انجمن تخصصی بازی سازی پرومیکرز

نسخه‌ی کامل: تبلیغات بهینه و مقرون به صرفه برای بازیهای موبایلی
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
با سلام خدمت دوستان
سوال من اینه که شرکتهای ساخت بازی و یا حتی بازیسازان بازیهای موبایلی طبق مثال زیر آیا مبلغی که هزینه تبلیغاتشون میکنند به صرفه است و میتونند جبرانش کنند؟
مثال : تبلیغات ویدئویی تپسل (یا عدد) با هزینه 2300 به ازای هر نصب : اگه شرکت مثلا 500 تا کاربر از طریق تبلیغات ویدئویی جذب کنه هزینش میشه 1.150.000 تومن . حالا طبق قانون نانوشته فقط 10 درصد دانلود کنندگان بازی از فروشگاه خرید میکنند که اگه فرض کنیم متوسط خریدشون باشه 3000 تومن ، 10 درصد 500 نفر یعنی 50 نفر فقط 150.000 تومن خرید میکنن . با این وضعیت که اون شرکت بازی سازی و یا بازیساز مستقل 1.100.000 تومن ضرر میکنه . پس چرا بازم این شرکتها تبلیغات گسترده انجام میدن؟ ( فوت کوزه گری و یا اون حلقه مفقوده کجاست که ضرر نمیکنن؟)
؟؟؟
سلام دوست عزیز  smiley


اگر می خواهید تبلیغ کنید در کانال های معروف موقع تبادل تبلیغ کنید .
اگر حتی صد نفرم بازی رو دان کنن و راضی باشن ، تموم
تازه سوالتون گفتید که ضرر نمی کنن ...
تاحالا دیدید که یه بازی دائما تبلیغش باشه ؟
اونا مدت کمی میزارن ، ولی بازم بازیشون اونقدر خوبه که همون تعداد کم به دوستاشون اطلاع میدن ... و کم کم کلا ایران منفجر میشه  happy

تازه کافه بازارم حمایت می کنه .... فقط اولش سخته بعد که چند نفر نظر مثبت دادن دیگه نونتون تو روغنه

موفق باشید
بنظرم تو ایران یکی از بهترین راه های تبلیغات بازی موبایل  سرویس تبلیغاتی تپسل باشه چون نصب خوبی برای اپلیکیشن میاره واقعا
اینکه میگید ضرر میکنه فکر نمیکنم اینطور باشه اگر بازی ساز ها اصول بازاریابی بازی موبایلی رو در در اپ شون رعایت کرده باشن میتونن ماندگاری کاربران در بازی رو بالاببرن
همچنین باید نرخ بازگشت کاربران به اپلیکیشن رو هم بدونن که کاربران به نوعی به اپلیکیشن اعتیاد پیدا کنند