ببینید من خودم برای امتحان System.Windows.Forms رو از جایی برداشتم و توی پوشه Assets گذاشتم؛ من از یونیتی 2018.2 استفاده میکنم که کد هارو توش با ویژوال استدیو 2017 ویرایش میکنم.
بعد رفتم داخل یکی از کد هام و توش using مربوطه رو نوشتم:
کد:
using System.Windows.Forms;
در اولین لحظه ایراد گرفت. بعد منوی Solution Explorer رو باز کردم و روی سولوشن (فکر کنم روی بقیه هم میشه) راست کلیک کردم و add Reference رو زدم و با دکمه Browse از پوشه بازی اون dll رو انتخاب کردم و بعد تیک فعالش رو زدم. اینجا بخش ویژوال استدیو ش درست میشه.
حالا برای امتحان در یک تابع یک مسیج باکس میزارم:
کد:
MessageBox.Show("سلام");
حالا توی یونیتی به مسیر
Edit > Project Settings > Player > Other Settings
رفتم و از بخش Configuration، مولفه Scripting Runtime Version رو به دات نت 4 تغییر دادم (در اینجا میگه یونیتی باید ریست بشه که قبول کردم).
بعد از ریست شدن Api Compatibility Level هم باید دات نت 4 شده باشه (مولفه ای که دو تا پایین تر از ران تایمه).
حالا با اجرای بازی بعد از اجرای کد من، اون کد MessageBox.Show ای که گذاشته بودم (و وابسته به این dll بود) با موفقیت اجرا میشه...