درود مهمان گرامی! ثبت نام

آموزش ساخت بازی در #C آموزش UDK آموزش مدل سازی در Maya
آموزش ساخت بازی در VB آموزش Unity - پروژه محور آموزش مدل سازی با 3Ds Max
آموزش برنامه نویسی اندروید آموزش Unity - ساخت منو آموزش متحرک سازی در 3Ds Max
آموزش ساخت بازی حدس تصویر آموزش Unity - متحرک سازی مجموعه آموزش های ساخت بازی
● آموزش های رایگان ● تبلیغات دیجیتال هوشمند ● استخدام در فرادرس

امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
دیتابیس آفلاین !!!؟؟؟
#1
Information 
با سلام

من از سازنده یک بازی پوینت اند کلیک (مثل بالهای تاریک) پرسیدم که چجوری سیو می کنید که فلان جسم برداشته شده !

گفت :

از دیتابیس استفاده شده در ادیتور

چون ادیتور توسط خود تیم طراحی شده قاعدتا یک سری ویژگی ها رو در بر داره . اما قطعا توضیح بیشتر زمانبر هست smiley اما دیتا بیس میشه چیزی مشابه دفترچه بازخوانی اطلاعات که میتونه به صورت آفلاین هم درون بازی اجرا بشه (در اصل همون اتفاق بازخوانی اطلاعات آنلاین رو به صورت آفلاین و درون بازی تغییر دادیم)





منظورشون چیه ؟؟؟ مگه دیتا بیس مال بازی آنلاین نیست ؟

اصلا من چجوری باید توی این بازی ها اشیای برداشته شده را سیو کنم در دیتای بازی ؟


با تشکر
پاسخ
#2
حالا ایشون اسم از دیتابیس بردن ولی منظورشون کلی بوده حتما. شایدم پایگاه داده ی access ای یا excel ای یا xml یا هر نوع دیگه ای دارن؛ اما معمولا توی یونیتی از PlayeraPrefs استفاده میشه. نمونه
کیــــــــــ qwerty13 ـــــــوورتی13
پاسخ
 سپاس شده توسط A.m
#3
اگه میشه در مورد همون xml (access ای یا excel ای یا xml) توضیح بدین ممنونم ، 

در ضمن گفتن که ادیتورو خود تیم ساخته یعنی چی ؟

چون برای ساخت یک بازی مثل بالهای تاریک اگه از پلیر پرفسای جدا استفاده کنم ، دیتای بازی خیلی سنگین میشه depressed
پاسخ


موضوعات مرتبط با این موضوع...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  یونیتی و دیتابیس hamid948 4 1,096 3/12/1394، 07:36 صبح
آخرین ارسال: sajjad3011
  فایل دیتابیس بعد از build کجا میره؟ sajjad3011 5 1,671 21/4/1394، 10:25 عصر
آخرین ارسال: sajjad3011



کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان