درود مهمان گرامی! ثبت نام


امتیاز موضوع:
  • 2 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
مدل برای بازی استراتژی
#11
دیتا دار شدن بازی بنظرت از کاربراش کم نمیکنه؟
میخوام سه بعدی بسازم؛ ولی بی دیتا ، تا 80 مگ بشه کلاَ خوبه.
شاید بهتره از بلندر استفاده کنم بنظر با حجم کمتری خروجی میده
3D Max هم فک کنم با حجم کمی خروجی میده
من همون Ali-reza8448 هستم ، چون رمزم رو یادم رفت یه اکانت دیگه ساختم
گروه بازی سازی H.A
انجین ما: یونیتی ، اکلیپس
تخصصای من:
-مدل سازی
-اکلیپس
-پیکسل آرت با پینت ویندوز 7
-یونیتی در حد بوق!
-کانستراکت(دیگه کار نمیکنم)
#12
خوب نگاه کن بازی رو 2 بعدی بسازی بهتر هست حجم به کنار فریم هم بهتره
الان بازی هایی مثل جنرال جنگ های صلیبی هم این روش رو دارن تو بعضی چیزا
برا مدل سازی هم از زیبراش استفاده نکن زیبراش رو بیشتر برا اضافه کردن جزیات استفاده کن
#13
http://promakers.ir/showthread.php?tid=9...#pid103435
https://telegram.me/gameoverblog
بیشتر از آنچه برای موفق بودن تلاش می کنی برای با ارزش بودن تلاش کن.آلبرت انیشتین.



 سپاس شده توسط Ali-reza8448v2
#14
Ok من این zRemesher رو تست می کنم بزودی که ببینم آیا خوب است؛
ولی در کل بنظرت sculpting (مثل زیبراش) برای بازی های کم حجم (موبایل) بد نیست؟
راستی تو 3D max2016 یه فرمت خروجی اومده به نام آلمبیک ، که بنظر بدون افت کیفیت حجم رو خیلی کاهش میده.
من که فعلا میخوام max 16 رو یاد بگیرم شاید در کنارش زیبراش هم ادامه دادم
من همون Ali-reza8448 هستم ، چون رمزم رو یادم رفت یه اکانت دیگه ساختم
گروه بازی سازی H.A
انجین ما: یونیتی ، اکلیپس
تخصصای من:
-مدل سازی
-اکلیپس
-پیکسل آرت با پینت ویندوز 7
-یونیتی در حد بوق!
-کانستراکت(دیگه کار نمیکنم)
#15
سلام اگر نمیخوای حجم بره بالا سعی کن پولیگانا زیاد نباشه
#16
(7/9/1394، 07:50 عصر)mohammd222 نوشته است: خوب نگاه کن بازی رو 2 بعدی بسازی بهتر هست حجم به کنار فریم هم بهتره
الان بازی هایی مثل جنرال جنگ های صلیبی هم این روش رو دارن تو بعضی چیزا
برا مدل سازی هم از زیبراش استفاده نکن زیبراش رو بیشتر برا اضافه کردن جزیات استفاده کن

دوست عزیز اولا دوستمون میخواد سه بعدی بسازه دوما کی گفته از زیبراش برا مدل سازی استفاده نکن! اتفاقا زیبراش تو مدل سازی روز ب روز درحال پیشرفته.(ببخشید یکم بی ادبی حرف زدم.اگر ناراحت شدی به دل نگیر داداش)
#17
(1/7/1396، 12:20 صبح)mohamad.mehdi نوشته است:
(7/9/1394، 07:50 عصر)mohammd222 نوشته است: خوب نگاه کن بازی رو 2 بعدی بسازی بهتر هست حجم به کنار فریم هم بهتره
الان بازی هایی مثل جنرال جنگ های صلیبی هم این روش رو دارن تو بعضی چیزا
برا مدل سازی هم از زیبراش استفاده نکن زیبراش رو بیشتر برا اضافه کردن جزیات استفاده کن

دوست عزیز اولا دوستمون میخواد سه بعدی بسازه دوما کی گفته از زیبراش برا مدل سازی استفاده نکن! اتفاقا زیبراش تو مدل سازی روز ب روز درحال پیشرفته.(ببخشید یکم بی ادبی حرف زدم.اگر ناراحت شدی به دل نگیر داداش)

پست مال 2 سال پیشه.
دوستان عزیز به تاریخ ها دقت کنین.
و لطفا تایپک های فسیل رو بالا نیارین
straight
ُُُTNT گفته که:
روش پرسیدن سوال:
- به سوالتون عکس اضافه کنید.
- سعی کنید مثال بزنید.
مثلا نگید:
میخوام کاری کنم با فشار دادن دکمه آبجکتم یک آبجکت دیگه تولید کنه!
بجاش بگید:
میخوام کاری کنم وقتی بازیکن دکمه ی اسپیس رو زد کاراکترم تیر بزنه.
 سپاس شده توسط YASIN GIME ، NorthEmpire ، qwerty13
#18
بسته شد./
کیــــــــــــــــــqwerty13ــــــــــوورتی13
 سپاس شده توسط YASIN GIME




کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان