درود مهمان گرامی! ثبت نام

آموزش ساخت بازی در #C آموزش UDK آموزش مدل سازی در Maya
آموزش ساخت بازی در VB آموزش Unity - پروژه محور آموزش مدل سازی با 3Ds Max
آموزش برنامه نویسی اندروید آموزش Unity - ساخت منو آموزش متحرک سازی در 3Ds Max
آموزش ساخت بازی حدس تصویر آموزش Unity - متحرک سازی مجموعه آموزش های ساخت بازی
● آموزش های رایگان ● تبلیغات دیجیتال هوشمند ● استخدام در فرادرس

امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
نام آبجکت
#1
Question 
سلام به دوستان عزیز  smiley


یک سوال کوچیک داشتم ، من میخواستم تو پوشه های است یونیتی یک فایل را با استفاده از نامش جست و جو کنم

مثلا Tank.png را در فایل های پوشه Images جست و جو کن !


ممنون
پاسخ
#2
داخل یونیتی یا بیرون از یونیتی؟
کیــــــــــ qwerty13 ـــــــوورتی13
پاسخ
#3
هر دوتا را اگه بگید ممنون میشم  smiley
ولی اینجا منظورم درون ادیتوره 
ولی اگه لطف کنید بگید که مثلا چطوری یک پوشه با کد تو حافظه طرف درست بشه

با تشکر
پاسخ
#4
کسی جواب نمیده ؟  depressed
همون درون ادیتورو بگید
پاسخ
#5
resim
برای اینکه داخل ادیتور یونیتی چیزی رو سرچ کنید میتونید ازین فیلد استفاده کنید
و از دستور زیر میشه برای دسترسی به recource پروژه استفاده کرد
کد:
Resources.Load("name", typeof(type)
هفت شهر عشق را عطار گشت / ما هنوز اندر خم یک کوچه ایم
پاسخ
 سپاس شده توسط qwerty13 ، aminblog76 ، A.m
#6
سلام
من منظورم این بود تو پوشه های asset بگرده
پاسخ
#7
(13/3/1397، 12:47 عصر)A.m نوشته است: سلام
من منظورم این بود تو پوشه های asset بگرده

اینم همین کارو میکنه :|
هفت شهر عشق را عطار گشت / ما هنوز اندر خم یک کوچه ایم
پاسخ
#8
(13/3/1397، 06:33 عصر)سلاممحمدمهدی علیجانی نوشته است:
(13/3/1397، 12:47 عصر)A.m نوشته است: سلام
من منظورم این بود تو پوشه های asset بگرده

اینم همین کارو میکنه straight

سلام 

من یه صدا با نام bomb.wav دارم میخوام پیداش کنه

کد:
GetComponent<AudioSource>().clip = Resources.Load<AudioClip>("bomb.wav");


ولی کار نمیکنه
اون روش شماهم اصلا ارور میده
پاسخ
#9
(17/3/1397، 03:00 عصر)A.m نوشته است:
(13/3/1397، 06:33 عصر)سلاممحمدمهدی علیجانی نوشته است: اینم همین کارو میکنه straight

سلام 

من یه صدا با نام bomb.wav دارم میخوام پیداش کنه

کد:
GetComponent<AudioSource>().clip = Resources.Load<AudioClip>("bomb.wav");


ولی کار نمیکنه
اون روش شماهم اصلا ارور میده

سلام شما دوتا کار باید بکنی:
اول اینکه آدرسی که برای کدتون میدید باید بدون پسوند فایل باشه.
دوم اینکه منابعی که قراره به این شکل لود بشن رو داخل فولدری به اسم Resources (باید داخل فولدر assets اصلی یونیتی ایجادش کنید) قرار بدید.

برای مثال کد من برای لود و پخش صدا:
کد:
    void Start () {
        AudioSource test = GetComponent<AudioSource> ();
        test.clip = Resources.Load<AudioClip>("123");
        test.Play();
    }
و آدرس فایل صدایی که قراره لود بشه:
کد:
Assets\Resources\123.mp3
پاسخ
 سپاس شده توسط qwerty13 ، A.m
#10
آقا دمتون گرم smiley

حالا تا هستین میشه بگین که اگه بخواهیم یه پوشه تو دستگاه کاربر ایجاد کنیم بعدش یک فایل توش ذخیره کنیم یا یک فایل فراخوانی کنیم باید چکار کنیم ؟
پاسخ


موضوعات مرتبط با این موضوع...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  جابجا کردن آبجکت در فضای 2 بعدی در زاویه مورد نظر Navid_t 1 90 15/4/1397، 11:03 صبح
آخرین ارسال: qwerty13
  برخورددوگیم آبجکت jaja 5 412 20/5/1395، 11:44 عصر
آخرین ارسال: jaja
Question کد: ایجاد گیم آبجکت در مختصات تصادفی داخل پنل ali.fefa8888 1 724 10/11/1394، 07:51 صبح
آخرین ارسال: sajjad3011
Question مشکل ایجاد شدن چند تایی آبجکت hamid948 1 604 25/9/1394، 07:25 صبح
آخرین ارسال: sajjad3011
  چرخش گیم آبجکت به سوی کاراکتر aliheadari 2 1,011 28/6/1394، 01:42 صبح
آخرین ارسال: sajjad3011



کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان