انجمن تخصصی بازی سازی پرومیکرز
آموزش رایگان پرداخت درون برنامه مارکت‌های ایرانی در گیم میکر استودیو با اکستنشن - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن تخصصی بازی سازی پرومیکرز (http://promakers.ir)
+-- انجمن: نرم افزارها و موتورهای ساخت بازی (http://promakers.ir/Forum-%D9%86%D8%B1%D9%85-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%D8%B1%D9%87%D8%A7-%D9%88-%D9%85%D9%88%D8%AA%D9%88%D8%B1%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C)
+--- انجمن: Game Maker (http://promakers.ir/Forum-Game-Maker--30)
+---- انجمن: مقالات آموزشی Game Maker (http://promakers.ir/Forum-%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4%DB%8C-Game-Maker)
+---- موضوع: آموزش رایگان پرداخت درون برنامه مارکت‌های ایرانی در گیم میکر استودیو با اکستنشن (/Thread-%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D8%B1%D8%A7%DB%8C%DA%AF%D8%A7%D9%86-%D9%BE%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%AE%D8%AA-%D8%AF%D8%B1%D9%88%D9%86-%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D9%85%D8%A7%D8%B1%DA%A9%D8%AA%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%DA%AF%DB%8C%D9%85-%D9%85%DB%8C%DA%A9%D8%B1-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%88%D8%AF%DB%8C%D9%88-%D8%A8%D8%A7-%D8%A7%DA%A9%D8%B3%D8%AA%D9%86%D8%B4%D9%86)

صفحه‌ها: 1 2 3


آموزش رایگان پرداخت درون برنامه مارکت‌های ایرانی در گیم میکر استودیو با اکستنشن - a3eman - 29/9/1394

سلام به همه
توی این پست میخوام اکستنشن پرداخت درون برنامه مارکت‌های ایرانی رو همراه با سورس و آموزش استفاده به صورت رایگان قرار میدم.
اکستنشن بازار رو ادپلی ساخته بود ولی این نسخه من از روی همون ساخته شده واسه اینکه کدهای همه مارکت‌ها شبیه به هم بشه.

مارکت 1: پرداخت درون برنامه کافه بازار

دریافت فایل اکستنشن به همراه سورس و آموزش
آموزش
1. در گیم میکر استودیو روی پوشه Extensions راست کلیک کنید وگزینه Import extension را انتخاب کنید سپس اکستنشن موجود در فایل زیپ را انتخاب کنید.
2. یک آبجکت برای کنترل عملیات خرید بسازید و در رویداد Create آن کد زیر را قرار دهید:
کد php:
RSA="RSA KEY";
Consumables="mdIAB_coin50,mdIAB_gem5";
nonConsumables="mdIAB_adss";
MD mdBazaarIAB_init(RSA,Consumables,nonConsumables); 
*** در کد بالا بجای RSA Key کلید RSA مربوط به بازی خودتون رو قرار بدید. بجای mdIAB_coin50,mdIAB_gem5 شناسه محصولات مصرفی خود را بنویسید (شناسه ها را با , از یکدیگر جدا کنید). بجای کد mdIAB_adss شناسه محصولات غیرمصرفی را بنویسید (شناسه ها را با , از یکدیگر جدا کنید).
3. در رویداد Asynchronous->Social کد زیر را قرار دهید:
کد php:
///Social Events
var status=string(ds_map_find_value(async_load"type" ));
if(
status == "onConsumablePurchased")
{
    var 
product_id string(ds_map_find_value(async_load"element" ));
    
show_message_async("محصول "+product_id+" با موفقیت خریداری شد.");
    if(
product_id=="mdIAB_coin50")
    {
        global.
coin+=50;
    }
    else if(
product_id=="mdIAB_gem5")
    {
        global.
gem+=5;
    }
}
else if(
status == "onNonConsumablePurchased")
{
    var 
product_id string(ds_map_find_value(async_load"element" ));
    
show_message_async("محصول "+product_id+" با موفقیت خریداری شد.");
    if(
product_id=="mdIAB_adss")
    {
        global.
ads=false;
    }
}
else if(
status == "onPurchaseFail")
{
    
show_message_async("پرداخت انجام نشد.");

*** در این کد:
خط 1: تعریف متغیر برای تعیین نوع محصول
خطوط 14-2: اگر محصول از نوع مصرفی باشد عملیات داخل {} انجام شود.
خطوط 23-15 اگر محصول از نوع غیرمصرفی باشد عملیات داخل {} انجام شود.
خطوط 27-24: اگر عملیات پرداخت با مشکل مواجه شد پیغام خطا نشان داده شود.
خط 4: تعریف متغیر برای تعیین محصول مصرفی
خط 5: اجرای پیام نمایش نام محصول مصرفی
خطوط 9-6: اجرای عملیات بعد از پرداخت هزینه محصول مصرفی 1 (در این مثال اضافه شدن 50 سکه)
خطوط 13-10: اجرای عملیات بعد از پرداخت هزینه محصول مصرفی 2 (اضافه شدن 5 الماس)
*** در صورتی که محصولات مصرفی شما بیشتر هستند از خط 6 تا 9 کپی کنید.
خط 17: تعریف متغیر برای تعیین محصول غیر مصرفی
خط 18: اجرای پیام نمایش نام محصول غیر مصرفی
خطوط 22-19: اجرای عملیات بعد از پرداخت هزینه محصول غیرمصرفی (حذف تبلیغات)
*** در صورتی که محصولات غیر مصرفی شما بیشتر هستند از خط 19 تا 22 کپی کنید.

4. برای هر یک از محصولات خود (مصرفی و غیرمصرفی) یک آبجکت گزینه خرید بسازید و در رویداد mouse left pressed هر کدوم کد زیر رو بذارید:
کد php:
mdBazaarIAB_startIAB("mdIAB_adss",""); 
*** کد بالا مربوط به گزینه حذف تبلیغات میباشد. برای هر گزینه بجای mdIAB_adss شناسه محصول را بنویسید.
مارکت 2: پرداخت درون برنامه مایکت

دریافت فایل اکستنشن به همراه سورس و آموزش
آموزش
1. در گیم میکر استودیو روی پوشه Extensions راست کلیک کنید وگزینه Import extension را انتخاب کنید سپس اکستنشن موجود در فایل زیپ را انتخاب کنید.
2. یک آبجکت برای کنترل عملیات خرید بسازید و در رویداد Create آن کد زیر را قرار دهید:
کد php:
RSA="RSA KEY";
Consumables="mdIAB_coin50,mdIAB_gem5";
nonConsumables="mdIAB_adss";
MD mdMyketIAB_init(RSA,Consumables,nonConsumables); 
*** در کد بالا بجای RSA Key کلید RSA مربوط به بازی خودتون رو قرار بدید. بجای mdIAB_coin50,mdIAB_gem5 شناسه محصولات مصرفی خود را بنویسید (شناسه ها را با , از یکدیگر جدا کنید). بجای کد mdIAB_adss شناسه محصولات غیرمصرفی را بنویسید (شناسه ها را با , از یکدیگر جدا کنید).
3. در رویداد Asynchronous->Social کد زیر را قرار دهید:
کد php:
///Social Events
var status=string(ds_map_find_value(async_load"type" ));
if(
status == "onConsumablePurchased")
{
    var 
product_id string(ds_map_find_value(async_load"element" ));
    
show_message_async("محصول "+product_id+" با موفقیت خریداری شد.");
    if(
product_id=="mdIAB_coin50")
    {
        global.
coin+=50;
    }
    else if(
product_id=="mdIAB_gem5")
    {
        global.
gem+=5;
    }
}
else if(
status == "onNonConsumablePurchased")
{
    var 
product_id string(ds_map_find_value(async_load"element" ));
    
show_message_async("محصول "+product_id+" با موفقیت خریداری شد.");
    if(
product_id=="mdIAB_adss")
    {
        global.
ads=false;
    }
}
else if(
status == "onPurchaseFail")
{
    
show_message_async("پرداخت انجام نشد.");

*** در این کد:
خط 1: تعریف متغیر برای تعیین نوع محصول
خطوط 14-2: اگر محصول از نوع مصرفی باشد عملیات داخل {} انجام شود.
خطوط 23-15 اگر محصول از نوع غیرمصرفی باشد عملیات داخل {} انجام شود.
خطوط 27-24: اگر عملیات پرداخت با مشکل مواجه شد پیغام خطا نشان داده شود.
خط 4: تعریف متغیر برای تعیین محصول مصرفی
خط 5: اجرای پیام نمایش نام محصول مصرفی
خطوط 9-6: اجرای عملیات بعد از پرداخت هزینه محصول مصرفی 1 (در این مثال اضافه شدن 50 سکه)
خطوط 13-10: اجرای عملیات بعد از پرداخت هزینه محصول مصرفی 2 (اضافه شدن 5 الماس)
*** در صورتی که محصولات مصرفی شما بیشتر هستند از خط 6 تا 9 کپی کنید.
خط 17: تعریف متغیر برای تعیین محصول غیر مصرفی
خط 18: اجرای پیام نمایش نام محصول غیر مصرفی
خطوط 22-19: اجرای عملیات بعد از پرداخت هزینه محصول غیرمصرفی (حذف تبلیغات)
*** در صورتی که محصولات غیر مصرفی شما بیشتر هستند از خط 19 تا 22 کپی کنید.

4. برای هر یک از محصولات خود (مصرفی و غیرمصرفی) یک آبجکت گزینه خرید بسازید و در رویداد mouse left pressed هر کدوم کد زیر رو بذارید:
کد php:
mdMyketIAB_startIAB("mdIAB_adss",""); 
*** کد بالا مربوط به گزینه حذف تبلیغات میباشد. برای هر گزینه بجای mdIAB_adss شناسه محصول را بنویسید.
مارکت 3: پرداخت درون برنامه ایران اپس

دریافت فایل اکستنشن به همراه سورس و آموزش
آموزش
1. در گیم میکر استودیو روی پوشه Extensions راست کلیک کنید وگزینه Import extension را انتخاب کنید سپس اکستنشن موجود در فایل زیپ را انتخاب کنید.
2. یک آبجکت برای کنترل عملیات خرید بسازید و در رویداد Create آن کد زیر را قرار دهید:
کد php:
RSA="RSA KEY";
Consumables="mdIAB_coin50,mdIAB_gem5";
nonConsumables="mdIAB_adss";
MD mdIranappsIAB_init(RSA,Consumables,nonConsumables); 
*** در کد بالا بجای RSA Key کلید RSA مربوط به بازی خودتون رو قرار بدید. بجای mdIAB_coin50,mdIAB_gem5 شناسه محصولات مصرفی خود را بنویسید (شناسه ها را با , از یکدیگر جدا کنید). بجای کد mdIAB_adss شناسه محصولات غیرمصرفی را بنویسید (شناسه ها را با , از یکدیگر جدا کنید).
3. در رویداد Asynchronous->Social کد زیر را قرار دهید:
کد php:
///Social Events
var status=string(ds_map_find_value(async_load"type" ));
if(
status == "onConsumablePurchased")
{
    var 
product_id string(ds_map_find_value(async_load"element" ));
    
show_message_async("محصول "+product_id+" با موفقیت خریداری شد.");
    if(
product_id=="mdIAB_coin50")
    {
        global.
coin+=50;
    }
    else if(
product_id=="mdIAB_gem5")
    {
        global.
gem+=5;
    }
}
else if(
status == "onNonConsumablePurchased")
{
    var 
product_id string(ds_map_find_value(async_load"element" ));
    
show_message_async("محصول "+product_id+" با موفقیت خریداری شد.");
    if(
product_id=="mdIAB_adss")
    {
        global.
ads=false;
    }
}
else if(
status == "onPurchaseFail")
{
    
show_message_async("پرداخت انجام نشد.");

*** در این کد:
خط 1: تعریف متغیر برای تعیین نوع محصول
خطوط 14-2: اگر محصول از نوع مصرفی باشد عملیات داخل {} انجام شود.
خطوط 23-15 اگر محصول از نوع غیرمصرفی باشد عملیات داخل {} انجام شود.
خطوط 27-24: اگر عملیات پرداخت با مشکل مواجه شد پیغام خطا نشان داده شود.
خط 4: تعریف متغیر برای تعیین محصول مصرفی
خط 5: اجرای پیام نمایش نام محصول مصرفی
خطوط 9-6: اجرای عملیات بعد از پرداخت هزینه محصول مصرفی 1 (در این مثال اضافه شدن 50 سکه)
خطوط 13-10: اجرای عملیات بعد از پرداخت هزینه محصول مصرفی 2 (اضافه شدن 5 الماس)
*** در صورتی که محصولات مصرفی شما بیشتر هستند از خط 6 تا 9 کپی کنید.
خط 17: تعریف متغیر برای تعیین محصول غیر مصرفی
خط 18: اجرای پیام نمایش نام محصول غیر مصرفی
خطوط 22-19: اجرای عملیات بعد از پرداخت هزینه محصول غیرمصرفی (حذف تبلیغات)
*** در صورتی که محصولات غیر مصرفی شما بیشتر هستند از خط 19 تا 22 کپی کنید.

4. برای هر یک از محصولات خود (مصرفی و غیرمصرفی) یک آبجکت گزینه خرید بسازید و در رویداد mouse left pressed هر کدوم کد زیر رو بذارید:
کد php:
mdIranappsIAB_startIAB("mdIAB_adss",""); 
*** کد بالا مربوط به گزینه حذف تبلیغات میباشد. برای هر گزینه بجای mdIAB_adss شناسه محصول را بنویسید.
مارکت 4: پرداخت درون برنامه کندو

دریافت فایل اکستنشن به همراه سورس و آموزش
آموزش
1. در گیم میکر استودیو روی پوشه Extensions راست کلیک کنید وگزینه Import extension را انتخاب کنید سپس اکستنشن موجود در فایل زیپ را انتخاب کنید.
2. یک آبجکت برای کنترل عملیات خرید بسازید و در رویداد Create آن کد زیر را قرار دهید:
کد php:
RSA="RSA KEY";
Consumables="mdIAB_coin50,mdIAB_gem5";
nonConsumables="mdIAB_adss";
MD mdCandoIAB_init(RSA,Consumables,nonConsumables); 
*** در کد بالا بجای RSA Key کلید RSA مربوط به بازی خودتون رو قرار بدید. بجای mdIAB_coin50,mdIAB_gem5 شناسه محصولات مصرفی خود را بنویسید (شناسه ها را با , از یکدیگر جدا کنید). بجای کد mdIAB_adss شناسه محصولات غیرمصرفی را بنویسید (شناسه ها را با , از یکدیگر جدا کنید).
3. در رویداد Asynchronous->Social کد زیر را قرار دهید:
کد php:
///Social Events
var status=string(ds_map_find_value(async_load"type" ));
if(
status == "onConsumablePurchased")
{
    var 
product_id string(ds_map_find_value(async_load"element" ));
    
show_message_async("محصول "+product_id+" با موفقیت خریداری شد.");
    if(
product_id=="mdIAB_coin50")
    {
        global.
coin+=50;
    }
    else if(
product_id=="mdIAB_gem5")
    {
        global.
gem+=5;
    }
}
else if(
status == "onNonConsumablePurchased")
{
    var 
product_id string(ds_map_find_value(async_load"element" ));
    
show_message_async("محصول "+product_id+" با موفقیت خریداری شد.");
    if(
product_id=="mdIAB_adss")
    {
        global.
ads=false;
    }
}
else if(
status == "onPurchaseFail")
{
    
show_message_async("پرداخت انجام نشد.");

*** در این کد:
خط 1: تعریف متغیر برای تعیین نوع محصول
خطوط 14-2: اگر محصول از نوع مصرفی باشد عملیات داخل {} انجام شود.
خطوط 23-15 اگر محصول از نوع غیرمصرفی باشد عملیات داخل {} انجام شود.
خطوط 27-24: اگر عملیات پرداخت با مشکل مواجه شد پیغام خطا نشان داده شود.
خط 4: تعریف متغیر برای تعیین محصول مصرفی
خط 5: اجرای پیام نمایش نام محصول مصرفی
خطوط 9-6: اجرای عملیات بعد از پرداخت هزینه محصول مصرفی 1 (در این مثال اضافه شدن 50 سکه)
خطوط 13-10: اجرای عملیات بعد از پرداخت هزینه محصول مصرفی 2 (اضافه شدن 5 الماس)
*** در صورتی که محصولات مصرفی شما بیشتر هستند از خط 6 تا 9 کپی کنید.
خط 17: تعریف متغیر برای تعیین محصول غیر مصرفی
خط 18: اجرای پیام نمایش نام محصول غیر مصرفی
خطوط 22-19: اجرای عملیات بعد از پرداخت هزینه محصول غیرمصرفی (حذف تبلیغات)
*** در صورتی که محصولات غیر مصرفی شما بیشتر هستند از خط 19 تا 22 کپی کنید.

4. برای هر یک از محصولات خود (مصرفی و غیرمصرفی) یک آبجکت گزینه خرید بسازید و در رویداد mouse left pressed هر کدوم کد زیر رو بذارید:
کد php:
mdCandoIAB_startIAB("mdIAB_adss",""); 
*** کد بالا مربوط به گزینه حذف تبلیغات میباشد. برای هر گزینه بجای mdIAB_adss شناسه محصول را بنویسید.
مارکت 5: پرداخت درون برنامه پارس هاب

دریافت فایل اکستنشن به همراه سورس و آموزش
آموزش
1. در گیم میکر استودیو روی پوشه Extensions راست کلیک کنید وگزینه Import extension را انتخاب کنید سپس اکستنشن موجود در فایل زیپ را انتخاب کنید.
2. یک آبجکت برای کنترل عملیات خرید بسازید و در رویداد Create آن کد زیر را قرار دهید:
کد php:
RSA="RSA KEY";
Consumables="mdIAB_coin50,mdIAB_gem5";
nonConsumables="mdIAB_adss";
MD mdParshubIAB_init(RSA,Consumables,nonConsumables); 
*** در کد بالا بجای RSA Key کلید RSA مربوط به بازی خودتون رو قرار بدید. بجای mdIAB_coin50,mdIAB_gem5 شناسه محصولات مصرفی خود را بنویسید (شناسه ها را با , از یکدیگر جدا کنید). بجای کد mdIAB_adss شناسه محصولات غیرمصرفی را بنویسید (شناسه ها را با , از یکدیگر جدا کنید).
3. در رویداد Asynchronous->Social کد زیر را قرار دهید:
کد php:
///Social Events
var status=string(ds_map_find_value(async_load"type" ));
if(
status == "onConsumablePurchased")
{
    var 
product_id string(ds_map_find_value(async_load"element" ));
    
show_message_async("محصول "+product_id+" با موفقیت خریداری شد.");
    if(
product_id=="mdIAB_coin50")
    {
        global.
coin+=50;
    }
    else if(
product_id=="mdIAB_gem5")
    {
        global.
gem+=5;
    }
}
else if(
status == "onNonConsumablePurchased")
{
    var 
product_id string(ds_map_find_value(async_load"element" ));
    
show_message_async("محصول "+product_id+" با موفقیت خریداری شد.");
    if(
product_id=="mdIAB_adss")
    {
        global.
ads=false;
    }
}
else if(
status == "onPurchaseFail")
{
    
show_message_async("پرداخت انجام نشد.");

*** در این کد:
خط 1: تعریف متغیر برای تعیین نوع محصول
خطوط 14-2: اگر محصول از نوع مصرفی باشد عملیات داخل {} انجام شود.
خطوط 23-15 اگر محصول از نوع غیرمصرفی باشد عملیات داخل {} انجام شود.
خطوط 27-24: اگر عملیات پرداخت با مشکل مواجه شد پیغام خطا نشان داده شود.
خط 4: تعریف متغیر برای تعیین محصول مصرفی
خط 5: اجرای پیام نمایش نام محصول مصرفی
خطوط 9-6: اجرای عملیات بعد از پرداخت هزینه محصول مصرفی 1 (در این مثال اضافه شدن 50 سکه)
خطوط 13-10: اجرای عملیات بعد از پرداخت هزینه محصول مصرفی 2 (اضافه شدن 5 الماس)
*** در صورتی که محصولات مصرفی شما بیشتر هستند از خط 6 تا 9 کپی کنید.
خط 17: تعریف متغیر برای تعیین محصول غیر مصرفی
خط 18: اجرای پیام نمایش نام محصول غیر مصرفی
خطوط 22-19: اجرای عملیات بعد از پرداخت هزینه محصول غیرمصرفی (حذف تبلیغات)
*** در صورتی که محصولات غیر مصرفی شما بیشتر هستند از خط 19 تا 22 کپی کنید.

4. برای هر یک از محصولات خود (مصرفی و غیرمصرفی) یک آبجکت گزینه خرید بسازید و در رویداد mouse left pressed هر کدوم کد زیر رو بذارید:
کد php:
mdParshubIAB_startIAB("mdIAB_adss",""); 
*** کد بالا مربوط به گزینه حذف تبلیغات میباشد. برای هر گزینه بجای mdIAB_adss شناسه محصول را بنویسید.


RE: آموزش رایگان پرداخت درون برنامه مارکت‌های ایرانی در گیم میکر استودیو با اکستنشن - APKSKY - 29/9/1394

واقعا جای تشکر فروان داره
خیلی ممنون بابت این آموزش خوبتون


RE: آموزش رایگان پرداخت درون برنامه مارکت‌های ایرانی در گیم میکر استودیو با اکستنشن - pmmagazine - 30/9/1394

واقعا بهترین کاربر سایت هستن ایشون .... یکبار تو انجمن نوشتم مشکل درون برنامه بازار دارم خدا شاهده سه روز از طریق تلگرام باهام در ارتباط بود تا مطمعن بشه مشکلم حل شده
واقعا از کاربر a3eman واسه این شخصیتش و زحماتش ممنونم


RE: آموزش رایگان پرداخت درون برنامه مارکت‌های ایرانی در گیم میکر استودیو با اکستنشن - qwerty13 - 14/12/1394

ممنون از این اکستنشن ولی چرا بعضی اوقات باعث فورس کلوز میشه؟


RE: آموزش رایگان پرداخت درون برنامه مارکت‌های ایرانی در گیم میکر استودیو با اکستنشن - TakOn1 - 16/12/1394

ممنون واقعا کف کردم البته هنوز تست نکردم

برای b4a هم دارین برادر ؟؟؟


RE: آموزش رایگان پرداخت درون برنامه مارکت‌های ایرانی در گیم میکر استودیو با اکستنشن - a3eman - 17/12/1394

(16/12/1394، 08:43 صبح)TakOn1 نوشته است: ممنون واقعا کف کردم البته هنوز تست نکردم

برای b4a هم دارین برادر ؟؟؟

برای بیسیک که توی مارکتا آموزشش هست جز بازار که تو این پست رایگان گذاشتم:
http://promakers.ir/showthread.php?tid=12752


RE: آموزش رایگان پرداخت درون برنامه مارکت‌های ایرانی در گیم میکر استودیو با اکستنشن - amirhmz - 6/2/1395

آموزش کامل و مفید بود واقعا ممنون wink


RE: آموزش رایگان پرداخت درون برنامه مارکت‌های ایرانی در گیم میکر استودیو با اکستنشن - zerocode - 6/4/1395

من خروجی گرفتم همه کار هایی که گفتید مو به مو انجام دادم ولی وقتی رو اون دکمه خرید میزنم هیچی نمیاد؟؟؟
کمکم کنین لطفا


RE: آموزش رایگان پرداخت درون برنامه مارکت‌های ایرانی در گیم میکر استودیو با اکستنشن - mehdiyg - 18/10/1395

بی نهایت سپاسگزارم a3eman عزیز ولی چرا گاهی  فورس کلوز میده !!! مشکل از کجا میتونه باشه ؟؟


RE: آموزش رایگان پرداخت درون برنامه مارکت‌های ایرانی در گیم میکر استودیو با اکستنشن - ahmadreza59 - 30/10/1395

(18/10/1395، 05:12 صبح)mehdiyg نوشته است: بی نهایت سپاسگزارم a3eman عزیز ولی چرا گاهی  فورس کلوز میده !!! مشکل از کجا میتونه باشه ؟؟

من فقط مال بازار رو استفاده کردم بقیه هم همونن فرقی ندارن قبلا منم همچین مشکلاتی داشتم ولی عیب از سورسی بود که من ساختم سورس خودش هیچ مشکلی توش نیست همین دیشب یه بازی گذاشتم بازار تست هم کردم پرداخت هم انجام شد . پس این اکستیشن و سورس هیچ ایرادی نداره مطمینم
دست اسمان هم درد نکنه