درود مهمان گرامی! ثبت نام

آموزش ساخت بازی با C# آموزش پروژه محور یونیتی Unity آموزش ساخت بازی حدس تصویر
آموزش مدل سازی در Maya آموزش یونیتی Unity- ساخت منو آموزش گنجینه برنامه نویسی اندروید
آموزش مدل سازی با 3Ds Max آموزش متحرک سازی با Unity آموزش گرافیک کامپیوتری با OpenGL
آموزش متحرک سازی در 3Ds Max مجموعه آموزش های ساخت بازی آموزش ساخت بازی در ویژوال بیسیک
● آموزش های رایگان ● تبلیغات دیجیتال هوشمند ● استخدام در فرادرس

امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
سوال حرکت کردن دوربین
#1
سلام خوبین cool

من چند مقاله در مورد دوربین حرکت کردن دوربین خوندم smiley


ولی چجوری کاری کنم دوربین از وسط دنبال شخضیت بره depressed


لطفا نبینید جواب دهید yo
پاسخ
#2
بستگی به اندازه view داره خب
طوفان شکسته بید مجنون
بازیگر جادوگر حیله گر کو
باید خیره بشم به کدوم روزنه
وقتی کورسوی هر نوری میشه محکوم
پاسخ
 سپاس شده توسط TNT ، YASIN GIME
#3
(18/5/1396، 12:00 صبح)mdc نوشته است: بستگی به اندازه view داره خب

مرسی حل شد wink
پاسخ
#4
سلام.
   
برای اینکار باید اول وسط view رو مشخص کنید.
    
از کد زیر استفاده کنید.
      
[Step event]
کد:
view_hborder = view_wview/2;
view_vborder = view_hview/2;
   
اینجا داریم وسط view رو برابر نصف اندازه ی طول و عرض view قرار میدیم تا همیشه دوربین کاراکتر اصلی رو وسط نشون بده.
    
تنظیمات بالا رو میتونید از تو خود تنظیمات view رووم هم انجام بدید ولی اگر به صورت بالا باشه، با استفاده از چند تا متغیر وسط بازی هم میتونید تغییرشون بدید.
فکر میکنم مشکل اصلی تازه کارای گیم تو پرومیکرز اینه که حوصله ندارن بخونن.
فقط اینو بگم، که تا یاد نگیرید مقاله های 100 صفحه ای رو به زبون فارسی و انگلیسی بخونید، چیزی یاد نمیگیرید.
!!کسی نمیتونه جواب رو اونقدر براتون ساده کنه!!
پاسخ
 سپاس شده توسط Milad_Hyper ، YASIN GIME ، mdc
#5
(18/5/1396، 01:45 صبح)TNT نوشته است: سلام.
   
برای اینکار باید اول وسط view رو مشخص کنید.
    
از کد زیر استفاده کنید.
      
[Step event]
کد:
view_hborder = view_wview/2;
view_vborder = view_hview/2;
   
اینجا داریم وسط view رو برابر نصف اندازه ی طول و عرض view قرار میدیم تا همیشه دوربین کاراکتر اصلی رو وسط نشون بده.
    
تنظیمات بالا رو میتونید از تو خود تنظیمات view رووم هم انجام بدید ولی اگر به صورت بالا باشه، با استفاده از چند تا متغیر وسط بازی هم میتونید تغییرشون بدید.

مرسی
پاسخ
#6
آقای یاسین گیم این سوالی که پرسیدی مرتبط به بازی دزد بی مزد این بازی با گیم میکر ساخته شده و وقتی شخصیت راه میره دوربین به دنبال اسپرایت میره ولی در وسط روم دوربین به دنبالش میره...
TNT هم خوب مثالی زد....
پاسخ
#7
(19/5/1396، 10:25 صبح)amirmahdipanahi نوشته است: آقای یاسین گیم این سوالی که پرسیدی مرتبط به بازی دزد بی مزد این بازی با گیم میکر ساخته شده و وقتی شخصیت راه میره دوربین به دنبال اسپرایت میره ولی در وسط روم دوربین به دنبالش میره...
TNT هم خوب مثالی زد....

من نمیدونم مرتبط با چه بازی هستش ولی خودم دارم بازی میسازم نیاز داشتم و مشکلم حل شد
پاسخ


موضوعات مرتبط با این موضوع...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
Tongue انتخا و حرکت ابجکت در روم با موس danialjahantigh 3 56 دیروز، 10:44 صبح
آخرین ارسال: TNT
  باز کردن یک فایل از داخل خود برنامه mehdiyg 0 107 25/10/1396، 06:07 صبح
آخرین ارسال: mehdiyg
  ثابت کردن یک آبجکت در ویو full-city 1 152 10/8/1396، 11:45 عصر
آخرین ارسال: ahmadreza59
  وارد کردن اشیا سه بعدی به گیم میکر full-city 5 265 28/7/1396، 10:49 صبح
آخرین ارسال: ahmadreza59
  طبیعی کردن اسپرییت YASIN GIME 4 166 9/6/1396، 10:19 عصر
آخرین ارسال: full-city



کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
آموزش ساخت بازی با C# آموزش پروژه محور یونیتی Unity آموزش ساخت بازی حدس تصویر
آموزش مدل سازی در Maya آموزش یونیتی Unity- ساخت منو آموزش گنجینه برنامه نویسی اندروید
آموزش مدل سازی با 3Ds Max آموزش متحرک سازی با Unity آموزش گرافیک کامپیوتری با OpenGL
آموزش متحرک سازی در 3Ds Max مجموعه آموزش های ساخت بازی آموزش ساخت بازی در ویژوال بیسیک
● آموزش های رایگان ● تبلیغات دیجیتال هوشمند ● استخدام در فرادرس