درود مهمان گرامی! ثبت نام

آموزش ساخت بازی با C# آموزش پروژه محور یونیتی Unity آموزش ساخت بازی حدس تصویر
آموزش مدل سازی در Maya آموزش یونیتی Unity- ساخت منو آموزش گنجینه برنامه نویسی اندروید
آموزش مدل سازی با 3Ds Max آموزش متحرک سازی با Unity آموزش گرافیک کامپیوتری با OpenGL
آموزش متحرک سازی در 3Ds Max مجموعه آموزش های ساخت بازی آموزش ساخت بازی در ویژوال بیسیک
● آموزش های رایگان ● تبلیغات دیجیتال هوشمند ● استخدام در فرادرس

امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
شیء سولاید
#1
سلام دوستان
چطور میتونم بگم شیء سولاید به یه شیء اثر کنه ولی به اون یکی نکنه ؟؟؟ در صورتی که هردو قابلیت 8 جهت دارن .
یا اصلا بزار کل سوالم رو بپرسم : ببینید من یک پلیر دارم و یه سری زامبی . حالا وقتی این زامبی ها به وجود میان ، میخوام بگم نرن رو هم دیگه (بعضی جاها به هم برخورد میکنن و میرن توهم) ، میخوام توی هم نرن و به فکرم از از قابلیت 8  جهت برای زامبی ها استفاده کنم و همه رو صفر بزارم و هم در عین حال بهشون قابلیت سولاید بدم . وقتی یه سری موانع تو بازی هست که میخوام زامبی ها از توشون رد بشن . حالا به حالت کلی میخوام زامبی ها نرن توهم ، کسی اگه میدونه باید چیکار کنم ، لطفا بگه  weak weak weak
پاسخ
#2
خداروشکر کسی نیست جواب بده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ scream scream scream yo scream scream
پاسخ




کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان