درود مهمان گرامی! ثبت نام

امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
سوال در مورد یونیتی
#21
برو تو مکس بعد مدلهای اصلی رو که میخای کالکشن داشته باشن رو با هم attach کن .
روی مدل اصلی راست کلیک کن بعد بزن Convert to
بعد convert to editable poly کلیک کن تا تبدیل به مش بشه
حالا رو مدل اصلی دوباره راست کلیک کن بعد بزن Attach بعد هر مدلی رو کن میخای کالکشن داشته باشه رو به مدل اصلی اتچ کن

پاسخ
 سپاس شده توسط javidrayan
#22
سلام دوستان
چطور میشه توی یونیتی به یه عکس رو به عنوان آسمان قرار داد ؟ what
پاسخ
 سپاس شده توسط javidrayan
#23
از گزینه های بالای یونیتی Edit رو میزنی . بعد از منوی لیستی که میاد Render Setting رو می زنی بعد سمت راست در قسمت Inspector
چند تا گزینه میاد . خب بعدش یه گزینه هست به نام Skybox material رو اون کلیک می کنی بعد متریال اسمون رو بهش میدی .

نکته : قبل از این باید متریال اسمون رو درست کنی برای این کار .
نحوه ساخت متریال اسمون : ابتدا یه تکسچر 360 درجه اسمون رو دانلود می کنی بعد ایمپورت به داخل یونیتی . بعدش یه متریال درست می کنی و تکسچر اسمون رو بهش میدی .

پاسخ
 سپاس شده توسط M2_DR ، javidrayan
#24
(12/3/1391، 02:27 عصر)alica نوشته است: از گزینه های بالای یونیتی Edit رو میزنی . بعد از منوی لیستی که میاد Render Setting رو می زنی بعد سمت راست در قسمت Inspector
چند تا گزینه میاد . خب بعدش یه گزینه هست به نام Skybox material رو اون کلیک می کنی بعد متریال اسمون رو بهش میدی .

نکته : قبل از این باید متریال اسمون رو درست کنی برای این کار .
نحوه ساخت متریال اسمون : ابتدا یه تکسچر 360 درجه اسمون رو دانلود می کنی بعد ایمپورت به داخل یونیتی . بعدش یه متریال درست می کنی و تکسچر اسمون رو بهش میدی .

دمت گرم خیلی باحالی
پاسخ
 سپاس شده توسط javidrayan
#25
سلام دوستان . من یه مدل تو مکس درست کردم و بهش مودفایر توربو اسموس رو دادم تا لبه هاش نرم بشه ولی وقتی میخوام ایمپورت کنم تو موتور لبه هاش تیز میشه انگار مثل اینکه مودفایر رو اصلا بهش ندادم . راستی با فرمت FBX خروجی گرفتم .
پاسخ
 سپاس شده توسط javidrayan
#26
(25/5/1391، 11:45 صبح)alica نوشته است: سلام دوستان . من یه مدل تو مکس درست کردم و بهش مودفایر توربو اسموس رو دادم تا لبه هاش نرم بشه ولی وقتی میخوام ایمپورت کنم تو موتور لبه هاش تیز میشه انگار مثل اینکه مودفایر رو اصلا بهش ندادم . راستی با فرمت FBX خروجی گرفتم .

سلام


واسه خاطر اینکه تیک Turbo Smooth رو نزاشتین


اول اینکه سعی کنید از Mesh Smooth استفاده کنید،بعد زمان خروجی گرفتن تو قسمت تنظیمات FBX زیر منوی Include بعد Geometry تیک گزینه Smoothing Group و تیک Turbo Smooth رو بزارید.

resim
هر آموزش که دنبالشی

پاسخ
 سپاس شده توسط alica ، javidrayan


موضوعات مرتبط با این موضوع...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  سوال فوری یونیتی دارم YASIN GIME 7 378 19/5/1396، 12:11 عصر
آخرین ارسال: امیر رضا
Question سوال یونیتی A.m 12 794 29/4/1396، 12:40 عصر
آخرین ارسال: fahimi
Question یه سوال از کسایی که یونیتی بلدن Alone Warrior 6 1,306 17/6/1395، 01:15 عصر
آخرین ارسال: Alone Warrior
  سوال در مورد بخش 2d موتور بازیسازی unity3d محمد دولت آبادی 0 499 20/5/1395، 02:55 عصر
آخرین ارسال: محمد دولت آبادی
  سوال: بازی آنلاین در یونیتی sllark 1 595 5/5/1395، 09:04 عصر
آخرین ارسال: ketabi



کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان