درود مهمان گرامی! ثبت نام

امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
سوال در مورد ساخت بازی تخته نرد
#21
سلام...
باید نگهبان بزاری !!! ک مواظب باشه مثلا شیفت صبح یه بازیکن ، شیفت شب یه بازیکن دیگه (:
مقدار دهی اولیه : 

کد php:
can_dice "player" ;
starter true 
player_value_dice 0;
enemy_value_dice 0


بخشهای کنترل کننده یا حالا هرجا ک نوشتی : 
کد php:
if can_dice == "player" {
 if 
starter {
 
player_value_dice = ?
 }else {
 
//player moving code
 
}
 
can_dice "enemy" ;
}

/////////////////////

if can_dice == "enemy" {
 if 
starter 
 
enemy_value_dice = ? 
 }else {
 
//enemy moving code 
 
}
 
can_dice "player" ;
 
starter false ;
 
 if 
enemy_value_dice player_value_dice {
 
can_dice "enemy" ;
 }
 

کدهات باید شبیه موارد بالا باشه ...
موفق باشی...


ویرایش : 
یه شرطی اضافه کن دنباله کدها ک اگ هر دو مقدار برابر باشه starter رو دوباره true کنه ...
یادم رفت بگم قبل از شرط استارتر تاس رو باید انداخته باشه و مقادیر رو بزاری جای علامت ؟ (البته در ادامه توضیحش دادم )...
من زیاد فکر نکردم ولی مشابه اینا باید باشن و احتمالا یه کد بهتر مینویسی، اینکه میگم خودت بهتر مینویسی چون حرفه ای تری من تو gm هنوز تازه کارم ...
نیازی به نسبت دادن هر تاس به یک بازیکن هم نیست کلا یه تاس داریم (البته بازی با دو تاس انجام میشه و شرایط جفت اومدن هم داریم) بعد بر اساس اون مقدار، حرکت میکنی ..کلا یه دونه تاس با مقدارش (منظورم این بود نیازی نیست برای هر بازیکن تاس ویژه و متغیری ک مقدارش رو نگه داره، تعریف کنی)... بعد با نگهبان، نوبت ها رو به همدیگه پاس میدی  ...(ویرایش :من کدها رو ویرایش نکردم ولی به صورت جدا توضیحش میدم...
 برای این کار با فرض dice_value = 0  رو تو بخش مقدار دهی اولیه نوشتی و مقادیر تاس رو هم نگه میداره، در این صورت دستور  dice_value = irandom(5)+1 رو دقیقا قبل بررسی شرط starter و  به عنوان اولین کد بدنه if بنویس (هر دو بازیکن)...و بعد جای علامت سوال مقدار dice_value رو بزار... این مقدار تاست هست و از همین تو بخش حرکات تو بدنه else استفاده کن...)

 بازی های نوبتی شانسی مثل اینا  رو من زمان qbasic اوایل دهه هشتاد نوشتم اونم خط فرمانی!!! نیستشون وگرنه بازی ها رو تو انجمن می ذاشتم...چند سال پیش هم داشتم رو یه انجین با پایتون کار میکردم ک دیگه شرایط روزکار کلا به ادم اجازه خیلی از کار رها رو نمیده...

ویرایش دوم : 
موضوع الان با اون چیزی ک شروع شده زمین تا اسمون فرق کرده...مدیریت هم تا اینجا تحمل کرده کامل نبسته اینجا رو ... دلیلش هم اینه الان کسی وارد انجمن بشه نمیدونه ک تو اینجا داریم درباره ساخت بازی تخته نرد ، پست میدیم...یا باید کل مطالب دو قسمت شه تو دو تا تاپیک...یا عنوان عوض شه...یا بسته شه !!!
پاسخ
 سپاس شده توسط sinaexample
#22
(13/1/1398، 09:59 عصر)hisalam نوشته است: سلام...
باید نگهبان بزاری !!! 

ویرایش دوم : 
موضوع الان با اون چیزی ک شروع شده زمین تا اسمون فرق کرده...مدیریت هم تا اینجا تحمل کرده کامل نبسته اینجا رو ... دلیلش هم اینه الان کسی وارد انجمن بشه نمیدونه ک تو اینجا داریم درباره ساخت بازی تخته نرد ، پست میدیم...یا باید کل مطالب دو قسمت شه تو دو تا تاپیک...یا عنوان عوض شه...یا بسته شه !!!

سلام مجدد خدمت دوست گرامی..
اولا که عنوان تایپیک عوض شد خیالت راحت شد. flirt

راستش پروژه من داشت بدون مشکل اجرا میشد. دوتا تاس انداخته میشد.مهره هایی که کاربر میتونست حرکتشون بده هایلایت میشدن. روشون که کلیک میکرد خونه هایی که میتونست بره هایلایت میشدن. و خلاصه مهره ها به درستی حرکت میکردن.و حتی میتونستن در صورت تک بودن مهره حریفو بزنن.

ولی خب پروژه رو کلا بیخیال شدم .از اول شروع کردم به نوشتن از اول. smiley

چون همونطور که گفتم استفاده از آرایه ها به تنهایی نمیتونه مشکل رو حل کنه.
مشکل آرایه ها اینه که یه طرفن.یعنی از یه طرف میتونی ازشون استفاده کنی و قابلیت استفاده برعکس رو ندارن. به عنوان نمونه مثال زیر رو در نظر بگیر:

کد php:
a[100]=ali

خب در اینجا آرایه با اندیس 100 میشه علی. تا اینجای کار مشکلی نداره. حالا ما اگه جایی گیر کنیم و بخوایم بپرسیم علی اندیس چنده؟ یعنی میخوایم علی رو بهش بدیم و اون 100 رو به ما بده.باید چیکار کنیم؟ نمیشه. اصلا آرایه ها همچین قابلیتی رو ندارن.
من همینجا بود که گیر کردم. طول و عرض خونه ها رو به ترتیب به آرایه میدادم ولی حالا وقتی میخواستم برعکسش کنم نمیشد.

ولی با ds_list  میشه.خیلی ام راحت. کافیه از تابع ds_list_find_index استفاده بشه.

خلاصه آقا سرتون رو بدرد نیارم. پروژه من با اینکه اجرا میشد ولی خوب نبود. اینکه واسه هر بار حرکت یه مهره صد تا تابع بنویسی و 10 تا حالت رو چک کنی اصلا کار درستی نیست. باعث میشه که سرعت بازی بیاد پایین. 

در کل بعد از کلی کاغذ بازی و طرح و نقشه روی کاغذ فهمیدم که واسه اینکه یه بازی استاندارد بسازم باید از هردوی اینها یعنی هم از آرایه ها و هم از list استفاده کنم.
واسه همین تصمیم گرفتم از اول بنویسم پروژه رو. teary
پاسخ
 سپاس شده توسط hisalam
#23
(14/1/1398، 04:45 عصر)sinaexample نوشته است: سلام مجدد خدمت دوست گرامی..

ولی خب پروژه رو کلا بیخیال شدم .از اول شروع کردم به نوشتن از اول. smiley

چون همونطور که گفتم استفاده از آرایه ها به تنهایی نمیتونه مشکل رو حل کنه.
مشکل آرایه ها اینه که یه طرفن.یعنی از یه طرف میتونی ازشون استفاده کنی و قابلیت استفاده برعکس رو ندارن. به عنوان نمونه مثال زیر رو در نظر بگیر:

کد php:
a[100]=ali

خب در اینجا آرایه با اندیس 100 میشه علی. تا اینجای کار مشکلی نداره. حالا ما اگه جایی گیر کنیم و بخوایم بپرسیم علی اندیس چنده؟ یعنی میخوایم علی رو بهش بدیم و اون 100 رو به ما بده.باید چیکار کنیم؟ نمیشه. اصلا آرایه ها همچین قابلیتی رو ندارن.
من همینجا بود که گیر کردم. طول و عرض خونه ها رو به ترتیب به آرایه میدادم ولی حالا وقتی میخواستم برعکسش کنم نمیشد.

با نوشتن یه تابع ساده میتونستی مشکل رو حل کنی (البته اگر فقط  مشکل به سادگی مثال بالا باشه)...اما چه جوری ؟ !
کد php:
var index ;
for (
//array_length_1d or 2d ; i++) {
 
if (a[i] == "ali") {
 
index ;
 break;
 }


داده ای ک میخوای رو بهش پاس بده بعد مقدار index رو برگردون.... (البته این یه تابع ساده است و برای ارایه ها خیلی بزرگ یا با عناصر تکراری یه سری اشکالاتی داره و پیچیدگی زمانی و اینجور مسایل...فقط خواستم بگم درکل مشه برگردوند...)
ارایه ها یکی از ساختمانهای داده اصلی و پایه ایه...ds_list و کلا لیستها هم اساسش همون ارایه است...و چون لیست یه تعریف خاصی داره اومدن یه سری توابعی براش نوشتن ک اون امکانات این ساختمان داده جدید رو بتونی استفاده کنی ...یعنی این چیزی ک من بالا نوشتم در واقع تابعی هست ک برای لیستها به صورت پیش فرض نوشته شده...(اگ رشته ات کامپیوتر نبوده یه سر به کتابهای ساختمان داده دانشگاهی بزن میتونه خوندنشون مفید باشن)
اصا مهم نیست با چ منطقی و جوری مینویسی فقط باید کار کنه...گفتم کل کد رو از اول بنویس (مادرم یه زمانی خیاط بود همیشه میگه دوختن یه لباس جدید از تعمییر یه لباس کهنه ساده تر بوده پیشش...) ...قبلا این بلا سرم اومده بود شناخت درستی ازبرنامه نداشتم بعد دچار یه سری اشکالات شدم و در اخر کل ساختار برنامه رو تغییر دادم .. این ک دچار اشکال شدی یا من شدم یا کلا هر کی و ساختار رو چند مرتبه تغییر دادم و دادی و می دن به دلیل بیشتر نداره اونم عدم مهندسی درست نرم افزاره...همه رو بیار رو کاغذ همه و همه ....بعد اقدام ب کد نویسی کن.......حالا خدا رو شکر... هر وقت بازیت تموم شد، تو بخش بازهای ساخته شده معرفیش کن... و از مصایبشم بگو (البته هنوز به اونجاهاش نرسیدی surprised )

حالا یه سوال من دارم : 
تو کدوم بخش از بازی نیاز به پیدا کردن اندیس داری ؟ (فک کنم میدونم ولی میخوام مطمعن شم)

ویرایش : 
یه سوال دیگه هم دارم : چرا تخته نرد؟!

ویرایش دوم : 
این کار(زیر) واسه چیه ؟!

نقل قول: من همینجا بود که گیر کردم. طول و عرض خونه ها رو به ترتیب به آرایه میدادم ولی حالا وقتی میخواستم برعکسش کنم نمیشد.
پاسخ
 سپاس شده توسط sinaexample
#24
(15/1/1398، 02:22 صبح)hisalam نوشته است: حالا یه سوال من دارم : 
تو کدوم بخش از بازی نیاز به پیدا کردن اندیس داری ؟ (فک کنم میدونم ولی میخوام مطمعن شم)

ویرایش : 
یه سوال دیگه هم دارم : چرا تخته نرد؟!

ویرایش دوم : 
این کار(زیر) واسه چیه ؟!

نقل قول: من همینجا بود که گیر کردم. طول و عرض خونه ها رو به ترتیب به آرایه میدادم ولی حالا وقتی میخواستم برعکسش کنم نمیشد.

سپاس دوست گرامی..
خب اون روشی که فرمودید با یه حلقه تمام اندیس ها رو چک میکنیم ببینیم کدوم برابر "علی" هست که خب درسته. اینو دیگه همه فک کنم بدونن. 
ولی خب آدم وقتی از بیرون به یه قضیه نگاه میکنه میگه آره چقدر سادست. ولی وقتی وارد کار میشی میبینی یه مسائلی پیش میاد که واقعا اونقدرها که فکر میکردی هم ساده نیست و اعصاب آدمو بهم میریزه. شما خودت ماشالله برنامه نویس باتجربه ای هستی و کاملا بهتر از من میدونی که چی میگم.

نقل قول: تو کدوم بخش از بازی نیاز به پیدا کردن اندیس داری ؟ (فک کنم میدونم ولی میخوام مطمعن شم)


تقریبا تو تمام مراحل بازی. واسه همینم میگم سخت بود که از آرایه ها استفاده کنم. شما فک کن هر بار که احتیاج به یه اندیس دارم یه حلقه واسش بنویسم. که خب کار حوصله سربریه..
از اول که بازی شروع میشه باید شماره خونه ها و اندیس ها ست بشه. بعدش که میخوایم مهره های سیاه و سفید رو واسه شروع بازی بچینیم باز به اندیس احتیاج داریم. واسه هایلایت کردن مهره ها به اندیس احتیاج داریم و ...
اینم بگم که خب بدون استفاده از اندیس هم میشه نوشت.
همونطور که شما خودت در جریانی من نوشتم. و شد. ولی به نظرم خوب نبود. چون بیش از حد به اعداد وابسته بود. 
به نظر من اگه پروژه بخواد تو تمام دستگاهها و موبایلها با سایزهای صفحه مختلف به درستی اجرا بشه باید کمترین میزان وابستگی به اعداد رو داشته باشه.(اعداد منظورم مختصاتیه که خودمون دستی بهش میدیم. مثلا مهره فلان در فلان مختصات)..
نقل قول: یه سوال دیگه هم دارم : چرا تخته نرد؟!
خب هرکی به یه بازی علاقه داره. در ضمن من فکر میکردم تخته نرد پروژه آسونی باشه. تا اینکه شروع کردم دیدم از بسیاری از بازی های اول شخص و تک نفره سخت تره.
نقل قول: این کار(زیر) واسه چیه ؟!

نقل قول: من همینجا بود که گیر کردم. طول و عرض خونه ها رو به ترتیب به آرایه میدادم ولی حالا وقتی میخواستم برعکسش کنم نمیشد.
ببین شما اگه بخوای هربار که یه مهره جابجا میشه بهش مختصات بدی هم کار اشتباهیه. و هم روی سیستم های مختلف به مشکل میخوری.دو بخش سمت راست و چپ تخته نرد از هم جداست و یه فاصله ای بینشونه. در واقع بازی به چهار بخش تقسیم میشه. حالا شما فک کن یه مهره از بخش یک میخواد بره بخش 2. از 2 میخواد بره 4. از 4 میخواد بره 1. اگه از قبل مختصات خونه ها رو نگرفته باشی و بعدش با استفاده از اندیس ها مهره ها رو جابجا نکنی هزارتا حالت مختلف باید بنویسی.آخرشم اگه یک پیکسل اینور اونور شه پروژت کار نمیکنه. اگه روی یه موبایل دیگه بریزی کار نمیکنه و ...
حالا انشالله خودت یه پروژه مشابه که شروع کردی کاملا متوجه میشی من چی میگم. البته فک کنم تجربشو داری flower
پ.ن: یادته میگفتم ساختار پروژم خوب نیس؟ منظورم همینا بود.
ولی الان دیگه ساختارش خوبه. انشالله یکم که تکمیلتر شد میفرستم ببینی. فردا یا پسفردا
پاسخ
 سپاس شده توسط hisalam
#25
نقل قول: خب اون روشی که فرمودید با یه حلقه تمام اندیس ها رو چک میکنیم ببینیم کدوم برابر "علی" هست که خب درسته. اینو دیگه همه فک کنم بدونن. 

سلام...اره.گفتم ک اگ ب سادگی مثال زده شده باشه... تو ادامه هم گفتم ک خود لیستها هم  اساسشون همین ارایه هاست و  ی سری توابعی براشون نوشته شده...همون تابعی ک نوشتی هم الگوریتمش احتمالا شبیه ب همینه ک من نوشتم فقط توسعه دهنده اون رو به عنوان تابع درونساز تو انجین جا داده... حالا بحثم اصا انتخاب لیست یا ارایه نیست...این دیگه بستگی به خودت و نیازهای برنامه داره ...ولی هر چی هست باید از ساختمان داده ای مثل همینا استفاده کنی چون اینجور احتمالا نمیتونی هوش واسش بنویسی... مشتاق نتیجه نهایی ام


نقل قول: شما فک کن هر بار که احتیاج به یه اندیس دارم یه حلقه واسش بنویسم. که خب کار حوصله سربریه..
 
اینجا هم فقط یه تابع نیاز داری ک اگ اندیس لازم داشته باشی مقدار رو بدی اندیس بگیری...(متوجه پیچیدیگهای کار هستم ولی این پیچیدگی ها طبیعی)

نقل قول: به نظر من اگه پروژه بخواد تو تمام دستگاهها و موبایلها با سایزهای صفحه مختلف به درستی اجرا بشه باید کمترین میزان وابستگی به اعداد رو داشته باشه.(اعداد منظورم مختصاتیه که خودمون دستی بهش میدیم. مثلا مهره فلان در فلان مختصات).

 ...در مورد پروژه نگران نباش خود انجین تبدیل میکنه اندازه ها رو..اگ مختصات هم نسبتی از طول و عرض مهره باشه فکر نکنم مشکلی پیش بیاد... اون چیزی هم ک لمس میکنی یه شی هست نه مختصات و این هم میتونه کمک کنه...به هرحال تو خودت بهتر انجام دادی و میدونی مشکلات چی بوده...فقط یهو دلسرد نشی...

امیدوارم حالا هر جور ک شده ب نتیجه بررسی منم اگ چیزی ب ذهنم رسید میگم...اون تمپلت هم تغییر میدم...

نقل قول: خب هرکی به یه بازی علاقه داره. در ضمن من فکر میکردم تخته نرد پروژه آسونی باشه. تا اینکه شروع کردم دیدم از بسیاری از بازی های اول شخص و تک نفره سخت تره.

خب دقیقا منظورم همین بود...البته واسه یادگیری خیلی خوبه...ولی حالا ک شما زحمت داری میکشی و میخوای منتشر کنی بهتره یه سری تغییراتی تو گرافیک بدی (منظورم تخته کلاسیکه ...شماره واتس اپ یا ای دی رو برام بفرس...کمک میکنم تو گرافیک بازی البته بعد از خلوت شدم سرماز هفته اینده)...سختیش هم هنوز نرسیدی !!! مصائب مسیح نه ببخشید مصائب اصلی هوش مصنوعیشه !!!

نقل قول: ببین شما اگه بخوای هربار که یه مهره جابجا میشه بهش مختصات بدی هم کار اشتباهیه. و هم روی سیستم های مختلف به مشکل میخوری.دو بخش سمت راست و چپ تخته نرد از هم جداست و یه فاصله ای بینشونه. در واقع بازی به چهار بخش تقسیم میشه. حالا شما فک کن یه مهره از بخش یک میخواد بره بخش 2. از 2 میخواد بره 4. از 4 میخواد بره 1. اگه از قبل مختصات خونه ها رو نگرفته باشی و بعدش با استفاده از اندیس ها مهره ها رو جابجا نکنی هزارتا حالت مختلف باید بنویسی
اصا نیازی نیست ک به مهره مختصات بدی ...این کار صد در صد اشتباهه...چینش اولیه اش ک ساده است و خودتم انجام دادی باارایه و تبدیل مختصات ، حرکات هم یه تبدیل مختصات میخواد اینجا هم چون ابجکت سر رو کار داری تا حدودی مشکل کم میشه و بعدش تماما سر و کارت با ارایه یا حالا لیست یا هر ساختمان داده دیگه ایه...میشه از چندین ارایه استفاده کرد برای هر بخش یکی ... و همونطور که گفتم خودش تبدیل میکنه کاری به سایز صفحه نمایش نداشته باش خودش اندازه رو تبدیل میکنه (اندازه هم نسبی بده)... snap grid هم کمک میکنه..view هم کمک میکنه احتمالا واسه ایزوله کردن و چینش مهر ها بر اساس view..
.من اون تمپلت رو وقت کنم تغییر میدم  و تست می کنم میزارم..
به هر حال امیدوارم زودتر نتیجه زحمتهایی ک کشیدی رو ببینی ... 
نقل قول: حالا انشالله خودت یه پروژه مشابه که شروع کردی کاملا متوجه میشی من چی میگم. البته فک کنم تجربشو داری resim 
پ.ن: یادته میگفتم ساختار پروژم خوب نیس؟ منظورم همینا بود.
ولی الان دیگه ساختارش خوبه. انشالله یکم که تکمیلتر شد میفرستم ببینی. فردا یا پسفردا
در مورد ساختار پروژه درسته اونو من دیدم ..اگ من گفتم هر کدی ک خود ادم مینویسه خوبه منظورم از نقطه نظر نهایی بوده یعنی کامل پروژه جواب بده  و بعد ک کد دیدم پیشنهاد ارایه رو کردم...
یه پروزه مشابه انجام دادم با gm دقیقا اون پروژه دچار یه سری پیچیدگی تو کد نوشتن شده بود مثل نمونه اولیه شما و من ارایه نوشتم مشکلات هم رفع شد تازه اخر پروژه فک کردم دیدم بازم بخشی از کدها اضافیه و من میتونستم از چندین ارایه و جمع درایه ها استفاده کنم و مشکل رو راحت تر هم حل کنم (تو ساختار بازی خونه ها وزن داشتن و برای اوزان منحصر به فرد از اعداد اول استفاده کردم )...کلا تجربه است خودت هم این پروژه تجربه شد و خیلی چیزا یاد گرفتی... من و امثال من هم تجربه ات رو به کار میبریم..کلا دانش افزایی همینه دیگه...تجربه، کسب دانش و اشتراک گزاری (اگر انسان قدرت ارتباط و اشتراک گذاری اطلاعات نداشت هنوز تو غار زندگی میکرد!!!) 

شدیدا مشتاق نتیجه نهایی ام...
در مورد ساخت بازی یه چندتا ایده دارم بعدا به اشتراک میزارم ب کمک هم می سازیم ان شالله ...

................
موفق باشی


ویرایش : 
اعصابت رو خورد نکن ..اینا همه اش تجربه هست  وقتی بازیت تموم شد و میدونم تموم میشه و گذاشتی تو بازار چنان لذتی خواهی برد ک نگو نپرس : 

در بیابان گر به شوق کعبه خواهی زد قدم

سرزنش‌ها گر کند خار مغیلان غم مخور
پاسخ
 سپاس شده توسط sinaexample
#26
نقل قول: hisalam

خب دقیقا منظورم همین بود...البته واسه یادگیری خیلی خوبه...ولی حالا ک شما زحمت داری میکشی و میخوای منتشر کنی بهتره یه سری تغییراتی تو گرافیک بدی (منظورم تخته کلاسیکه ...شماره واتس اپ یا ای دی رو برام بفرس...کمک میکنم تو گرافیک بازی البته بعد از خلوت شدم سرماز هفته اینده)...سختیش هم هنوز نرسیدی !!! مصائب مسیح نه ببخشید مصائب اصلی هوش مصنوعیشه !!!

سلا م مجدد.
به روی چشم حتما شماره میفرستم در خصوصی خدمتتون. چون واقعا یه گرافیک کار حرفه ای خیلی میتونه کمک کننده باشه.
در مورد هوش مصنوعی هم فکر نمیکنم سختی خاصی داشته باشم. چون اصلا  نیازی نیست. یعنی چون بازی دو نفرست اصلا هوشی لازم نداره. در همین حد که عدد روی تاس تصادفی و غیر قابل پیش بینی باشه و مهره ها به درستی جابجا بشن و همو بتونن بزنن کافیه. فکر نمیکنم چیزی بیشتر ازین لازم باشه. 

نقل قول: ویرایش : 
اعصابت رو خورد نکن ..اینا همه اش تجربه هست  وقتی بازیت تموم شد و میدونم تموم میشه و گذاشتی تو بازار چنان لذتی خواهی برد ک نگو نپرس : 

در بیابان گر به شوق کعبه خواهی زد قدم

سرزنش‌ها گر کند خار مغیلان غم مخور

من خودمم یه زمانی PHP کار میکردم.  یه مقدار هم از C++  سررشته دارم . در کل کار برنامه نویسی کار بسیار لذت بخشیه. البته به شرطی که تا حدودی بدونی که باید چیکار کنی. من ازون دسته آدمایی ام که فقط باید مسیر بهم نشون داده بشه. دیگه طریقه طی کردن مسیر و همینطور ابزار مورد نیاز رو خودم پیدا میکنم.
به عنوان مثال همین که شما استاد محترم بفرمایید آقا از آرایه استفاده کن یا از فلان چیز استفاده کن تمومه. خودم میرم طرز استفادشو یاد میگیرم و بقیه کاراشو انجام میدم.

مثلا در مورد همون مساله که قبلا سوال کردم که مهره سرعت داشته باشه و حرکت کنه و یهویی از یه جایی غیب نشه و یه جای دیگه ظاهر شه یه استاد دیگه گفتن از path استفاده کن. منم رفتم دنبالش دیدم واقعا چه چیز خوبیه. الان دارم رو اون کار میکنم.

امشب یا فردا شب تا حدودی کار تکمیل میشه. حتما پروژه رو خدمتتون ارسال میکنم و در خصوص کارهای گرافیکی و سایر کارها باهم حرف میزنیم. heart
پاسخ
 سپاس شده توسط hisalam


موضوعات مرتبط با این موضوع...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  سوال در مورد path در گیم میکر sinaexample 2 88 30/1/1398، 10:47 صبح
آخرین ارسال: sinaexample
  ساخت بازی open world در Game maker studieo Black wolf 11 825 9/11/1397، 07:59 عصر
آخرین ارسال: TNT
Big Grin ساخت بازی بلوتوثی devilerfan 6 734 4/10/1397، 06:25 صبح
آخرین ارسال: TNT
Exclamation سوال درمورد تغییر سایز پنجره ی بازی ali rahimy 1 315 9/8/1396، 06:01 عصر
آخرین ارسال: YASIN GIME
  سوال ساخت اسپرایت YASIN GIME 17 791 20/5/1396، 10:23 عصر
آخرین ارسال: mdc



کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان