درود مهمان گرامی! ثبت نام

آموزش ساخت بازی در #C آموزش UDK آموزش مدل سازی در Maya
آموزش ساخت بازی در VB آموزش Unity - پروژه محور آموزش مدل سازی با 3Ds Max
آموزش برنامه نویسی اندروید آموزش Unity - ساخت منو آموزش متحرک سازی در 3Ds Max
آموزش ساخت بازی حدس تصویر آموزش Unity - متحرک سازی مجموعه آموزش های ساخت بازی
● آموزش های رایگان ● تبلیغات دیجیتال هوشمند ● استخدام در فرادرس

امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
گم کردن system.Management در یونیتی
#11
(26/6/1397، 02:43 عصر)qwerty13 نوشته است: اینجا یکی همین سوال رو پرسیده بوده و بعد خودش جواب داده که از Tools -> Preferences باید runtime رو از Microsoft .NET به mono تغییر بدید.

به این پنجره که فرمودید رفتم ولی خبری از mono نیست زمانیکه یونیتی را بر روی سیستم نصب کردم خودش مونو را هم در اختیارم گذاشت ولی فکر نکنم مونو را روی سیستم نصب کرده باشه چون فایل اجرایی مجزا نداره یعنی الان من باید مونو رو رو سیستم نصب کنم تا بتوانم این گزینه را داشته باشم؟
پاسخ
#12
بله فکر میکنم باید از اینجا مونو رو بگیرید و نصب کنید تا در لیست بیاد.
کیــــــــــ qwerty13 ـــــــوورتی13
پاسخ
#13
(26/6/1397، 04:00 عصر)qwerty13 نوشته است: بله فکر میکنم باید از اینجا مونو رو بگیرید و نصب کنید تا در لیست بیاد.

وقتی فایل این لینک را نصب کردم تنها open mono x64 command prompt آمد اصلا فایل اجرایی برای مونو نیست!!! چه کنم؟
پاسخ
#14
نسخه یونیتی شما کدوم هست؟
میگن از 2017 به بعد میشه از این مسیر ران تایم رو عوض کرد:
Edit --> Project Settings --> Player --> Other Settings --> Configuration --> Scripting Runtime Version
کیــــــــــ qwerty13 ـــــــوورتی13
پاسخ
#15
ببینید من خودم برای امتحان System.Windows.Forms رو از جایی برداشتم و توی پوشه Assets گذاشتم؛ من از یونیتی 2018.2 استفاده میکنم که کد هارو توش با ویژوال استدیو 2017 ویرایش میکنم.
بعد رفتم داخل یکی از کد هام و توش using مربوطه رو نوشتم:

کد:
using System.Windows.Forms;

در اولین لحظه ایراد گرفت. بعد منوی Solution Explorer رو باز کردم و روی سولوشن (فکر کنم روی بقیه هم میشه) راست کلیک کردم و add Reference رو زدم و با دکمه Browse از پوشه بازی اون dll رو انتخاب کردم و بعد تیک فعالش رو زدم. اینجا بخش ویژوال استدیو ش درست میشه.
حالا برای امتحان در یک تابع یک مسیج باکس میزارم:

کد:
MessageBox.Show("سلام");

حالا توی یونیتی به مسیر
Edit > Project Settings > Player > Other Settings
رفتم و از بخش Configuration، مولفه Scripting Runtime Version رو به دات نت 4 تغییر دادم (در اینجا میگه یونیتی باید ریست بشه که قبول کردم).
بعد از ریست شدن Api Compatibility Level هم باید دات نت 4 شده باشه (مولفه ای که دو تا پایین تر از ران تایمه).

حالا با اجرای بازی بعد از اجرای کد من، اون کد MessageBox.Show ای که گذاشته بودم (و وابسته به این dll بود) با موفقیت اجرا میشه...
کیــــــــــ qwerty13 ـــــــوورتی13
پاسخ
#16
(27/6/1397، 02:00 عصر)qwerty13 نوشته است: نسخه یونیتی شما کدوم هست؟
میگن از 2017 به بعد میشه از این مسیر ران تایم رو عوض کرد:
Edit --> Project Settings --> Player --> Other Settings --> Configuration --> Scripting Runtime Version

یونیتی ورژن 5.6.3 هست همچین گزینه ای ندارم به جاش scripting Backend هست که فقط  mono2x داره احتمالا یونیتی جدید دانلود کنم نصب بشه حل میشه درسته؟
پاسخ
#17
(27/6/1397، 03:03 عصر)qwerty13 نوشته است: ببینید من خودم برای امتحان System.Windows.Forms رو از جایی برداشتم و توی پوشه Assets گذاشتم؛ من از یونیتی 2018.2 استفاده میکنم که کد هارو توش با ویژوال استدیو 2017 ویرایش میکنم.
بعد رفتم داخل یکی از کد هام و توش using مربوطه رو نوشتم:

کد:
using System.Windows.Forms;

در اولین لحظه ایراد گرفت. بعد منوی Solution Explorer رو باز کردم و روی سولوشن (فکر کنم روی بقیه هم میشه) راست کلیک کردم و add Reference رو زدم و با دکمه Browse از پوشه بازی اون dll رو انتخاب کردم و بعد تیک فعالش رو زدم. اینجا بخش ویژوال استدیو ش درست میشه.
حالا برای امتحان در یک تابع یک مسیج باکس میزارم:

کد:
MessageBox.Show("سلام");

حالا توی یونیتی به مسیر
Edit > Project Settings > Player > Other Settings
رفتم و از بخش Configuration، مولفه Scripting Runtime Version رو به دات نت 4 تغییر دادم (در اینجا میگه یونیتی باید ریست بشه که قبول کردم).
بعد از ریست شدن Api Compatibility Level هم باید دات نت 4 شده باشه (مولفه ای که دو تا پایین تر از ران تایمه).

حالا با اجرای بازی بعد از اجرای کد من، اون کد MessageBox.Show ای که گذاشته بودم (و وابسته به این dll بود) با موفقیت اجرا میشه...

تمام این راه و روشها رو رفتم ولی همین تغییر scripting runtime برام وجود نداشت بعد تو اون موردی که گفتید نشون داده بود باید تو خود مونو این گزینه mono  را باید انتخاب کنیم
ممنون از راهنمایی هاتون از صبح درگیر دانلود کردن مونو بودم ولی چیزی که این امکان را برام ایجاد کنه پیدا نکرده بودم
پاسخ
#18
به نظرم بهتره به آخرین نسخه یونیتی مهاجرت کنید (از نسخه 2018 به بعد دیگه از مونو جدا شدند).
کیــــــــــ qwerty13 ـــــــوورتی13
پاسخ


موضوعات مرتبط با این موضوع...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
NewText پاک کردن ذخیره ilia1383 5 292 9/5/1396، 07:37 عصر
آخرین ارسال: Milad_Hyper
Thumbs Up باز کردن نرم افزار ilia1383 2 279 9/5/1396، 04:56 عصر
آخرین ارسال: ilia1383
  نیازمند به چند نفر برای کامل کردن تیم حمید متجلی 0 431 16/6/1395، 03:37 عصر
آخرین ارسال: حمید متجلی
Exclamation ذخیره کردن مرحله ali.bargh 0 395 9/6/1395، 11:49 عصر
آخرین ارسال: ali.bargh
  پنهان کردن آبجکت دیگر soshyant 1 526 14/2/1395، 10:06 عصر
آخرین ارسال: شهابم



کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان