg 3 290 25/11/1396، 12:28 عصر
آخرین ارسال: ahmadreza59
  ساخت دید برای دشمن sina2000 8 411 10/8/1396، 10:33 عصر
آخرین ارسال: sina2000
  شلیک به نزدیکترین دشمن . اینور دیوار sina2000 4 349 18/4/1396، 07:50 صبح
آخرین ارسال: Milad_Hyper



کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان