درود مهمان گرامی! ثبت نام

امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
سوال در مورد کل !! timelines
#1
Big Grin 
سلام دوستان
میشه یکی کلا نحوه ی کار با Timelines رو برام توضیح بده ؟
ازش ممنون میشم
مثلا چی جوری میشه که بعد از یه تایمی یه کاری انجام شه ؟
یا چی جوری میشه خط زمان رو تو روم نشون بدیم و ... ؟

ما هم بــــــــــله !

resim
پاسخ
#2
-اگه می خوای یه کاری توی یه زمان خاص انجام بشه که باید از alarm استفاده کنی.
-منظورت از خط زمان توی روم چیه ؟
XEngine
پاسخ
#3
منظورش time line هست
پاسخ
#4
درباره ی خط زمان هم بزار اینجوری بگم .
مثلا می خواین شیی بعد از چند لحظه به اونجا بره بعدش این کارو کنه بعد بره یه جای دیگه و خیلی کار های دیگه.
برای این کار ها یه خط زمان ایجاد می کنید . و دستور های خودتونو در هر قدم می نویسیت .
مثلا در (step)قدم 100بره بالا - در قدم 150 وایسته - در قدم 200 بره پایین و خیلی کار های دیگه .
XEngine
پاسخ
 سپاس شده توسط Majid1889
#5
(19/4/1390، 08:52 عصر)bazebaz نوشته است: -اگه می خوای یه کاری توی یه زمان خاص انجام بشه که باید از alarm استفاده کنی.
-منظورت از خط زمان توی روم چیه ؟
منظورم تو صفحه ی اجرای بازیه .
نه توی روم تو گیم میکر ...
منظورم اینه که مثلا یه مدت زمانی رو تعیین کنم
بعد این مدت زمان ( مثلا 5 دقیقه )
اینجوری کم شه : 4:59 4:58 4:57 ...
و همچنین در بالای صفحه ی بازی نشون داده بشه

ما هم بــــــــــله !

resim
پاسخ
#6
(19/4/1390، 09:01 عصر)Majid1889 نوشته است:
(19/4/1390، 08:52 عصر)bazebaz نوشته است: -اگه می خوای یه کاری توی یه زمان خاص انجام بشه که باید از alarm استفاده کنی.
-منظورت از خط زمان توی روم چیه ؟
منظورم تو صفحه ی اجرای بازیه .
نه توی روم تو گیم میکر ...
منظورم اینه که مثلا یه مدت زمانی رو تعیین کنم
بعد این مدت زمان ( مثلا 5 دقیقه )
اینجوری کم شه : 4:59 4:58 4:57 ...
و همچنین در بالای صفحه ی بازی نشون داده بشه
بجز روم که جای دیگه ای نیست .
اگه ساعت کامپیوتری می خوای این کدش
کد:
// for draw event
draw_text(view_xview[0]+20,view_yview[0]+20,string(current_hour)+ " : " + string(current_minute) + " : " + string(current_second))
اگر هم می خوای مثلا بعد از 3 ثانیه به عددی اضافه بشه این بدرد می خوره :
کد:
// for creat event
{
    a = 0 ;
    alarm[0] = 9;
}
//for alarm 0
{
    a += 3;
    alarm[1] = 5;
}
// for alarm 1
{
    a += 2 ;
    alarm[0] = 9;
}
// for draw event
{
    draw_text(100,100,a);
}



XEngine
پاسخ
 سپاس شده توسط Majid ، Majid1889 ، sameh ، aminblog76


موضوعات مرتبط با این موضوع...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
Question سوال حرفه ای از اساتید (در مورد شبیه سازی موس در FPS) mehdiyg 2 101 13/3/1398، 05:16 عصر
آخرین ارسال: mehdiyg
  یک سوال در مورد مقدار تایمر mehdiyg 1 275 20/12/1396، 12:02 عصر
آخرین ارسال: qwerty13
  سوال در مورد scale و برعکس کردن اسپرایت mehdiyg 1 381 23/5/1396، 08:46 عصر
آخرین ارسال: Milad_Hyper
  نزدیک بودن به عدد مورد نظر full-city 4 331 15/5/1396، 10:49 عصر
آخرین ارسال: full-city
  سوال در مورد گیم میکر Hamid1225 4 375 12/5/1396، 12:20 صبح
آخرین ارسال: sina2000



کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان