درود مهمان گرامی! ثبت نام

آموزش مدل سازی با 3ds Max آموزش مدل سازی در Maya آموزش گرافیک کامپیوتری با OpenGL
آموزش ساخت بازی با C#‎ آموزش ساخت بازی حدس تصویر آموزش گنجینه برنامه نویسی اندروید
آموزش پروژه محور یونیتی Unity آموزش یونیتی Unity – ساخت منو آموزش ساخت بازی در ویژوال بیسیک
مجموعه آموزش های ساخت بازی ●  آموزش های رایگان تبلیغات دیجیتال هوشمند

امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
چگونه انجین بسازیم؟
#1
سلام.
این در حد یه سوالت نگید نوبی و نمیتونی و اینا من الان نمیخوام بسازم
برای ساخت انجین چه چیز هایی لازمه؟
تجربت تو برنامه نویسی حداقل چقد باشه؟
نرم افزار خاصی میخواد؟
حداقل باید چند نفر باشن؟
زبانش چیا میتونه باشه؟
به غیر از برنامه نویسی دیگه چه کار هایی باید انجام بدی؟
و اگه چیز به درد بخوری دارید اضافه کنید
ممنون
سلام رفقا.بعد از یه مدت طولانی سر زدم دیدم انجمن سرپا شده.خوشحالم که برگشتم.(لقبم الان بیشتر the last pixelman هست)
ای دی من در تلگرام(هنوز) @game10000
پاسخ
#2
straight مثل این میمونه بپرسی چجوری میشه هواپیما ساخت straight
خب عزیز من هزاران نفر لازمه با تخصص های مختلف
سلام
اگه اینو میخونید و منو میشناسید ، من معذرت میخوام !
زمانی که تو این انجمن بودم خیلی بچه بودم و چیزی حالیم نبود depressed لوس بازی در اوردم و خیلی هارو عصبی کردم
تابستون امسال احتمالا بر میگردم و میخوام یونیتی یاد بگیرم.
چیرز smiley
پاسخ
 سپاس شده توسط sepehrk
#3
چه ربطی داره الان به سوال های من.
سلام رفقا.بعد از یه مدت طولانی سر زدم دیدم انجمن سرپا شده.خوشحالم که برگشتم.(لقبم الان بیشتر the last pixelman هست)
ای دی من در تلگرام(هنوز) @game10000
پاسخ
#4
نه انقدرم سخت نیست که هزار نفر نیاز باشه
اکثر این موتورهای بازی سازی که من میبینم فقط اومدن کد های دشوار برنامه نویسی رو دسته بندی کردن و به شکل drag&drop در اوردن
کار سختی نکردن
شک دارم نشه با همین گیم میکر انجین ساخت!
کار های graphic art و هنری گیم در خدمتیم.cool
همچنین دوبله دیالوگ های بازی در خدمتیم.cool
ایده های ناب دارم، در واقع تخصص اصلی من تو این صنعت همینه
نیاز داشتید تلگرام @obydan
پاسخ
 سپاس شده توسط sepehrk
#5
میشه یه نگاه به بازی ساز تاور دفینس ساخت اقا توحید خودمون بندازید(god of game maker)
بعدش این یونیتی اولش فقط سه نفر بودن
سلام رفقا.بعد از یه مدت طولانی سر زدم دیدم انجمن سرپا شده.خوشحالم که برگشتم.(لقبم الان بیشتر the last pixelman هست)
ای دی من در تلگرام(هنوز) @game10000
پاسخ
 سپاس شده توسط obydan ، sepehrk
#6
بحث نوب بودن نیست/بحث اینه که گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله ی ما/آنچه البته به جایی نرسد فریاد است
--
ببین برو یه انجین اپن سورس هست که با
Xna Game Studio 4.0
Visual Studio 2010 Express or Higher
ساخته شده. برو ازشون بپرس:
http://nine.codeplex.com/
اینم سورسش:
http://nine.codeplex.com/SourceControl/latest
این داکیومنت :
http://nine.codeplex.com/documentation
--
توی ایران سرمایه گذاری نمیشه روی ساخت انجین. بعضیا میرن اینجور سورس ها رو دستکاری می کنن تحویل اساتید دانشگاهی می دن گند کار رو در می یارن.بعدش استاد ترم بعد می گه من سرپرست ساخت فلان انجین هستم و هزاران گند دیگه زده میشه به صنعت گیم و گیم انجین.
--
موفق باشی دوست خوبم teeth
تخصص:ریگ سه بعدی و دو بعدی بازی_آماده همکاری
https://cafebazaar.ir/app/ir.s.s.hek.nokh/?l=fa
https://telegram.me/gameoverblog
بیشتر از آنچه برای موفق بودن تلاش می کنی برای با ارزش بودن تلاش کن.آلبرت انیشتین.




پاسخ
 سپاس شده توسط sepehrk
#7
بازی ساز تاور دیفنس انجین نیست ، لول ادیتوره !
به اضافه هر انجینی اولش چند نفرن straight (کانستراکت 2 نفر بود) الان بیشتر از 15 نفرن

سلام
اگه اینو میخونید و منو میشناسید ، من معذرت میخوام !
زمانی که تو این انجمن بودم خیلی بچه بودم و چیزی حالیم نبود depressed لوس بازی در اوردم و خیلی هارو عصبی کردم
تابستون امسال احتمالا بر میگردم و میخوام یونیتی یاد بگیرم.
چیرز smiley
پاسخ
#8
خب به هر حال هزاران نفر نمیشه!
بعدش همین که با اون لول ادیتور به این خوبی زده بود خودش خیلیه!
سلام رفقا.بعد از یه مدت طولانی سر زدم دیدم انجمن سرپا شده.خوشحالم که برگشتم.(لقبم الان بیشتر the last pixelman هست)
ای دی من در تلگرام(هنوز) @game10000
پاسخ
#9
حقیقتش الان با وجود گیم انجین هایی که در حال حاضر هست واقعا دیگه لازم نیست گیم انجین جدیدی ساخته بشه. همین انجین ها کفایت همه کار ها رو میکنن مگر اینکه واقعا دیگه پروژه خاص باشه! توصیم بهتون اینه سعی کنید انجینی که دارید باهاش کار میکنید رو گسترش بدید مثلا پکیج های اماده برای خودتون تولید کنید و... این بهتره تا اینکه همه چیز از پایه نوشته بشه. مسیری که قبلا طی شده دوباره طی نکنید به نفعتونه...
به شرکت های بزرگ کار ندارم که بعضیا میگن اگه اینطوره چرا فلان شرکت فلان انجین رو داره... ما برامون یونیتی نهایتا آنریل کفایت میکنه. و واقعا هم همینطوره...
موفق باشی عزیز. wink
پاسخ
 سپاس شده توسط X Pluse ، گردآفرید
#10
(10/6/1394، 10:57 عصر)aminblog76 نوشته است: حقیقتش الان با وجود گیم انجین هایی که در حال حاضر هست واقعا دیگه لازم نیست گیم انجین جدیدی ساخته بشه. همین انجین ها کفایت همه کار ها رو میکنن مگر اینکه واقعا دیگه پروژه خاص باشه! توصیم بهتون اینه سعی کنید انجینی که دارید باهاش کار میکنید رو گسترش بدید مثلا پکیج های اماده برای خودتون تولید کنید و... این بهتره تا اینکه همه چیز از پایه نوشته بشه. مسیری که قبلا طی شده دوباره طی نکنید به نفعتونه...
به شرکت های بزرگ کار ندارم که بعضیا میگن اگه اینطوره چرا فلان شرکت فلان انجین رو داره... ما برامون یونیتی نهایتا آنریل کفایت میکنه. و واقعا هم همینطوره...
موفق باشی عزیز. wink

با عرض پوزش ! اصلا حرفتو قبول ندارم چون بسیار غیر منطقیه teeth
با این که انجین قدرتمندی مثل GameMaker وجود داره ، اما سعی خودتون رو بکنید ...
احتمالا در ابتدا یک انجین بسیار ساده میسازین (انتظار بیشتری هم نیستteeth) که البته هرگز به GameMaker نمیرسه
بعدش اگر آدم با انگیزه و روحیه ای باشی(مثل من teeth) میتونی در هر مرحله این انجین بسیار ساده رو پیشرفته تر کنی و کم کم به GameMaker نزدیک میشی
بازم میگم : همش بستگی به انگیزه و باور های خودت داره ، شاید همون انجین ساده ای که میسازی کم کم حتی به Unity هم رسید!
باور نداری ؟ اینو ببین : (نسخه اول گیم میکر)
http://www.gamemakerplugin.ir/wp-content...222137.jpg
پاسخ


موضوعات مرتبط با این موضوع...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
Question کسی با گیم انجین buildbox game maker کار کرده؟ sajjad3011 22 3,948 29/7/1396، 02:12 عصر
آخرین ارسال: alitxt
  چطور برای بازی مان گیم پلی جذاب و طولانی بسازیم؟ saeid4x 8 196 25/6/1396، 04:36 صبح
آخرین ارسال: NorthEmpire
  چگونه در صفحه اول بازی لوگو بزاریم fdan9865 3 85 21/5/1396، 11:24 صبح
آخرین ارسال: fdan9865
Photo چگونه گیم میکر کسی را بن میکند blue_Eye 1 160 15/4/1396، 01:26 صبح
آخرین ارسال: mdc
  پلاگین سی شارپ برای آنریل انجین developer573 0 163 23/3/1396، 05:13 عصر
آخرین ارسال: developer573



کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان