درود مهمان گرامی! ثبت نام

جشنواره بازیسازی پرومیکرز

امتیاز موضوع:
  • 6 رأی - میانگین امتیازات: 4.33
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
کد های یونیتی
سلام
من میخوام یه کد بنویسم که بعد از 2 ثانیه که تیری حرکت میکنه نابود بشه ممنون میشم بدید کد جاوا باشه لطفا
با تشکر.
     F(III)     
پاسخ
یه عیب هم از این سربرگ میشه گرفت ((باید دو روز صبر کنی یکی جوایتو بده)) من کد بالا رو خیلی سریع کار دارم هر چند ابتدایی هست و خیلی هم ساده ولی هر کاری میکنم تیر بعد از مثلا دو ثانیه پاک نمیشه من فقط میدونم برای نابود کردن از کد
;(چند ثانیه بعد نابود بشه , اون شیعی که میخواید نایود بشه) Destroy استفاده میشه
لطفا کمک کنید هرجایی که میزارمش کار نمیکنه
با تشکر.
     F(III)     
پاسخ
 سپاس شده توسط m13a72
سلام دوستان من دارم ی بازی دوبعدی میسازم خب یکم مشکل دارم دفعه اولمه
یه کد میخواستم وقتی پلریم به یه جعبه یا رسید بتونه اونو به چپ یا راست حرکت بده مثلا وقای f میگیرم بتونه جعبه را حرکت بده کمک کنید لطفا و این مشکل امروز برام پیش امده چطوری مشکلو برطرف کنم؟
http://uupload.ir/files/scp9_untitled.png
پاسخ
میتونی بگی اگه فاصله کمتر از انقد بود گه کم باید باشه و کلید f زده شد همون راه رفتن پلیر هم روی جعبه اعمال شه اگه اشکال داری بازم کد بهت بدم.
;'(
پاسخ
 سپاس شده توسط m13a72
(10/3/1396، 03:47 عصر)mamali me نوشته است: میتونی بگی اگه فاصله کمتر از انقد بود گه کم باید باشه و کلید f زده شد همون راه رفتن پلیر هم روی جعبه اعمال شه اگه اشکال داری بازم کد بهت بدم.

دمت گرم میتونی کدشو بدی؟؟؟ mwah
پاسخ
پیوست میشده باشد.
;'(
پاسخ
 سپاس شده توسط m13a72
(17/5/1395، 07:44 عصر)fahimi نوشته است: سلام
من میخوام یه کد بنویسم که بعد از 2 ثانیه که تیری حرکت میکنه نابود بشه ممنون میشم بدید کد جاوا باشه لطفا
با تشکر.

خب ببین همون کد هستش که گفتی فقط باید بعد کدی بزاری که گلوله درست میشه.
مثلا بعد دو ثانبه دیگه؟
کد php:
var bullet Instansiate(bulletPrefab,transform.position,transform.forward);
Destroy(bullet,2f); 
;'(
پاسخ
 سپاس شده توسط m13a72
(11/3/1396، 10:57 صبح)mamali me نوشته است: پیوست میشده باشد.

ممنون که زحمت کشید

کد کار نکرد متاسفانه به این همه تغیرش دادم ولی بازم نشد


using System.Collections;
using System.Collections.Generic;
using UnityEngine;

public class NewBehaviourScript : MonoBehaviour {

    void Update()
    {
        if (Input.GetButtonDown ("Run"))
        {
            if (Input.GetAxisRaw("Horizontal") > 0)
            {
 
            }
            if (Input.GetAxisRaw("Horizontal") < 0)
            {
                  
            }
        }
    }
}

کد هم تو دستور OnTrigger گزاشتم از اون هم استفاده کردم ولی بازم اون اتفاقی که میخواستم نیوفتاد cry cry cry cry

using System.Collections;
using System.Collections.Generic;
using UnityEngine;

public class NewBehaviourScript : MonoBehaviour {
    void Update()
    {
        }

    

    void OnTriggerEnter2D(Collider2D other){
    
        if (other.CompareTag ("Player")) {
            if (Input.GetButton("Run"))
            {
                Debug.Log("A");


                if (Input.GetAxisRaw("Horizontal") > 0)
                {
                    Debug.Log("B");

                }
                if (Input.GetAxisRaw("Horizontal") < 0)
                {

                }
            }
        
        }
    }

}


پاسخ
موفق شدم بلاخره کد رو نوشتم مشکلم حل شد ممنون
پاسخ


موضوعات مرتبط با این موضوع...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
Star آموزش یونیتی از سایت یونیتی ali.z 0 31 25/4/1396، 03:49 عصر
آخرین ارسال: ali.z



کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان