درود مهمان گرامی! ثبت نام

آموزش ساخت بازی با C# آموزش پروژه محور یونیتی Unity آموزش ساخت بازی حدس تصویر
آموزش مدل سازی در Maya آموزش یونیتی Unity- ساخت منو آموزش گنجینه برنامه نویسی اندروید
آموزش مدل سازی با 3Ds Max آموزش متحرک سازی با Unity آموزش گرافیک کامپیوتری با OpenGL
آموزش متحرک سازی در 3Ds Max مجموعه آموزش های ساخت بازی آموزش ساخت بازی در ویژوال بیسیک
● آموزش های رایگان ● تبلیغات دیجیتال هوشمند ● استخدام در فرادرس

امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Object follwing . برای 2 ابجکت جدا در روم
#1
سلام دوستان
یک سوال دارم
در مورد
Object follwing
خب من  2 تا ابجکت تو بازی دارم به اسم
A و B
ولی تو روم یکی هست
A
میخام
Object follwing
واسه ابجکت   آ   روی 300 باشه
حالا میخام زمانی که ابجکت    آ   نابود شد ابجکت   بی  جاشو بگیره و دوربین رو اون باشه
البته تا اینجای کار رو میدونم
سوال اصلی اینه که میخام وقتی ابجکت   آ  فعال هست
Object follwing
روی 300 باشه و وقتی ابجکت بی فعال هست روی 32 باشه
لطفا اگه کسی میدونه کمکم کنه ممنون


فایل‌(های) پیوست شده
.png   rrrr.png (اندازه: 11.88 KB / تعداد دفعات دریافت: 5)
پاسخ
#2
طبق تجربه من، اگر میخوای خیالت راحت بشه و در همه جای پروژه بتونی ازش سود ببری، یه آبجکت ایجاد کن و اسمش رو بزار camera بعد Object follwing رو روی این ابجکت ست کن، بعد با یه شرط ساده میتونی camera رو به هر آبجکتی نسبت بدی و حتی سویچ کنی روی آبجکت های مختلف
پاسخ
#3
منم از همین روش استفاده می کنم.
ساده و موثره
گرگ گرگ است. اگر اخم ، اگر لبخند است. بی طمع نیست سلامش ، هنرش ترفند است.

دوستان به سایت من هم بیاید و من رو حمایت کنید.

سایت فول سیتی
پاسخ
#4
از هر دو دوست عزیز ممنون . ولی لطفا اول سوال رو با دقت بخونید بعد در همون مورد نظر بدید چون ممکنه دوستان دیگه هم بیان بعد به اشتباه متوجه بشن و پاسخ بدن
.
سوال اصلی اینه که میخام وقتی ابجکت   آ  فعال هست
Object follwing
روی 300 باشه و وقتی ابجکت بی فعال هست روی 32 باشه
این همون حدی هست که وقتی ابجکت داره از ویو خارج میشه دوربین همراهیش میکنه . تعقیر معمولی ویو از این ابجکت به اون ابجکت رو میدونم . مهم اندازه 300 و 32 در هر کدام از ابجکتها رو نمیدونم
لطفا اگه کسی میدونه کمکم کنه ممنون
پاسخ
#5
سلام
من متوجه منظور شما شدم . ولی خودم تا حالا تو هیچ سورس و اموزشی این کار رو ندیدم  .
البته مطمینم اینکار شدنی هست ولی خودم بلد نیستم . فقط خواستم بگم اگه حلش کردی پاسخ رو واسه منم بفرست ممنون
چی بگم
----------------------------------------------
خدایا شکرت

پاسخ
#6
بیا حلش کردم
سینا باید به این روش عمل کنی . اول یک متقیر بساز واسه ابجکت و تو ایونت create بزن p=0  بعد این شرط رو تو همون ایونت بذار
if (p=0)
{
view_hborder[0]=32
view_vborder[0]=32
}    حالا تو ایونت step  این کدهارو بذار
if (p=0)
{
view_hborder[0]=32
view_vborder[0]=32
}

if (p=1)
{
view_hborder[0]=200
view_vborder[0]=200
}
حالا تو ایونت هر کلیدی که میخای متقیر رو 32 کنی  کد p=0  رو بذار و رو هر کلیدی که میخای 300 بشه متقیر و p=1 بزن البته از قسمت روم هم Object follwing رو  روی همون ابجکت رو 32 بذار تمام سورسش رو هم واست میذارم
لینک دانلود
http://uplod.ir/06997e699q4y/cam.rar.htm
چی بگم
----------------------------------------------
خدایا شکرت

پاسخ
 سپاس شده توسط sina2000


موضوعات مرتبط با این موضوع...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
Tongue انتخا و حرکت ابجکت در روم با موس danialjahantigh 3 64 27/3/1397، 10:44 صبح
آخرین ارسال: TNT
  رندم ابجکت در پیانو yahyamjninja 0 61 12/3/1397، 12:55 عصر
آخرین ارسال: yahyamjninja
  برخورد با ابجکت به شرط sina2000 9 297 21/6/1396، 03:41 عصر
آخرین ارسال: sina2000
  ابجکت رندوم farhan_007 10 821 25/3/1396، 02:26 صبح
آخرین ارسال: Milad_Hyper
  ایجاد خط با ابجکت sina2000 19 816 12/2/1396، 11:55 عصر
آخرین ارسال: sina2000



کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
آموزش ساخت بازی با C# آموزش پروژه محور یونیتی Unity آموزش ساخت بازی حدس تصویر
آموزش مدل سازی در Maya آموزش یونیتی Unity- ساخت منو آموزش گنجینه برنامه نویسی اندروید
آموزش مدل سازی با 3Ds Max آموزش متحرک سازی با Unity آموزش گرافیک کامپیوتری با OpenGL
آموزش متحرک سازی در 3Ds Max مجموعه آموزش های ساخت بازی آموزش ساخت بازی در ویژوال بیسیک
● آموزش های رایگان ● تبلیغات دیجیتال هوشمند ● استخدام در فرادرس