درود مهمان گرامی! ثبت نام


آموزش ساخت بازی در #C آموزش UDK آموزش مدل سازی در Maya
آموزش ساخت بازی در VB آموزش Unity - پروژه محور آموزش مدل سازی با 3Ds Max
آموزش برنامه نویسی اندروید آموزش Unity - ساخت منو آموزش متحرک سازی در 3Ds Max
آموزش ساخت بازی حدس تصویر آموزش Unity - متحرک سازی مجموعه آموزش های ساخت بازی
● آموزش های رایگان ● تبلیغات دیجیتال هوشمند ● استخدام در فرادرس

امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
مشکل وارد کردن gif به گیم میکر
#1
1- چطور عکسی رو که متحرک باشه تو گیم میکر قرار می دید ؟؟
به صورت gif؟؟
2- من عکس هایی از png به صورت gif در آوردم و وقتی فایل گیف رو تو گیم میکر قرار می دم , دورش دندونه های سفید میاد که کار رو خراب می کنه...
چیکار کنم؟؟ depressed depressed
پاسخ
#2
(29/5/1396، 02:52 صبح)00131 نوشته است: 1- چطور عکسی رو که متحرک باشه تو گیم میکر قرار می دید ؟؟
به صورت gif؟؟
2- من عکس هایی از png به صورت gif در آوردم و وقتی فایل گیف رو تو گیم میکر قرار می دم , دورش دندونه های سفید میاد که کار رو خراب می کنه...
چیکار کنم؟؟ depressed depressed

من قبلا به صورت تکی png وارد میکردم و داخل خود گیم میکر تبدیل به انیمیشنش میکردم.
کدشم برای تعیین سرعت انیمیشن اگه درست یادم باشه فکر کنم اینه:  ;imagespeed = 1 (البته یک مثاله)
Ali.Z is Learning
پاسخ
 سپاس شده توسط mdc ، 00131
#3
(29/5/1396، 02:52 صبح)00131 نوشته است: 1- چطور عکسی رو که متحرک باشه تو گیم میکر قرار می دید ؟؟
به صورت gif؟؟
2- من عکس هایی از png به صورت gif در آوردم و وقتی فایل گیف رو تو گیم میکر قرار می دم , دورش دندونه های سفید میاد که کار رو خراب می کنه...
چیکار کنم؟؟ depressed depressed

1.قوانین رو مطالعه فرموده و دیگر بدینگونه نام موضوع را انتخاب ننمایید
2. بهترین فرمت عکس واسه اسپرایت png هستش میتونی خیلی راحت مثلا 5 تا عکس رو که میخوای با هم تو یه gif بزاری بریزی رو باهم انتخاب کنی gm خودش متحرک میکنه ینی create sprite رو میزنی بعد اون عکسارو با هم انتخاب میکنی
طوفان شکسته بید مجنون
بازیگر جادوگر حیله گر کو
باید خیره بشم به کدوم روزنه
وقتی کورسوی هر نوری میشه محکوم
پاسخ
 سپاس شده توسط Milad_Hyper ، 00131 ، TNT
#4
بهترین راه برای وارد کردن تصویر متحرک استفاده از Sprite Sheet ـه. عکسای گیف بخاطر کیفیت پایینی که دارن دیگه استفاده نمیشن.
یک نمونه از اسپرایت شیت:
 
resim
 
دلیل دندونه های سفیدی که میگی هم احتمالا Transparent نبودن عکسه و احتمالا تیک حذف خودکار پس زمینه موقع وارد کردن اسپرایت رو فعال کردی.
پس زمینه ی عکس باید قبل خروجی گرفتن از نرم افزار گرافیکی حذف بشه.
پاسخ
 سپاس شده توسط Milad_Hyper
#5
(30/5/1396، 02:15 صبح)TNT نوشته است: بهترین راه برای وارد کردن تصویر متحرک استفاده از Sprite Sheet ـه. عکسای گیف بخاطر کیفیت پایینی که دارن دیگه استفاده نمیشن.
یک نمونه از اسپرایت شیت:
 
resim
 
دلیل دندونه های سفیدی که میگی هم احتمالا Transparent نبودن عکسه و احتمالا تیک حذف خودکار پس زمینه موقع وارد کردن اسپرایت رو فعال کردی.
پس زمینه ی عکس باید قبل خروجی گرفتن از نرم افزار گرافیکی حذف بشه.

درسته smiley

فکر کنم برای استفاده از Sprite Sheet ها، باید اسمشون به صورت Name_strip6.png باشه و اون 6 به معنی تعداد فریم های توی عکس هست.
پاسخ
 سپاس شده توسط TNT
#6
عنوان تاپیک ویرایش شد
لطفا قبل از گذاشتن تاپیک ، قوانین انجمن را مطالعه فرمایید
پاسخ


موضوعات مرتبط با این موضوع...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
Mad بالا پایین کردن صفحه در اندروید danialjahantigh 1 161 9/4/1397، 09:37 صبح
آخرین ارسال: Shine Studio
dashboard مشکل در باز کردن صفحه وب مسعوووود 1 132 23/3/1397، 09:53 عصر
آخرین ارسال: sir maker
Wink مشکل در گیم میکر استودیو Alireza77 3 437 29/9/1395، 01:00 صبح
آخرین ارسال: Alireza77
Sad مشکل خروجی گیم میکر devilerfan 1 398 4/9/1395، 11:35 عصر
آخرین ارسال: Danger
  مشکل در پیدا کردن Android SDK توسط game maker studio paul 8 1,947 10/7/1395، 06:28 عصر
آخرین ارسال: مسعوووود



کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان