درود مهمان گرامی! ثبت نام

آموزش ساخت بازی با C# آموزش پروژه محور یونیتی Unity آموزش ساخت بازی حدس تصویر
آموزش مدل سازی در Maya آموزش یونیتی Unity- ساخت منو آموزش گنجینه برنامه نویسی اندروید
آموزش مدل سازی با 3Ds Max آموزش متحرک سازی با Unity آموزش گرافیک کامپیوتری با OpenGL
آموزش متحرک سازی در 3Ds Max مجموعه آموزش های ساخت بازی آموزش ساخت بازی در ویژوال بیسیک
● آموزش های رایگان ● تبلیغات دیجیتال هوشمند ● استخدام در فرادرس

امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
یادگیری c# و unity
#1
سلام دوستان من میخوام برم توی سایت unity 3d و آموزش های c# رو میخونم میخوام هر چیزیش رو که بلد نبودم من داخل همین موضوع مینیوسم حرفه ای های یونیتی انجمن لطفا کمک کنن. خیلی ممنون mwah  smiley nerd
راستی من میخوام یه بازی مثل کلش بسازم اگه میشه شما هم راهنمایی کنید که چه چیزایی یاد بگیرم.


کد php:
using UnityEngine;
using System.Collections;

public class 
ExampleBehaviourScript MonoBehaviour
{
 
   void Update()
 
   {
 
       if (Input.GetKeyDown(KeyCode.R))
 
       {
 
           GetComponent<Renderer> ().material.color Color.red;
 
       }
 
       if (Input.GetKeyDown(KeyCode.G))
 
       {
 
           GetComponent<Renderer>().material.color Color.green;
 
       }
 
       if (Input.GetKeyDown(KeyCode.B))
 
       {
 
           GetComponent<Renderer>().material.color Color.blue;
 
       }
 
   }

1- خط 4 چی میگه معنیش یعنی چی؟
2- معنی void چیه و چه کاربردی داره؟
3- این GetComponent<Renderer> ().material.color = Color.red یعنی چی یه توضیح کلی میخوام؟
پاسخ
#2
(24/4/1396، 07:33 عصر)ali.z نوشته است: سلام دوستان من میخوام برم توی سایت unity 3d و آموزش های c# رو میخونم میخوام هر چیزیش رو که بلد نبودم من داخل همین موضوع مینیوسم حرفه ای های یونیتی انجمن لطفا کمک کنن. خیلی ممنون mwah  smiley nerd
راستی من میخوام یه بازی مثل کلش بسازم اگه میشه شما هم راهنمایی کنید که چه چیزایی یاد بگیرم.


کد php:
using UnityEngine;
using System.Collections;

public class 
ExampleBehaviourScript MonoBehaviour
{
 
   void Update()
 
   {
 
       if (Input.GetKeyDown(KeyCode.R))
 
       {
 
           GetComponent<Renderer> ().material.color Color.red;
 
       }
 
       if (Input.GetKeyDown(KeyCode.G))
 
       {
 
           GetComponent<Renderer>().material.color Color.green;
 
       }
 
       if (Input.GetKeyDown(KeyCode.B))
 
       {
 
           GetComponent<Renderer>().material.color Color.blue;
 
       }
 
   }

1- خط 4 چی میگه معنیش یعنی چی؟
2- معنی void چیه و چه کاربردی داره؟
3- این GetComponent<Renderer> ().material.color = Color.red یعنی چی یه توضیح کلی میخوام؟
سلام دوستان دیگه نمی خواد جواب سوال بالا رو بدین دارم ویدیو همین کد رو داخل خود سایت یونیتی می بینم فهمیدم چی شد البته چون انگلیسی بود زیاد نفهمیدم.
در ضمن می خوام آموزش c# ی که خود یونیتی گذاشته رو(به صورت کد یا شایدم خود ویدیو با زیرنویس فارسی) و توضیح هر کد برای شما هم بزارم.(هم زمان با هر آموزشی که خودم میبینم)
پاسخ


موضوعات مرتبط با این موضوع...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  مشکل animation در Unity obydan 5 48 17/4/1397، 07:04 صبح
آخرین ارسال: A.m
  انتخاب unity و unreal engine ali.z 6 314 24/4/1396، 06:52 عصر
آخرین ارسال: ali.z
  Asset store unity eftekhary2010 2 683 13/4/1396، 07:31 صبح
آخرین ارسال: salar1298
  چند سوال ابتدایی در مورد unity sllark 1 653 2/5/1395، 10:13 عصر
آخرین ارسال: ArashDVP
  درخواست اموزش نصب unity alireza7 8 7,891 26/4/1395، 07:14 عصر
آخرین ارسال: mahdi.rm



کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
آموزش ساخت بازی با C# آموزش پروژه محور یونیتی Unity آموزش ساخت بازی حدس تصویر
آموزش مدل سازی در Maya آموزش یونیتی Unity- ساخت منو آموزش گنجینه برنامه نویسی اندروید
آموزش مدل سازی با 3Ds Max آموزش متحرک سازی با Unity آموزش گرافیک کامپیوتری با OpenGL
آموزش متحرک سازی در 3Ds Max مجموعه آموزش های ساخت بازی آموزش ساخت بازی در ویژوال بیسیک
● آموزش های رایگان ● تبلیغات دیجیتال هوشمند ● استخدام در فرادرس