درود مهمان گرامی! ثبت نام


آموزش ساخت بازی در #C آموزش UDK آموزش مدل سازی در Maya
آموزش ساخت بازی در VB آموزش Unity - پروژه محور آموزش مدل سازی با 3Ds Max
آموزش برنامه نویسی اندروید آموزش Unity - ساخت منو آموزش متحرک سازی در 3Ds Max
آموزش ساخت بازی حدس تصویر آموزش Unity - متحرک سازی مجموعه آموزش های ساخت بازی
● آموزش های رایگان ● تبلیغات دیجیتال هوشمند ● استخدام در فرادرس

امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
یادگیری c# و unity
#1
سلام دوستان من میخوام برم توی سایت unity 3d و آموزش های c# رو میخونم میخوام هر چیزیش رو که بلد نبودم من داخل همین موضوع مینیوسم حرفه ای های یونیتی انجمن لطفا کمک کنن. خیلی ممنون mwah  smiley nerd
راستی من میخوام یه بازی مثل کلش بسازم اگه میشه شما هم راهنمایی کنید که چه چیزایی یاد بگیرم.


کد php:
using UnityEngine;
using System.Collections;

public class 
ExampleBehaviourScript MonoBehaviour
{
 
   void Update()
 
   {
 
       if (Input.GetKeyDown(KeyCode.R))
 
       {
 
           GetComponent<Renderer> ().material.color Color.red;
 
       }
 
       if (Input.GetKeyDown(KeyCode.G))
 
       {
 
           GetComponent<Renderer>().material.color Color.green;
 
       }
 
       if (Input.GetKeyDown(KeyCode.B))
 
       {
 
           GetComponent<Renderer>().material.color Color.blue;
 
       }
 
   }

1- خط 4 چی میگه معنیش یعنی چی؟
2- معنی void چیه و چه کاربردی داره؟
3- این GetComponent<Renderer> ().material.color = Color.red یعنی چی یه توضیح کلی میخوام؟
پاسخ
#2
(24/4/1396، 07:33 عصر)ali.z نوشته است: سلام دوستان من میخوام برم توی سایت unity 3d و آموزش های c# رو میخونم میخوام هر چیزیش رو که بلد نبودم من داخل همین موضوع مینیوسم حرفه ای های یونیتی انجمن لطفا کمک کنن. خیلی ممنون mwah  smiley nerd
راستی من میخوام یه بازی مثل کلش بسازم اگه میشه شما هم راهنمایی کنید که چه چیزایی یاد بگیرم.


کد php:
using UnityEngine;
using System.Collections;

public class 
ExampleBehaviourScript MonoBehaviour
{
 
   void Update()
 
   {
 
       if (Input.GetKeyDown(KeyCode.R))
 
       {
 
           GetComponent<Renderer> ().material.color Color.red;
 
       }
 
       if (Input.GetKeyDown(KeyCode.G))
 
       {
 
           GetComponent<Renderer>().material.color Color.green;
 
       }
 
       if (Input.GetKeyDown(KeyCode.B))
 
       {
 
           GetComponent<Renderer>().material.color Color.blue;
 
       }
 
   }

1- خط 4 چی میگه معنیش یعنی چی؟
2- معنی void چیه و چه کاربردی داره؟
3- این GetComponent<Renderer> ().material.color = Color.red یعنی چی یه توضیح کلی میخوام؟
سلام دوستان دیگه نمی خواد جواب سوال بالا رو بدین دارم ویدیو همین کد رو داخل خود سایت یونیتی می بینم فهمیدم چی شد البته چون انگلیسی بود زیاد نفهمیدم.
در ضمن می خوام آموزش c# ی که خود یونیتی گذاشته رو(به صورت کد یا شایدم خود ویدیو با زیرنویس فارسی) و توضیح هر کد برای شما هم بزارم.(هم زمان با هر آموزشی که خودم میبینم)
پاسخ


موضوعات مرتبط با این موضوع...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
Lightbulb بازی 2D Unity Hamed_8 12 145 17/6/1397، 02:15 عصر
آخرین ارسال: Shine Studio
  مشکل animation در Unity obydan 6 180 12/5/1397، 04:26 عصر
آخرین ارسال: fahimi
  انتخاب unity و unreal engine ali.z 6 372 24/4/1396، 06:52 عصر
آخرین ارسال: ali.z
  Asset store unity eftekhary2010 2 756 13/4/1396، 07:31 صبح
آخرین ارسال: salar1298
  چند سوال ابتدایی در مورد unity sllark 1 728 2/5/1395، 10:13 عصر
آخرین ارسال: ArashDVP



کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان