انجمن تخصصی بازی سازی پرومیکرز

نسخه‌ی کامل: نام آبجکت
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه‌ها: 1 2
سلام به دوستان عزیز  smiley


یک سوال کوچیک داشتم ، من میخواستم تو پوشه های است یونیتی یک فایل را با استفاده از نامش جست و جو کنم

مثلا Tank.png را در فایل های پوشه Images جست و جو کن !


ممنون
داخل یونیتی یا بیرون از یونیتی؟
هر دوتا را اگه بگید ممنون میشم  smiley
ولی اینجا منظورم درون ادیتوره 
ولی اگه لطف کنید بگید که مثلا چطوری یک پوشه با کد تو حافظه طرف درست بشه

با تشکر
کسی جواب نمیده ؟  depressed
همون درون ادیتورو بگید
resim
برای اینکه داخل ادیتور یونیتی چیزی رو سرچ کنید میتونید ازین فیلد استفاده کنید
و از دستور زیر میشه برای دسترسی به recource پروژه استفاده کرد
کد:
Resources.Load("name", typeof(type)
سلام
من منظورم این بود تو پوشه های asset بگرده
(13/3/1397، 12:47 عصر)A.m نوشته است: [ -> ]سلام
من منظورم این بود تو پوشه های asset بگرده

اینم همین کارو میکنه :|
(13/3/1397، 06:33 عصر)سلاممحمدمهدی علیجانی نوشته است: [ -> ]
(13/3/1397، 12:47 عصر)A.m نوشته است: [ -> ]سلام
من منظورم این بود تو پوشه های asset بگرده

اینم همین کارو میکنه straight

سلام 

من یه صدا با نام bomb.wav دارم میخوام پیداش کنه

کد:
GetComponent<AudioSource>().clip = Resources.Load<AudioClip>("bomb.wav");


ولی کار نمیکنه
اون روش شماهم اصلا ارور میده
(17/3/1397، 03:00 عصر)A.m نوشته است: [ -> ]
(13/3/1397، 06:33 عصر)سلاممحمدمهدی علیجانی نوشته است: [ -> ]اینم همین کارو میکنه straight

سلام 

من یه صدا با نام bomb.wav دارم میخوام پیداش کنه

کد:
GetComponent<AudioSource>().clip = Resources.Load<AudioClip>("bomb.wav");


ولی کار نمیکنه
اون روش شماهم اصلا ارور میده

سلام شما دوتا کار باید بکنی:
اول اینکه آدرسی که برای کدتون میدید باید بدون پسوند فایل باشه.
دوم اینکه منابعی که قراره به این شکل لود بشن رو داخل فولدری به اسم Resources (باید داخل فولدر assets اصلی یونیتی ایجادش کنید) قرار بدید.

برای مثال کد من برای لود و پخش صدا:
کد:
    void Start () {
        AudioSource test = GetComponent<AudioSource> ();
        test.clip = Resources.Load<AudioClip>("123");
        test.Play();
    }
و آدرس فایل صدایی که قراره لود بشه:
کد:
Assets\Resources\123.mp3
آقا دمتون گرم smiley

حالا تا هستین میشه بگین که اگه بخواهیم یه پوشه تو دستگاه کاربر ایجاد کنیم بعدش یک فایل توش ذخیره کنیم یا یک فایل فراخوانی کنیم باید چکار کنیم ؟
صفحه‌ها: 1 2