امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

[-]
کلمات کلیدی
روش استفاده از اسپرایت 360 درجه در گیم میکر

روش استفاده از اسپرایت 360 درجه در گیم میکر
#11
(21/10/1395، 05:03 عصر)mamali me نوشته است:
(6/9/1395، 01:57 صبح)sina2000 نوشته است: دوستان من رو سورس اسپرایت 360 درجه کار کردم درستش کردم حالا رو فرم تصاویر موندم فرمش کار نمیکنه .
دشمن بصورت خودکار با زاویه درست تصویر بسمت پلیر میره اما فرمش ثابت مونده و حرکت نمیکنه
سورسشو میزارم ببینید

http://uplod.ir/ie7au2c91eoq/sprite_360_3.gm81.htm

منتظر پاسخ دوستان هستم weak

راه حلشو فهمیدم.
عکس spr_player رو که داری؟
برای هر جهت یه اسپرایت درست میکنی.
بعد تو ایونت استپ اینو مینویسی:
کد:
direction = point direction(x,y,mouse_x,mouse_y);

بعد با استفاده از دستورات شرطی میگی اگر دایرکشن این بود این اسپرایت رو بهش بده.
راستش من یه جور دیگه حلش کردم . ولی مال توام جالبه اگه ممکنه یه سورس بزار . البته اگه سرت شلوغه ولش کن خودم رو کدی که دادی کار میکنم ببینم چیه بازم
ممنون
پاسخ


پیام‌های داخل این موضوع
RE: روش استفاده از اسپرایت 360 درجه در گیم میکر - توسط sina2000 - 22/10/1395، 02:26 صبح



کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان