درود مهمان گرامی! ثبت نام

امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
مشکل با Rigidbody و Gravity
#1
من یک پکیج دونده endless runner رو نصب کردم دوباره خذفش کردم . الان یک Cube گذاشتم و بهش Rigidbody دادم ولی جاذبه نداره و نمی افته. بقیه مدل ها هم همینطوره. فکر کنم کاری کرده که کدی توی محیط Editor هم عمل کنه.باید چیکار کنم دوباره به حالت او برگرده؟
انجین فیزیک این پروژه یکی از تنظیماتش غیرفعال شده به نظرم. می خوام بدونم دقیقا چه مشکلی ایجاد شده که هر ابجکتی می یارم روی هوا شناور می مونه.
پروژه دیگه ایجاد می کنم مشکل نیست. فقط همین پروژه هست که مشکل ساز شده برامdepressed ohno کسی نیست؟؟؟؟؟؟؟؟ x(
پاسخ
#2
دقیقا برای من هم همینجوری شد با پکیج های مشابه
کد هم دادم مشکل درست نشد احتمالا این پکیج ریجید بادی رو غیر فعال کرده دوستان کسی نمیتونه کمک کنهwhatwhatwhat
کد هم این بود
کد php:
using UnityEngine;
using System.Collections;

public class 
gravityscale MonoBehaviour {
    private 
Vector3 weight;
    
// Use this for initialization
    
void Start () {
        
weight Physics.gravity gameObject.GetComponent<Rigidbody> ().mass;
    }
    
    
// Update is called once per frame
    
void fixedUpdate () {
        
gameObject.GetComponent<Rigidbody> ().AddForce (weight);
    }

هر جوری به ریجید بادی دسترسی پیدا کنی عمل نمیکنه
پاسخ
 سپاس شده توسط sajjad3011
#3
رفتم edit->project settings->physic اونجا هم هرکاری کردم درست نشد که نشد.
هرچی سرچ می کنم جوابو پیدا نمی کنم.ohno
پاسخ


موضوعات مرتبط با این موضوع...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  چند سوال درباره rigidbody np.1400 14 2,924 17/5/1394، 03:37 عصر
آخرین ارسال: Microsoft2



کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان