درود مهمان گرامی! ثبت نام

آموزش ساخت بازی در #C آموزش UDK آموزش مدل سازی در Maya
آموزش ساخت بازی در VB آموزش Unity - پروژه محور آموزش مدل سازی با 3Ds Max
آموزش برنامه نویسی اندروید آموزش Unity - ساخت منو آموزش متحرک سازی در 3Ds Max
آموزش ساخت بازی حدس تصویر آموزش Unity - متحرک سازی مجموعه آموزش های ساخت بازی
● آموزش های رایگان ● تبلیغات دیجیتال هوشمند ● استخدام در فرادرس

امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
متود متغیری
#1
سلام  smiley

در UI Button یونیتی دید که یک متود یا همون تابع میگیره و هنگام کلیک اجراش می کند

من چجوری می تونم چیزی مثل این متغیر داشته باشم ؟

مثلا یک متغیر متودی تعریف کنم
که هنگام کلیک روی A متود درونش که مال هر شی ای میتونه باشه اجرا بشه !
پاسخ
#2
سلام سوالتون نا مفهومه یه مقداری ، لطفا بیشتر توضیح بدید
پاسخ
#3
من قبلا این کارو کرده بودم ولی الان یادم نمیاد چجوری بود.
فقط یادم میاد یه متغیر public باید بزارید، مثل بقیه متغیرایی که با public بودن میشه از داخل یونیتی مقداردهیشون کرد...
کیــــــــــــــــــqwerty13ــــــــــوورتی13
پاسخ
 سپاس شده توسط A.m
#4
(25/4/1397، 03:34 عصر)A.m نوشته است: سلام  smiley

در UI Button یونیتی دید که یک متود یا همون تابع میگیره و هنگام کلیک اجراش می کند

من چجوری می تونم چیزی مثل این متغیر داشته باشم ؟

مثلا یک متغیر متودی تعریف کنم
که هنگام کلیک روی A متود درونش که مال هر شی ای میتونه باشه اجرا بشه !

سلام دوست عزیز میتونی از این کد توی وید اپدیت استفاده کنی که میگه وقتی شما روی هر کلید که خودتون انتخاب کردین فشار بدین یه سری اعمال انجام بشه
کد:
if (Input.GetButtonDown("Fire1"))
{

}

بعدشم فکر کنم گیت باتن دوون مال اینه که میگه فقط یک بار یعنی اگه دستتو بر نداری هم فقط یک بار عملو انجام میده
و میتونی از Input داخل یونیتی بجای Fire1 کلیدی رو که میخوای معرفی و استفاده کنی
ایشالله که منظور تو همین باشه .
-__-  && ×__× قبلا ادم بودم الان اینطوری شدم |:
پاسخ
 سپاس شده توسط A.m




کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان