درود مهمان گرامی! ثبت نام

آموزش ساخت بازی در #C آموزش UDK آموزش مدل سازی در Maya
آموزش ساخت بازی در VB آموزش Unity - پروژه محور آموزش مدل سازی با 3Ds Max
آموزش برنامه نویسی اندروید آموزش Unity - ساخت منو آموزش متحرک سازی در 3Ds Max
آموزش ساخت بازی حدس تصویر آموزش Unity - متحرک سازی مجموعه آموزش های ساخت بازی
● آموزش های رایگان ● تبلیغات دیجیتال هوشمند ● استخدام در فرادرس

امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Object follwing . برای 2 ابجکت جدا در روم
#1
سلام دوستان
یک سوال دارم
در مورد
Object follwing
خب من  2 تا ابجکت تو بازی دارم به اسم
A و B
ولی تو روم یکی هست
A
میخام
Object follwing
واسه ابجکت   آ   روی 300 باشه
حالا میخام زمانی که ابجکت    آ   نابود شد ابجکت   بی  جاشو بگیره و دوربین رو اون باشه
البته تا اینجای کار رو میدونم
سوال اصلی اینه که میخام وقتی ابجکت   آ  فعال هست
Object follwing
روی 300 باشه و وقتی ابجکت بی فعال هست روی 32 باشه
لطفا اگه کسی میدونه کمکم کنه ممنون


فایل‌(های) پیوست شده
.png   rrrr.png (اندازه: 11.88 KB / تعداد دفعات دریافت: 5)
پاسخ
#2
طبق تجربه من، اگر میخوای خیالت راحت بشه و در همه جای پروژه بتونی ازش سود ببری، یه آبجکت ایجاد کن و اسمش رو بزار camera بعد Object follwing رو روی این ابجکت ست کن، بعد با یه شرط ساده میتونی camera رو به هر آبجکتی نسبت بدی و حتی سویچ کنی روی آبجکت های مختلف
پاسخ
#3
منم از همین روش استفاده می کنم.
ساده و موثره
گرگ گرگ است. اگر اخم ، اگر لبخند است. بی طمع نیست سلامش ، هنرش ترفند است.

دوستان به سایت من هم بیاید و من رو حمایت کنید.

سایت فول سیتی
پاسخ
#4
از هر دو دوست عزیز ممنون . ولی لطفا اول سوال رو با دقت بخونید بعد در همون مورد نظر بدید چون ممکنه دوستان دیگه هم بیان بعد به اشتباه متوجه بشن و پاسخ بدن
.
سوال اصلی اینه که میخام وقتی ابجکت   آ  فعال هست
Object follwing
روی 300 باشه و وقتی ابجکت بی فعال هست روی 32 باشه
این همون حدی هست که وقتی ابجکت داره از ویو خارج میشه دوربین همراهیش میکنه . تعقیر معمولی ویو از این ابجکت به اون ابجکت رو میدونم . مهم اندازه 300 و 32 در هر کدام از ابجکتها رو نمیدونم
لطفا اگه کسی میدونه کمکم کنه ممنون
پاسخ
#5
سلام
من متوجه منظور شما شدم . ولی خودم تا حالا تو هیچ سورس و اموزشی این کار رو ندیدم  .
البته مطمینم اینکار شدنی هست ولی خودم بلد نیستم . فقط خواستم بگم اگه حلش کردی پاسخ رو واسه منم بفرست ممنون
چی بگم
----------------------------------------------
خدایا شکرت

پاسخ
#6
بیا حلش کردم
سینا باید به این روش عمل کنی . اول یک متقیر بساز واسه ابجکت و تو ایونت create بزن p=0  بعد این شرط رو تو همون ایونت بذار
if (p=0)
{
view_hborder[0]=32
view_vborder[0]=32
}    حالا تو ایونت step  این کدهارو بذار
if (p=0)
{
view_hborder[0]=32
view_vborder[0]=32
}

if (p=1)
{
view_hborder[0]=200
view_vborder[0]=200
}
حالا تو ایونت هر کلیدی که میخای متقیر رو 32 کنی  کد p=0  رو بذار و رو هر کلیدی که میخای 300 بشه متقیر و p=1 بزن البته از قسمت روم هم Object follwing رو  روی همون ابجکت رو 32 بذار تمام سورسش رو هم واست میذارم
لینک دانلود
http://uplod.ir/06997e699q4y/cam.rar.htm
چی بگم
----------------------------------------------
خدایا شکرت

پاسخ
 سپاس شده توسط sina2000


موضوعات مرتبط با این موضوع...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
Smile (حل شد)مشکل در چک کردن برخورد ابجکت imaab 2 84 23/6/1397، 08:17 عصر
آخرین ارسال: MiladKaydi
  رندم ابجکت در پیانو yahyamjninja 4 217 3/6/1397، 10:11 صبح
آخرین ارسال: MiladKaydi
Tongue انتخا و حرکت ابجکت در روم با موس danialjahantigh 3 232 27/3/1397، 10:44 صبح
آخرین ارسال: TNT
  برخورد با ابجکت به شرط sina2000 9 418 21/6/1396، 03:41 عصر
آخرین ارسال: sina2000
  ابجکت رندوم farhan_007 10 1,025 25/3/1396، 02:26 صبح
آخرین ارسال: Milad_Hyper



کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان