درود مهمان گرامی! ثبت نام

امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
سوال برای بهینه کردن بازی
#1
Sad 
سلام میخواستم که یه سورس بدید برای اینکه بازی اندرویدی رو بتونم بهینه کنم.
میخوام بگم اگر گیم آبجکتام بیرون از دوربین بودن غیرفعال بشن یعنی ست اکتیوشون فالس شه و اگر داخل دوربین بودن ست اکتیوشون ترو شه
امام علی (ع): در کار پیگیر باشید، زیرا خداوند برای کار مؤمنان پایانی جز مرگ قرار نداده است.
پاسخ
#2
سلام. مباحث بهینه سازی یجورین که شاید خیلی قابل سورس دادن نباشن. درمورد این شکل بهینه سازی که مد نظرتونه درمورد تکنیک Occlusion Culling یونیتی یه تحقیق بکنید اموزش هم براش زیاده. مطالعه کنید بنظرم مشکلتون حل میشه. این تکنیک همین کاری که شما میخواید رو انجام میده البته سریعتر.
در این تکنیک کامپوننت mesh renderer ابجکت های خارج از دید دوربین خاموش میشن که بازی در حین اجرا به سرعت سبک میشه اما در روش شما ابجکت ها رو فعال و غیر فعال میکنید و این یه مقدار فرایندش کند تره نسبت به فرایند اکولوژن کالینگ.
موفق باشید smiley
پاسخ
 سپاس شده توسط A.m ، qwerty13 ، A Person
#3
البته این نکته رو اضافه کنم که این تکنیک بیشتر برای بازی های سه بعدی استفاده میشه. برای بازی های دو بعدی دنبال روش های batch و atlas کردن بگردید بنظرم کاربردی تره
پاسخ
 سپاس شده توسط qwerty13 ، A Person


موضوعات مرتبط با این موضوع...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  برابر کردن مختصات شی یوای با یک شی اسپرایت ebraeim75 3 94 9/7/1398، 07:40 عصر
آخرین ارسال: ebraeim75
  ایجاد محمدویت زمانی برای بازی Wowali 1 51 2/7/1398، 06:01 عصر
آخرین ارسال: salar1298
Question چند سوال درباره بهینه سازی حجم پروژه های یونیتی Dark_Phoenix 1 44 25/6/1398، 10:00 عصر
آخرین ارسال: aminblog76
  فعال کردن کلمات احتمالی برای MonoDevelop fahimi 3 128 25/5/1398، 10:24 عصر
آخرین ارسال: qwerty13
Question سوال برای اجرای کد فقط یک بار در کل بازی A Person 1 84 23/5/1398، 05:32 عصر
آخرین ارسال: qwerty13



کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان