درود مهمان گرامی! ثبت نام

ساخت بازی

امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

[-]
کلمات کلیدی
سوالات کلی udk

سوالات کلی UDK
#1
سلام . میخواستم چند تا چیز راجع به UDK بپرسم :

1 - میشه توش خروجی EXE راحت گرفت ؟

2 - سیستم GUI داره ؟

3 - سیستم Navigation داره ؟

4 - توش با چه زبان هایی برنامه مینویسن ؟

5 - توش Image Effect داره ؟

6 - سیستم Terrain موتور چطوره ؟

7 - پارتیکل سیستم داره ؟

قعلا همینا سوالام بود . لطفا جواب بدین . چون دیدم دی گ یونیتی نیاز هام رو برآورده نمیکنه گفتم برم سراغ یه انجین قوی تر . اول خواستم برم سراغ CE دیدم نمیشه خروجی EXE گرفت . واسه همین اومدم سراغ UDK .
#2

1 - میشه توش خروجی EXE راحت گرفت ؟

بله، خیلی راحت می تونید با Build کردن مپ خروجی بگیرید.

2 - سیستم GUI داره ؟

خوبش رو هم داره ولی خوب برای ویرایشش باید یکم از کد نویسی آنریل سر دربیاری و Flash

3 - سیستم Navigation داره ؟

مثل جواب بالا

4 - توش با چه زبان هایی برنامه مینویسن ؟

زبان برنامه نویسی Unreal Script هست که مخصوص Unreal Engine طراحی شده و شباهت هایی به #C داره

5 - توش Image Effect داره ؟

تا دلت بخواد !

6 - سیستم Terrain موتور چطوره ؟

فوق العادست، نسبت به انجین های دیگه مثل یونیتی واقعا فوق العادست

7 - پارتیکل سیستم داره ؟

پارتیکل سیستم فوق العاده حرفه ای که تو ورژن 4 پیشرفت چشم گیری کرده. شما همه جور کاری می تونید تو محیط یو دی کا انجام بدید از لحاظ افکت و جلوه های بصری




ولی یادت باشه، اگه می خوای با udk بدون کد نویسی کار کنی و مد بسازی، با یونیتی کار کنی خیلی خیلی بهتره
من انتخاب کرده ام که "زندگی" کنم , نه اینکه فقط "زنده" باشم !
 سپاس شده توسط alirezapir ، Majid
#3
اینم بدون که بیش از 90 درصد هم ایرانی ها و هم خارجی ها اسمشون رو گذاشتن بازی ساز ولی در اصل ماد سازن چون موتور یو دی کا پیشفرض خیلی داره کد هم که ماشالله نزدیکای چند میلیون خط کد اماده داره کلا میشه بازی هاتون رو بدون 1 خط کد نویسی انجام بدین ولی یک بازی با محدودیت باید ساخت ولی تو یونیتی دست باز تره البته خوب با یونیتی هم میشه بازی با گرافیک خوب ساخت اما اگر میبینین که تکوتوک بازی خوب پیدا میشه علتش اینه که هیچ شرکتی سرمایه گذاری نمیکنه سر این انجینها و اکثرا سفارش میدن انجینشون رو اما برای موبایل اکثرا از یونیتی استفاده میکنن
در کل سوال هایی که شما کردین یه خورده مبتدیانه بود خوب این چیزا تقریبا تو تمامی انجین ها هست ولی انریل اسکریپت شباهتی به سی شارپ نداره چون اسکریپت انجینی هست که با سی ++ نوشته شده پس به سی ++ نزدیکه و کلا قوانین سی ++ وضع شده روش خوشبختانه انریل 4 قراره با سی ++ بشه برنامه نوشت یعنی انریل اسکریپت منسوخ میشه و سی ++ میاد جاش تو انریل اسکریپت بخای یک متغیر تعریف کنی و مقدار دهیش کنی باید تو 2 تا تابع اینکار رو بکنی + اینکه طومار هم باید بنویسی lol ولی با سی ++ فقط با 3 کلمه میشه متغیر نوشت حالا من ساده ترین چیزشو گفتم تابع ها و کلاس ها هم همینطور همگی تغییر میکنن و بهتر میشن پس تا قبل از اومدن انریل 4 یونیتی بهترین گزینه هست ( معلوم نیست انریل 4 کی بیاد و اگر هم اومد معلوم نیست کی یو دی کا یعنی نسخه ی اس دی کاش بیاد اگر هم اومد معلوم نیست بشه خروجی گرفت ازش یا نه چون احتمال زیاد باید مثل کرای انجین باشه )
wink
 سپاس شده توسط mohammadrezaamini
#4
دوستان مشکل باگ یونیتی رو حل کردم . یعنی خودم یه برنامه واسه سایه ی ریل تایم نوشتم که خودم با برنامه ی خودم راحت ترم تا با سیستم یونیتی . همون یونیتی رو کار میکنم . آخه یه بازی میخواستم بسازم دیدم از پس برنامه نویسیش بر میام ولی سایه ی ریل تایم زیاد داره واسه همین گفتم بیام سمت UDK . ولی بعدش یه برنامه خودم واسه سایه ی ریل تایم نوشتم .
#5
موفق باشید
من انتخاب کرده ام که "زندگی" کنم , نه اینکه فقط "زنده" باشم !
 سپاس شده توسط Black Flag




کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان