درود مهمان گرامی! ثبت نام
آموزش ساخت بازی در #C آموزش UDK آموزش مدل سازی در Maya
آموزش ساخت بازی در VB آموزش Unity - پروژه محور آموزش مدل سازی با 3Ds Max
آموزش برنامه نویسی اندروید آموزش Unity - ساخت منو آموزش متحرک سازی در 3Ds Max
آموزش ساخت بازی حدس تصویر آموزش Unity - متحرک سازی مجموعه آموزش های ساخت بازی
● آموزش های رایگان ● تبلیغات دیجیتال هوشمند ● استخدام در فرادرس

امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ریجیدبادی سخت گیر !
#1
Information 
سلام ! 

دوستان دقت کردین تو یونیتی وقتی یک کولایدر میدی ... و ریجیدبادی 

جسم دارای فیزیک میشه !

ولی چه فیزیکی ؟؟؟؟  depressed

1.به هرچی بخوره آبجکت ما اگر کلایدر داشته باشه هرکدومشون پرت میشن چند متر اونور

2.وقتی هم برخورد می کنی ... بعد برخورد آبجکتا همینطور گازشو میگیرن و الکی به یک سمت حرکت می کنن !!!!

3. شما تو دنیای واقعی به یک شی میخورین حرکت دیگه نمی تونین بکنین ! ولی تو یونیتی اگه برخورد کنی اینقدر آبجکتات میلرزن ! تایکی از یکی دیگه رد بشه !



با تشکر
پاسخ
#2
(12/5/1397، 03:40 عصر)A.m نوشته است: سلام ! 

دوستان دقت کردین تو یونیتی وقتی یک کولایدر میدی ... و ریجیدبادی 

جسم دارای فیزیک میشه !

ولی چه فیزیکی ؟؟؟؟  depressed

1.به هرچی بخوره آبجکت ما اگر کلایدر داشته باشه هرکدومشون پرت میشن چند متر اونور

2.وقتی هم برخورد می کنی ... بعد برخورد آبجکتا همینطور گازشو میگیرن و الکی به یک سمت حرکت می کنن !!!!

3. شما تو دنیای واقعی به یک شی میخورین حرکت دیگه نمی تونین بکنین ! ولی تو یونیتی اگه برخورد کنی اینقدر آبجکتات میلرزن ! تایکی از یکی دیگه رد بشه !



با تشکر

سلام دوست عزیز میشه بگی مشکل اصلیت چیه اگه مشکلت پرت شدنشونه میتونی با وزن دادن به هر کدوم اون رو سنگین تر کنی یا با دادن جازبه بیشتر و ... از این مشکلات جلو گیری کنی که توی ریجیدبادی وجود دارن
-__-  && ×__× قبلا ادم بودم الان اینطوری شدم |:
پاسخ
 سپاس شده توسط A.m
#3
سلام ممنون

مشکل لرزش چی ؟

میخوام موقع برخورد اصلا حرکت نکنن



و اینکه بعد برخورد اصلا به یک طرف خاص نرن !
پاسخ
#4
(12/5/1397، 03:51 عصر)A.m نوشته است: سلام ممنون

مشکل لرزش چی ؟

میخوام موقع برخورد اصلا حرکت نکنن



و اینکه بعد برخورد اصلا به یک طرف خاص نرن !

دوست عزیز اگه نمیخوای کلا هیچ اتفاق فیزیکی بیفته خیلی راخت میتونی جلوی اون شعیت یه کیوب Cube بسازی و قسمت mash اون رو غیر فعال کنی که وقتی جسم برخورد کرد دیگه هیچ کاری انجام نمیشه فقط جسمی که برخورد کرد متوقف میشه
-__-  && ×__× قبلا ادم بودم الان اینطوری شدم |:
پاسخ
#5
نگاه کنین
مثلا... یک مکعب به مکعب دیگه بخوره ثابت بشه !
پاسخ
#6
(12/5/1397، 04:10 عصر)A.m نوشته است: نگاه کنین
مثلا... یک مکعب به مکعب دیگه بخوره ثابت بشه !

حقیقت تا حالا به این مشل بر نخوردم اگه میتونستی یه فیلم از این مشکلت بفرستی شاید بیشتر میتونستم کمکت کنم
-__-  && ×__× قبلا ادم بودم الان اینطوری شدم |:
پاسخ
#7
شما اگر ابجکتاتون رو بصورت دستی (tranfsorm.translate یا transform.position) حرکت بدید به این مشکل لرزش برمیخورید.
برای حرکت دادن ابجکتای ریجید بادی دارتون از addforce استفاده کنید مشکل حل میشه
پاسخ
 سپاس شده توسط A.m




کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان