درود مهمان گرامی! ثبت نام


آموزش ساخت بازی در #C آموزش UDK آموزش مدل سازی در Maya
آموزش ساخت بازی در VB آموزش Unity - پروژه محور آموزش مدل سازی با 3Ds Max
آموزش برنامه نویسی اندروید آموزش Unity - ساخت منو آموزش متحرک سازی در 3Ds Max
آموزش ساخت بازی حدس تصویر آموزش Unity - متحرک سازی مجموعه آموزش های ساخت بازی
● آموزش های رایگان ● تبلیغات دیجیتال هوشمند ● استخدام در فرادرس

امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
نحوه انتشار بازی برای توزیع کننده خارجی
#1
Question 
با سلام خدمت دوستان عزیز
با توجه به افزایش روز افزون! قیمت دلار بیشتر بازیسازها ترغیب شده اند تا بازیهاشون رو بجای بازار ایران که همه میدونن پولی ازش در نمیاد در بازارهای جهانی انتشار بدن. برای این کار کلا 2 راه وجود داره :
1- ارسال بازی در گوگل پلی و اپ استور و خود توزیعی توسط بازیساز (SelfPublisher)
2- ارسال بازی به سایت ناشرین خارجی مانند (ketchapp , infinitty games , miniclip  و ... )
حالا سوالاتی که امکان داره پیش بیاد :
1- ما که توی ایران زندگی میکنیم  میتونیم بازیمون رو برای توزیع کننده های خارجی ارسال کنیم یانه . (البته همه میدونیم که ایرانیا نمیتونن بازی در گوگل پلی و اپ استور ارسال کنن بخاطر تحریم اما بازیهای رایگان و بدون پرداخت درون برنامه ای خیلی مشکلی نداره)
2- همه میدونیم که پرداخت درون برنامه ای  و تبلیغات درون برنامه ای تنها راه برای کسب درآمد از بازیهای رایگانه. یه مثال میزنم و سوال دوم رو مطرح میکنم : فرض کنید بازی خوب و با ایده مناسب توسط بنده تولید شده و تبلیغات یونیتی و پرداخت درون برنامه ای گوگل هم داره (حالا شما فرض کن که بازیسازهای ایرانی تحریم نیستن و میتونن از این امکانات استفاده کنن (بر فرض محال!!!)) ، حالا من میخوام این بازی رو برای یه توزیع کننده خارجی مثلا ketchapp ارسال کنم. با توجه به اینکه سهم فروش بازی بین بازیساز و توزیع کننده خارجی تقسیم میشه آیا باید در بازی کلید عمومی و یا آی دی تبلیغات یونیتی برای ناشر رو در بازی اضافه کرد؟ مثلا روال به این صورته که در قسمت پرداخت درون برنامه ای بازی بجای کلید عمومی خودمون که در گوگل پلی ساخته میشه ، کلید عمومی ketchapp و همینطور در بخش تبلیغات ، آی دی ketchapp رو باید اضافه کنیم؟ دوستانی که در این مورد تجربه دارند و متخصص هستند میشه در این مورد توزیح بدن؟
3- قبلا در انجمنها یه سایتی معرفی شده بود که میشد از طریق SDK اون سایت پرداخت درون برنامه ای گوگل رو پیاده سازی کرد و پول بجای حساب گوگل پلی به حساب این سایت میرفت ، از طرفی چون این سایت حساب وب مانی رو پشتیبانی میکرد براحتی میشد پول رو به حساب ایران انتقال داد. سوال : دوستان متخصص میشه این سایت رو معرفی کنند؟ آیا این سایت هنوز فعاله و کار میکنه؟ آیا سایتهای مشابهی هم وجود دارند؟
4- این سوال شاید یه مقدار خنده دار باشه اما "ندانستن عیب نیست بلکه نپرسیدن عیبه" . موتور بازیسازی یونیتی یه بخشی داره به نام پرداخت درون برنامه ای یونیتی که میشه از طریق خود موتور بازی اونرو فعال کرد و از آی دی خود اکانت بازیساز هم استفاده میکنه برای فعال سازی این بخش . سوال : آیا پولی که از طریق این پرداخت دورن برنامه ای به حساب واریز میشه ، به حساب گوگل پلی میره یا یونیتی؟
5- فرض کنید بازی از طرف توزیع کننده پذیرفته شده و الان 3 ماه از تاریخ انتشارش میگذره و تقریبا 2000 دلار پول که سهم بازیسازه ازش میشه تقریبا 1200دلار اومده به حساب توزیع کننده خارجی . حالا سوال مهم اینه که چطور باید پول رو از توزیع کننده خارجی گرفت؟ آیا سیاستهای پرداخت اونها هم مثل گوگله یا میشه با گذاشتن حساب پی پال یه آشنای خارجی براحتی پول رو برداشت کرد؟
مرسی از دوستان - ببخشید که طولانی شد - امیدوارد دوستان به حوصله و کامل جواب این سوالات رو بدن چون میدونم الان بااین وضعیت دلار این سوالات ، سوال خیلیاست.
پاسخ


موضوعات مرتبط با این موضوع...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  سایت های تبلیغاتی خارجی کدامند؟؟ alirezaa 0 77 3/5/1397، 06:34 عصر
آخرین ارسال: alirezaa
  آیا برای یادگیری حتما باید از بازی سازی دوبعدی کار رو شروع کنم؟ babak1 2 232 20/2/1397، 10:58 عصر
آخرین ارسال: aminblog76
  چطور برای بازی مان گیم پلی جذاب و طولانی بسازیم؟ saeid4x 8 522 25/6/1396، 04:36 صبح
آخرین ارسال: NorthEmpire
Question راهنمایی برای بازی سازی دو بعدی اندروید broken.heart 3 542 19/4/1396، 04:19 عصر
آخرین ارسال: broken.heart
  استفاده از اسپرایت های آماده برای بازی javid78 2 1,006 16/12/1395، 07:17 عصر
آخرین ارسال: TNT



کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان