درود مهمان گرامی! ثبت نام

آموزش ساخت بازی با C# آموزش پروژه محور یونیتی Unity آموزش ساخت بازی حدس تصویر
آموزش مدل سازی در Maya آموزش یونیتی Unity- ساخت منو آموزش گنجینه برنامه نویسی اندروید
آموزش مدل سازی با 3Ds Max آموزش متحرک سازی با Unity آموزش گرافیک کامپیوتری با OpenGL
آموزش متحرک سازی در 3Ds Max مجموعه آموزش های ساخت بازی آموزش ساخت بازی در ویژوال بیسیک
● آموزش های رایگان ● تبلیغات دیجیتال هوشمند ● استخدام در فرادرس

امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
مشکل animation در Unity
#1
سلام 
یه کاراکتر دارم ، از دست و پا و سر و سینه تشکیل شده . حالا دارم یه anim به اسم Run درست می کنم . می خوام راه بره . frame اول پای کاراکتر عقبه و به عبارتی درجه ی زاویه پاش 340 درجه است . 0 درجه یعنی دقیقا به سمت پایین . و 340 شده مثل این " / " . حالا تو frame 30 می خوام این پا بیاد جلو و بشه 45 درجه یعنی مثلا اینجوری " \ " . 
مشکل اصلی که 12 ساعت درگیرش هستم اینه که . بجای اینکه پا بیاد یه ذره جلو و پادساعت بگرده ، برعکس ساعت گرد می گرده و یه دور می زنه از بالای کله رد میشه میاد جلوش.
دیوانه شدم ، یادم اومد قبلا تو این انجمن فعال بودم ، گفتم بیام ببینم برو بچ قدیم کسی هست راهنمایی کنه .
کار های graphic art و هنری گیم در خدمتیم.cool
همچنین دوبله دیالوگ های بازی در خدمتیم.cool
ایده های ناب دارم، در واقع تخصص اصلی من تو این صنعت همینه
نیاز داشتید تلگرام @obydan
پاسخ
#2
احساس میکنم مشکل به خاطر 340 درجه ست؛ چرا -20 نذاشتید که فریم به فریم بیشتر نشه؟ از -20 به 0 به 20 درجه...
کیــــــــــــــــــqwerty13ــــــــــوورتی13
پاسخ
 سپاس شده توسط obydan
#3
(15/4/1397، 10:28 صبح)qwerty13 نوشته است: احساس میکنم مشکل به خاطر 340 درجه ست؛ چرا -20 نذاشتید که فریم به فریم بیشتر نشه؟ از -20 به 0 به 20 درجه...
اتفاقا همین کار رو میکنم می زارم مثلا -20 خودش میشه 340 . 
مشکل رو تونستم حل بکنم ولی به سختی ، و فکر می کنم یه جای کار ایراد داره . زیر tab انیمیشن کنار dopesheet یه tab هست Curves . تو اینجا درجه هارو نشون داده . برای هر چرخشی که انجام میدم رو هر اعضا باید بیام تو اینجا منحنی رو 360 درجه بکشم پایین یا بالا . کار بسیار سخت و مشقت باریه و فکر می کنم ، کار غیر معمولی هستش و باعث به هم ریختن کل انیمیشن میشه. یجای کار ایراد داره . چرا باید از -20 به 20 برعکس 320 درجه بچرخه ، بجای اینکه 40 درجه پادساعت بچرخه .
کسی که unity بلده و انیمیشن خودش درست می کنه لطفا کمک . چطور مثلا راه رفتن کاراکتر رو درست می کنید . پا رو از عقب تو 30 فریم می خوام بیارم جلو . از بالا می چرخه
کار های graphic art و هنری گیم در خدمتیم.cool
همچنین دوبله دیالوگ های بازی در خدمتیم.cool
ایده های ناب دارم، در واقع تخصص اصلی من تو این صنعت همینه
نیاز داشتید تلگرام @obydan
پاسخ
#4
با سلام 

در بعضی نسخه های یونیتی یه ویژه 5.3.4 این باگ وجود داره !

می توانید با نصب یونیتی 5.3.3f1 این مشکل را حل کنید  smiley

ولی بدونید که انیمیشن سازی با کلید (مثل یونیتی) خیلی دقت می خواد ! باید خیلی تمرین کنید ! ولی این نسخه راحت تره !


لینک دانلود 32 بیت

لینک دانلود 64 بیت


موفق باشید !
پاسخ
 سپاس شده توسط obydan
#5
(16/4/1397، 04:24 عصر)A.m نوشته است: با سلام 

در بعضی نسخه های یونیتی یه ویژه 5.3.4 این باگ وجود داره !

سلام ، مال من هم دقیقا همین نسخه ی 5.3.4 هستش. می دونستم یجای کار ایراد داره  ! 
ممنون ، اگه وسطای پروژه می فهمیدم چقد بد میشد. خداروشکر اولشه
کار های graphic art و هنری گیم در خدمتیم.cool
همچنین دوبله دیالوگ های بازی در خدمتیم.cool
ایده های ناب دارم، در واقع تخصص اصلی من تو این صنعت همینه
نیاز داشتید تلگرام @obydan
پاسخ
#6
خواهش می کنم  smiley
پاسخ


موضوعات مرتبط با این موضوع...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  یادگیری c# و unity ali.z 1 242 25/4/1396، 12:04 عصر
آخرین ارسال: ali.z
  انتخاب unity و unreal engine ali.z 6 321 24/4/1396، 06:52 عصر
آخرین ارسال: ali.z
  Asset store unity eftekhary2010 2 692 13/4/1396، 07:31 صبح
آخرین ارسال: salar1298
  چند سوال ابتدایی در مورد unity sllark 1 661 2/5/1395، 10:13 عصر
آخرین ارسال: ArashDVP
  درخواست اموزش نصب unity alireza7 8 7,903 26/4/1395، 07:14 عصر
آخرین ارسال: mahdi.rm



کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان