درود مهمان گرامی! ثبت نام
آموزش ساخت بازی در #C آموزش UDK آموزش مدل سازی در Maya
آموزش ساخت بازی در VB آموزش Unity - پروژه محور آموزش مدل سازی با 3Ds Max
آموزش برنامه نویسی اندروید آموزش Unity - ساخت منو آموزش متحرک سازی در 3Ds Max
آموزش ساخت بازی حدس تصویر آموزش Unity - متحرک سازی مجموعه آموزش های ساخت بازی
● آموزش های رایگان ● تبلیغات دیجیتال هوشمند ● استخدام در فرادرس

امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
مشکل در خواندن فایل txt در یونیتی
#1
Question 
با سلام خدمت دوستان گل.

من می خواستم بپرسم که تو یونیتی هم میشه از فایل های ini یا txt استفاده کرد ؟
در واقع من یه سری رشته - اینت دارم که می خوام اونارو توی فایل txt ذخیره کنم .
میدونم که از PlayerPrefs هم میشه استفاده کرد اما اون بدرد من نمیخوره ( چون ممکنه بخوام کل داده های داخل فایل txt  رو پاک کنم و از اول بنویسم )
از PlayerPrefs برای سیو کردن بازی استفاده میکنم .

حالا چرا فایل تکست ؟

چون داده هایی که دارم برای inventory یا همون کیف که توی بازی های ار پی جی استفاده میشه هست.
و می خوام که داده ها رو به ترتیب توش بنویسم و بخونم.

PlayerPrefs.SetInt("Amount" + "_" + b, iDB.amount); // item Amount
یه چیزی مثل این .

اگه کسی بلده که چطوری از فایل تکست استفاده کنه ممنون میشم کمک کنه .
سورس کد کامل هم نمی خوام اگه کمی راهنماییم کنین که چطوری یه فایل txt بسازم و توش متن بزارم ( البته به صورتی که مثلا تو لاین 2 متن بزارم و موقع لود بگم لاین 2 رو بخونه )
ممنون میشم mwah.

دمتون گرم mwah
پاسخ
#2
کد php:
using UnityEngine;
using UnityEditor;
using System.IO;

public class 
HandleTextFile
{
 
  [MenuItem("Tools/Write file")]
 
  static void WriteString()
 
  {
 
      string path "Assets/Resources/test.txt";

 
      //Write some text to the test.txt file
 
      StreamWriter writer = new StreamWriter(pathtrue);
 
      writer.WriteLine("Test");
 
      writer.Close();

 
      //Re-import the file to update the reference in the editor
 
      AssetDatabase.ImportAsset(path);
 
      TextAsset asset Resources.Load("test");

 
      //Print the text from the file
 
      Debug.Log(asset.text);
 
  }

 
  [MenuItem("Tools/Read file")]
 
  static void ReadString()
 
  {
 
      string path "Assets/Resources/test.txt";

 
      //Read the text from directly from the test.txt file
 
      StreamReader reader = new StreamReader(path);
 
      Debug.Log(reader.ReadToEnd());
 
      reader.Close();
 
  }


پاسخ
#3
کد php:
public string FileName// This contains the name of the file. Don't add the ".txt"
 
                        // Assign in inspector
 
private TextAsset asset// Gets assigned through code. Reads the file.
 
private StreamWriter writer// This is the writer that writes to the file
 
void AppendString(string appendString) {
 
  asset Resources.Load(FileName ".txt") as TextAsset;
 
  writer = new StreamWriter("Resources/" FileName ".txt"); // Does this work?
 
  writer.WriteLine(appendString);
 } 
resim
پاسخ


موضوعات مرتبط با این موضوع...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
Sad یونیتی 2018 ..مشکل سی شارپ single-boy 2 395 12/3/1397، 10:08 عصر
آخرین ارسال: aminblog76
  راهنمایی برای دانلود فایل دیتا (.obb) و ذخیره در بازی برای اندروید saeid4x 2 297 9/2/1397، 10:14 عصر
آخرین ارسال: sajjad3011
  مشکل در یونیتی تری دی sadegh.nsr 3 195 9/2/1397، 10:11 عصر
آخرین ارسال: sajjad3011
  راهنمایی برای نمایش فایل HTML در یونیتی saeid4x 2 317 13/8/1396، 11:54 صبح
آخرین ارسال: salar1298
  مشکل در پوش نوتیفیکشن برای یونیتی tmnttnmt 1 271 3/8/1396، 06:17 صبح
آخرین ارسال: sajjad3011



کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان