درود مهمان گرامی! ثبت نام


آموزش ساخت بازی در #C آموزش UDK آموزش مدل سازی در Maya
آموزش ساخت بازی در VB آموزش Unity - پروژه محور آموزش مدل سازی با 3Ds Max
آموزش برنامه نویسی اندروید آموزش Unity - ساخت منو آموزش متحرک سازی در 3Ds Max
آموزش ساخت بازی حدس تصویر آموزش Unity - متحرک سازی مجموعه آموزش های ساخت بازی
● آموزش های رایگان ● تبلیغات دیجیتال هوشمند ● استخدام در فرادرس

امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ساخت دید برای دشمن
#1
سلام .

سوالم کمی سخته ولی شاید کسی بدونه


چجوری میشه حالت دید واسه دشمن تو ایونت draw گذاشت

عکس میذارم متوجه بشید

اگه کسی میدونه پاسخ بده . ممنون


فایل‌(های) پیوست شده
.png   did.png (اندازه: 2.44 KB / تعداد دفعات دریافت: 14)
پاسخ
#2
اگر منظورت ایجاد اون محدوده ی زرد رنگه، سخت نیست ولی اگر منطورت اینه که مثل نور و سایه عمل کنه یکم پیچیدست و باید وارد بحث Shadow و Shader بشی.
در بازی QB میخواستم از این روش برای ایجاد سایه بین کاراکتر و اشیا استفاده کنم، اما پردازش به قدری سنگین شد که فریم ریت به شدت افت کرد و مجبور شدم کنسل کنم، حواست به این موضوع هم باشه
پاسخ
 سپاس شده توسط sina2000 ، TNT
#3
(8/8/1396، 03:29 عصر)ArminaGames نوشته است: اگر منظورت ایجاد اون محدوده ی زرد رنگه، سخت نیست ولی اگر منطورت اینه که مثل نور و سایه عمل کنه یکم پیچیدست و باید وارد بحث Shadow و Shader بشی.
در بازی QB میخواستم از این روش برای ایجاد سایه بین کاراکتر و اشیا استفاده کنم، اما پردازش به قدری سنگین شد که فریم ریت به شدت افت کرد و مجبور شدم کنسل کنم، حواست به این موضوع هم باشه
منظور اصلی من همون میدان دید هست که زرد رنگ هست . اگه در این مورد اطلاعی دارید ممنون میشم راهنمایی کنید
پاسخ
#4
(9/8/1396، 12:06 عصر)sina2000 نوشته است:
(8/8/1396، 03:29 عصر)ArminaGames نوشته است: اگر منظورت ایجاد اون محدوده ی زرد رنگه، سخت نیست ولی اگر منطورت اینه که مثل نور و سایه عمل کنه یکم پیچیدست و باید وارد بحث Shadow و Shader بشی.
در بازی QB میخواستم از این روش برای ایجاد سایه بین کاراکتر و اشیا استفاده کنم، اما پردازش به قدری سنگین شد که فریم ریت به شدت افت کرد و مجبور شدم کنسل کنم، حواست به این موضوع هم باشه
منظور اصلی من همون میدان دید هست که زرد رنگ هست . اگه در این مورد اطلاعی دارید ممنون میشم راهنمایی کنید

سلام.
باید شیدر نویسی کنی که فک نکنم هم کسی هم اینجا بلد باشه.
smiley
ُُُTNT گفته که:
روش پرسیدن سوال:
- به سوالتون عکس اضافه کنید.
- سعی کنید مثال بزنید.
مثلا نگید:
میخوام کاری کنم با فشار دادن دکمه آبجکتم یک آبجکت دیگه تولید کنه!
بجاش بگید:
میخوام کاری کنم وقتی بازیکن دکمه ی اسپیس رو زد کاراکترم تیر بزنه.
پاسخ
#5
دوستان منظور من میدان دید هست نه نور پردازی . یک سورس دارم تقریبا میدان دید درست شده فقط یک ایراد داره که 360 درجه هست میخام میدان دید مثل تصویر باشه نه 360 درجه . لینکشو میذارم دان کنید ببینید
http://s9.picofile.com/file/8310576942/did_2.rar.html
لطفا یک نگاه بندازید شاید کسی میدونه پاسخ بده
 ممنون
پاسخ
#6
(9/8/1396، 08:50 عصر)sina2000 نوشته است: دوستان منظور من میدان دید هست نه نور پردازی . یک سورس دارم تقریبا میدان دید درست شده فقط یک ایراد داره که 360 درجه هست میخام میدان دید مثل تصویر باشه نه 360 درجه . لینکشو میذارم دان کنید ببینید
http://s9.picofile.com/file/8310576942/did_2.rar.html
لطفا یک نگاه بندازید شاید کسی میدونه پاسخ بده
 ممنون

سینا جان سورسی که دادی دقیقا مربوط میشه به بحث نورپردازی یا حداقل چیزی شبیه به اون، و همونطور که گفتم پیچیده و وقت گیره. از اسپرایت استفاده کن
پاسخ
 سپاس شده توسط sina2000
#7
دوستان اون سورس اشتباه بود اگه این 2 تا لینک رو باز کنید کاملا متوجه منظور من میشید یکی واسه سایت گیم میکر هست که پروژه فروشی هست و دلار میخاد . یکی هم ضعیف تر هست و کدهای ساختشو داده ولی من طبق دستور عمل کردم نمیدونم کجای کارم اشتباه بوده . لطفا یک نگاه بندازید ببینید میتونید درستش کنید
ممنون

لینک اول همونیه که توش کد ساخت داره

http://www.davetech.co.uk/fovtechdemo

لینک دوم دقیقا کاری که من میخام درست کنم . ولی سورسش فروشیه . دلار
https://marketplace.yoyogames.com/assets/635/
پاسخ
#8
یعنی منظورت اینه که اگه چیزی جلوی دیدش باشه، پشتش رو نتونه ببینه و یه جورایی فقط جاهایی رو روش کار مورد نظر رو انجام بده که توی میدون دیدشن.
درست گفتم؟
گرگ گرگ است. اگر اخم ، اگر لبخند است. بی طمع نیست سلامش ، هنرش ترفند است.

دوستان به سایت من هم بیاید و من رو حمایت کنید.

سایت فول سیتی
پاسخ
#9
(10/8/1396، 09:41 عصر)full-city نوشته است: یعنی منظورت اینه که اگه چیزی جلوی دیدش باشه، پشتش رو نتونه ببینه و یه جورایی فقط جاهایی رو روش کار مورد نظر رو انجام بده که توی میدون دیدشن.
درست گفتم؟

البته این مواردی که شما بهش اشاره کردی بر میگرده به مراحل بعدش

منظور فعلی من فقط ساخت اون قسمت نوری هست در جلوی پلیر که جهت میدان دید میخاییم ازش استفاده کنیم

بعد ساخت اون شما میتونید بهش دستورات دیگه رو اضافه کنید
پاسخ


موضوعات مرتبط با این موضوع...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
Question در نظر نگرفتن نزدیک ترین دشمن پشت دیوار (هوش مصنوعی) mehdiyg 3 249 25/11/1396، 12:28 عصر
آخرین ارسال: ahmadreza59
Question استفاده از چند دشمن با ساختاری یکسان mehdiyg 5 291 19/11/1396، 09:47 صبح
آخرین ارسال: ahmadreza59
Information مشکل ساخت منو برای اندروید در گیم میکر استودیو IntelBoy 3 332 21/4/1396، 05:07 عصر
آخرین ارسال: Milad_Hyper
  شلیک به نزدیکترین دشمن . اینور دیوار sina2000 4 308 18/4/1396، 07:50 صبح
آخرین ارسال: Milad_Hyper
  ساخت سرعت برای موس sina2000 4 304 6/4/1396، 11:18 صبح
آخرین ارسال: sina2000



کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان