درود مهمان گرامی! ثبت نام


امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
پرداخت درون برنامه كافه بازار براي كانشتراكت 2
#1
سلام

منبع : si2.ir

resim

سلام.این آموزش را همانطور که به همه قول داده بودم ساختم البته باید از سایت ادپلی نیز تشکر کرد بخاطر اهمیت به کانستراکت2.

اما قبل از دانلود آموزش حتما این مطالب را بخوانید:
محصولات فروشی

محصولات فروشی، محصولاتی هستند که هنگام خرید یک مرتبه پرداخت برای آن‌ها صورت می‌گیرد و به صورت مفهومی به دو دستهٔ محصولات «مصرفی» و «غیرمصرفی» تقسیم می‌شوند. این تصمیم شماست که محصولات درون‌برنامه‌ای خود را به صورت مصرفی یا غیرمصرفی به کاربر عرضه کنید.

محصولات مصرفی

محصولات مصرفی، محصولاتی از دستهٔ محصولات فروشی هستند و کاربر می‌تواند چندین مرتبه این محصولات را خریداری کند (مانند سکهٔ داخل بازی، سوخت یا طلسم جادویی). لازم است پس از اتمام فرآیند خرید این نوع محصول توسط کاربر، خرید را اصطلاحاً مصرف کنید. در صورتی که پس از اتمام خرید این نوع محصول، خرید انجام شده را در برنامهٔ خود مصرف نکنید، بازار اجازه نمی‌دهد کاربر مجدداً محصول مورد نظر را خریداری کند. برای یادگیری بیشتر دربارهٔ مصرف کردن خرید محصولات درون برنامه‌ای، مصرف کردن خرید را مشاهده کنید.

محصولات غیرمصرفی

محصولات غیرمصرفی محصولاتی از دستهٔ محصولات فروشی هستند؛ این دسته از محصولات، محصولاتی هستند که کاربر یک مرتبه آن‌ها را خریداری می‌کند اما تأثیر این خرید همیشگی است. مثال‌هایی از این نوع محصولات حذف تبلیغات از برنامه یا ارتقاء برنامه از نسخهٔ آزمایشی به نسخهٔ کامل است.
همان‌گونه که از نام این نوع محصول نیز پیداست، پس از اتمام فرآیند خرید توسط کاربر این محصولات را نباید مصرف کنید تا برای همیشه در بازار در حساب کاربر ثبت بمانند. بدین صورت اثر خرید این نوع محصولات دائمی خواهد بود و با حذف و نصب مجدد برنامهٔ شما از بین نخواهد رفت.

مصرف کردن خرید

زمانی که یک محصول درون‌برنامه‌ای خریداری می‌شود، بازار متوجه می‌شود که کاربر صاحب آن است و تا زمانی که خرید مورد نظر مصرف نشده باشد، مانع خرید مجدد همان محصول می‌شود. شما می‌توانید نحوهٔ مصرف خرید را در برنامه‌‌ی خود کنترل کنید و پس از مصرف به بازار اطلاع دهید تا دیگر مانع خرید مجدد محصول توسط کاربر نشود.
مسلماً کاربر نمی‌خواهد محصولات درون‌برنامه‌ای غیرمصرفی که یک مرتبه آن‌ها را خریداری کرده اما تأثیرشان همیشگی است را دوباره خریداری کند (برای مثال ارتقاء برنامه به نسخهٔ پولی)؛ لذا درخواست مصرف را فقط برای محصولات مصرفی برنامه‌تان بفرستید.
کلید عمومی پرداخت

زمانی که برای اولین بار پیشنویس برنامهٔ خود را در بازار قرار می‌دهید، بازار به صورت خودکار یک کلید گواهی عمومی (Public license key) برای آن تولید می‌کند. برای برقراری یک ارتباط امن بین برنامهٔ خود و سِروِرهای بازار به این کلید نیاز دارید. این کلید برای هر برنامه یک مرتبه تولید می‌شود و زمانی که فایل APK برنامه را به‌روز می‌کنید این کلید تغییر نخواهد کرد.

…..برای اطلاحات بیشتر می توانید این مستندات را نگاه کنید(پیشنهاد می شود)

دانلود پلاگین (قبل از نصب پلاگین,پلاگین قبلی ادپلی را پاک کنید و این را جایگزین ان کنید هر دو در یک پلاگین جای گرفته اند)

دانلود ویدیوی آموزشی (کیفیت متوسط)
سلام
اگه اینو میخونید و منو میشناسید ، من معذرت میخوام !
زمانی که تو این انجمن بودم خیلی بچه بودم و چیزی حالیم نبود depressed لوس بازی در اوردم و خیلی هارو عصبی کردم
تابستون امسال احتمالا بر میگردم و میخوام یونیتی یاد بگیرم.
چیرز smiley
پاسخ
 سپاس شده توسط [Landa] ، sajjad3011 ، wowxpria
#2
بالاخره عرضه شد !
با تشکر از مهدی ابراهیمی گل (wowxpria)
پاسخ
 سپاس شده توسط wowxpria




کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان