درود مهمان گرامی! ثبت نام

آموزش ساخت بازی با C# آموزش پروژه محور یونیتی Unity آموزش ساخت بازی حدس تصویر
آموزش مدل سازی در Maya آموزش یونیتی Unity- ساخت منو آموزش گنجینه برنامه نویسی اندروید
آموزش مدل سازی با 3Ds Max آموزش متحرک سازی با Unity آموزش گرافیک کامپیوتری با OpenGL
آموزش متحرک سازی در 3Ds Max مجموعه آموزش های ساخت بازی آموزش ساخت بازی در ویژوال بیسیک
● آموزش های رایگان ● تبلیغات دیجیتال هوشمند ● استخدام در فرادرس

امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
یک سوال در مورد مقدار تایمر
#1
سلام دوستان

چرا در خیلی از سورس ها مقدار تایمر رو برابر با room_speed قرار میدن ؟؟ و آیا این کار ضرورتی هم داره ؟
پاسخ
#2
سلام.
ببینید در گیم میکر استدیو هر room می تواند نرخ فریم مختلفی داشته باشد. در حالت عادی هر روم 30 فریم بر ثانیه کار می کند و در آلارم ها هم برای تنظیم یک ثانیه عدد 30 را به کار می برند که به معنای توقف 30 فریمی است (= یک ثانیه)...
حالا اگر کسی نرم فریم یکی از روم هارا دستکاری کرد چه اتفاقی می افتد؟ تمام زمان های تنظیم شده در آلارم ها از 1 ثانیه به عدد متفاوتی تبدیل می شوند (به طور مثال نرخ فریم 60 می شود؛ در این صورت آلارم به جای یک ثانیه در نیم ثانیه ی بعد اتفاق می افتد و این یعنی فاجعه!). برای همین برنامه نویس به جای تعریف عدد ثابت از متغیر room_speed استفاده می کند تا همیشه یک ثانیه را به دست آورد.
همچنین می توان اعداد را در آن ضرب کرد تا بیش از یک ثانیه توقف شود:


کد:
6 * room_speed
کیــــــــــــــــــqwerty13ــــــــــوورتی13
پاسخ
 سپاس شده توسط Milad_Hyper ، mehdiyg


موضوعات مرتبط با این موضوع...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  سوال در مورد scale و برعکس کردن اسپرایت mehdiyg 1 197 23/5/1396، 08:46 عصر
آخرین ارسال: Milad_Hyper
  نزدیک بودن به عدد مورد نظر full-city 4 192 15/5/1396، 10:49 عصر
آخرین ارسال: full-city
  سوال در مورد گیم میکر Hamid1225 4 192 12/5/1396، 12:20 صبح
آخرین ارسال: sina2000
  2 سوال در مورد گیم میکر mhmmahdi 24 1,662 13/9/1395، 11:12 عصر
آخرین ارسال: mhmmahdi
  اجرای فایل مورد نظر hossien021 0 372 3/4/1395، 05:00 عصر
آخرین ارسال: hossien021



کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان