درود مهمان گرامی! ثبت نام

امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
چرخش روم
#1
Big Grin 
سلام. smiley
آیا راهی است که بتوانیم در گیم میکر استودیو روم را بچرخانیم.؟؟؟؟
مثلا کاری کنیم که کل روم و هرچی که توش هست حول محور کاراکتر اصلی که روم دنبالش می کنه بچرخه. یا حول محور x و y مشخص بچرخه.
روشی هست؟؟؟
اگر پاسخ دهید ممنون میشم. teary
پاسخ
 سپاس شده توسط MiladKaydi
#2
(3/6/1397، 08:32 عصر)seyedalisheykhi نوشته است: سلام. smiley
آیا راهی است که بتوانیم در گیم میکر استودیو روم را بچرخانیم.؟؟؟؟
مثلا کاری کنیم که کل روم و هرچی که توش هست حول محور کاراکتر اصلی که روم دنبالش می کنه بچرخه. یا حول محور x و y مشخص بچرخه.
روشی هست؟؟؟
اگر پاسخ دهید ممنون میشم. teary

سلام علی .
آره هست من یه بازی دیدم که با گیم میکر ساخته شده بود و این قابلیت رو داشت .
اما متاسفانه خودم بلد نیستم که بهت یاد بدم .
پاسخ
#3
(3/6/1397، 08:39 عصر)MiladKaydi نوشته است:
(3/6/1397، 08:32 عصر)seyedalisheykhi نوشته است: سلام. smiley
آیا راهی است که بتوانیم در گیم میکر استودیو روم را بچرخانیم.؟؟؟؟
مثلا کاری کنیم که کل روم و هرچی که توش هست حول محور کاراکتر اصلی که روم دنبالش می کنه بچرخه. یا حول محور x و y مشخص بچرخه.
روشی هست؟؟؟
اگر پاسخ دهید ممنون میشم. teary

سلام علی .
آره هست من یه بازی دیدم که با گیم میکر ساخته شده بود و این قابلیت رو داشت .
اما متاسفانه خودم بلد نیستم که بهت یاد بدم .
سلام.
پس چنین چیزی هست.
ممنون.
اگه کسی بلده بگه لطفا teary
پاسخ
#4
بله امکانش هست.
شما حتما با View ها در گیم میکر استدیو کار کردید؛ بعد از اینکه یک ویو برای خودتون ساختید میتونید با view_angle (که جلوش [ ] و داخل [ ] از 0 تا 8 قرار میگیره) ویو تون رو بچرخونید.
به طور مثال فرض کنید در ایونت ایجاد (Create) آلارم 0 رو روی 1 تنظیم کردید (یعنی یک فریم بعد اجرا میشه) و اینم توی آلارمه:

کد:
view_angle[0] += 1;
Alarm[0] = 1;

اینطوری هر فریم، ویو یک درجه میچرخه.

اطلاعات بیشتر در مستندات گیم میکر (انگلیسی)
کیــــــــــ qwerty13 ـــــــوورتی13
پاسخ
 سپاس شده توسط aminblog76 ، TNT
#5
(3/6/1397، 09:17 عصر)qwerty13 نوشته است: بله امکانش هست.
شما حتما با View ها در گیم میکر استدیو کار کردید؛ بعد از اینکه یک ویو برای خودتون ساختید میتونید با view_angle (که جلوش [ ] و داخل [ ] از 0 تا 8 قرار میگیره) ویو تون رو بچرخونید.
به طور مثال فرض کنید در ایونت ایجاد (Create) آلارم 0 رو روی 1 تنظیم کردید (یعنی یک فریم بعد اجرا میشه) و اینم توی آلارمه:

کد:
view_angle[0] += 1;
Alarm[0] = 1;

اینطوری هر فریم، ویو یک درجه میچرخه.

اطلاعات بیشتر در مستندات گیم میکر (انگلیسی)
خیلی ممنون mwah
پاسخ


موضوعات مرتبط با این موضوع...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  چرخش دوربین در حالت سه بعدی در گیم میکر استودیو zakaryaroohani 3 1,675 10/4/1394، 02:09 عصر
آخرین ارسال: zakaryaroohani
Question سوال :چرخش ابجکت uttu 6 1,447 10/1/1393، 01:29 عصر
آخرین ارسال: uttu



کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان